Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre der er ramt af halsbetændelse?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 07:18

Åh hvor er det bare typisk! :(

En uge før jul bliver jeg selvfølgelig ramt af halsbetændelse! Og det ku jo simpelthen ik falde på et dårligere tidspunkt!

En ting er selve jule ræset, det er dog ik så slemt, mangler kun at købe et par gaver... Men alligevel! Og så bare tanken om ikke at være frisk juleaften (jaja ved godt halsbetændelse ik varer så længe )

Noget helt andet er arbejde... Nu er jeg ikke ultra-skidt, (det er virus-halsbetændelse) så kunne principielt godt tage på arbejde... men men - jeg arbejder i en børnehave, hvor det jo ligesom giver sig sig selv at man ikke møder op med luft-smitsom halsbetændelse - og da slet ikke lige op til jul...

Men har bare SÅ dårlig samvittighed overfor mine kære kollegaer, ved bare hvor travlt vi har, og at mangle en person lige nu er bare et helvede...

hvor er det bare møg-møg-møg-møg irriterende!

Andre der er ramte for tiden??

0
0
Svar på denne tråd

Har lige
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 07:49

været der :-(

Øv havde helt gemt hvor ækelt det er at blive podet i halsen

Har det bedre, men øv man er bare træt længe efter.

God bedring :-)

MVH Vipse

Bokse udlejes. 3 x 3 og 3 x 3.5

Egeskovgård

Bøgeflis til ridebane sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg håber jeg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 08:59

slår alle

I forrige uge havde jeg det skidt. -Sådan lidt wanna bee influenza. -Det kostede 3 arbejdsdage, og en dag tidligere hjem.

-Så rejste jeg til Schweiz... jeg troede selv jeg havde fået det bedre, men allerede dagen efter jeg var landet, lå jeg i sengen med høj feber og havde det rigtig rigtig skidt.

-Det har jeg så brugt hele min ferie på!

Nu er jeg hjemme igen... og sørme om jeg ikke har fået mellemørebetændelse og bihulebetændelse, som "opfølgning" på min influenza... Dvs jeg er netop påbegyndt 3 (!!!!) sygdomsuge.

Jeg skal til øre-næse-hals læge i eftermiddag ,håber han kan give mig et eller andet, så jeg kan gå på arbejde imorgen...for det er dælmer pinligt. -Godt jeg havde ferie i sidste uge!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

0
0
Svar på denne tråd

vicky2
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 09:50

Det er vist meget nomalt at en influenza og melleørebetændelse varer et par uger med høj feber, og udflåd fra ørene.

Min søn ligger i sengen lige nu med ondt i halsen. Han plejer ellers aldrig at være syg, ja det er flere år siden sidst. Men han kunne ikke falde i søvn i nat, pga. dårlig hals, og jeg gav ham lov til at blive hjemme og få sovet ud.

Han er 14 år, og hans stemme er kommet i overgang, så det lød lidt skægt i går da han snakkede.

Jeg håber da bare at det er "ondt i halsen" han fejler og at han ikke får høj feber og halsbetændelse, og skal blive hjemme resten af ugen. Jeg krydser fingere.

Venlig hilsen Hanne

Gloster søger part/rytter, læs mer under præsentationen, eller her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222475

0
0
Svar på denne tråd

Min...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 10:29

Min 18 årige datter går med en halsbetændelse, virus som ikke kan behandles. Det har varet siden onsdag, og hun har virkelig meget ondt, kan ikke spise o.l.

Det skal bare gå væk, siger lægen, øv bøv.....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

virus....
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 10:43

Min datter fik for over en måned siden ondt i halsen....fik af vide, at det var virus. Er blevet podet et utal af gange + 2 blodprøver. Fik, selv om det "bare er virus", 3 pencillinkure og endte i lørdags med akut at få fjernet en stor byld i halsen. Det var nummer 9 læge på en måned, som så hende.....

Og hele tiden, er de blevet ved at påstå, at det er altså bare virus. Indtil hun var helt gråsort og skæv i ansigtet, låst i kæben og så syg at hun næsten ikke kunne stå oprejst.

Så jeg er skide sur - og skal på sygehuset med hende igen i dag, for det er desværre nok kommet igen:-(

0
0
Svar på denne tråd

gewognpg,
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 10:49

tjah, tror halvdelen af Danmark ligger syge pt. jeg hører i hvert fald ikke om andet end sygdom i min omgangskreds.

jeg har selv ligget syg 8 dage nu...

Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

jo jo jo
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 18:24

Jeg ligger også syg på min 3. uge...

Det startede med en alm. forkølelse forrige mandag, som så var ved at gå væk i løbet af torsdag/fredag.. Så kommer det hele lige retur lørdag aften, efter jeg har været til famile-tamtam..

Jeg hoster og hoster, nyser og snotter, har ikk ku sove siden lørdag stort set.

Så jeg gav lægen et kald i morges og tog derned, for at få at vide at det er en virus og at jeg bare må vente til det går over af sig selv..

Kan ikke engang få noget som kan tage hosten.. :(

Har det dog bedre nu. Har sovet omkring 4 timer i dag, ovenpå en masse kamillete og honning, stepsils, hexocain, panodil osv..!!

Håber bare jeg er rask igen til juleaften..

God bedring til jer andre..

***Melanie***

SUPER 2 ÅRS HOPPE EFTER ROSENTANZ SÆLGES. FORVENTET STG. 168. BRUN MED BLIS. EN STJERNEHEST

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd

45775877
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 18:40

jeg har det også pænt skidt, men jeg håber da godt nok ikke at jeg er ligeså uheldigt som jer.(skal til tenerife på søndag)

i må have rigtig god bedring

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider