Jeg sidder her med en grim følelse af at ha gjort det forkerte 
Jeg er lige kommet hjem fra min moster, som jeg besøger jævnligt..
Der er mørkt, og da jeg er natteblind kører jeg forsigtigt og er ekstra opmærksom.. Pludselig ser jeg noget der bevæger sig i vejkanten.. -det var 2 små ponyer.. Da jeg kommer tættere på kan jeg se at de ser meget usoigneret ud, men da jeg stopper bilen løber de ind til en gammel gård der står tom..
Jeg kender ikke området der, da jeg som sagt kun kører gennem hovedvejen der.. Så går ind opg leder efter ponyerne og får fanget den ene.. De 2 andre (der var en mere jeg ikke havde set) følger efter, og jeg står lidt og tænker over hvad jeg skal gøre.. Jeg beslutter at tage dem med hen til den nærmeste nabo, for at spørge om de kender nogen der har den slags ponyer..
Stedet ser noget faldefærdigt ud, men der er lys og der kommer en mand og åbner døren.. Han siger det er hans heste og at den ene plejer at være bundet i haven, for så blir de 2 andre der..
Han siger at han vil sætte dem ind i stalden og trækker dem ind i et skur..
Og her sidder jeg med en utrolig dårlig smag i munden.. -jeg skulle have kontaktet politiet istedet, mens jeg stod med de løse ponyer på vejen.. Så kunne de måske være kommet til et bedre sted..
Men gør politiet noget? Eller spørger de også bare ved nærmeste nabo?
Jeg har så ondt af de stakkels ponyer og er pisse sur på mig selv..
Hvad ville I ha gjort?