|
|
| Find din hest på minstald.dk!! |
|
|
Jeg blev gjort opmærksom på at Calisia var at finde på denne side. www.minstald.dk Har fundet rigtig mange heste derinde som er kendte herinde på HN.dk Bla. Manat såm går under navnet king/ Moon/ sibbe. Kunne også kende en del andre araber. Man skal oprette sig som bruger for at søge heste. Det er gratis at oprette sig....men prøv at kigge. Mvh Jane
www.sullawasi.dk Fantastisk 1èr pony sælges se præs. (JAVA) Lækker velholdt brun stübben springsadel sælges, monteret 5000;-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor skal |
| Forfatter:  |
sandra-olesen |
| Dato:  |
12-12-2008 23:00 |
|
man da kigge hen? siden er meget forvirrende og søg tjenesten under Avl virker ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nogle der... |
Xoco ♣Davina♣ |
12-12-2008 23:02 |
|
gider kigge efter Davina hvis I er derinde? kan ikke rigtig få det til at funke på min puter 
Xoco82 & Davina stud.theol
"You'll be in my heart, no matter what they say. You'll be here in my heart, always"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bubumbum |
|
|
Tryk først på søg, så kommer der en linie under, hvor det bla. står hest, tryk på den. Så kan man enten søge under navn eller race. Mange heste/dyr hedder noget andet...så det nytter ikke at søge på det rigtige navn. Mvh Jane
www.sullawasi.dk Fantastisk 1èr pony sælges se præs. (JAVA) Lækker velholdt brun stübben springsadel sælges, monteret 5000;-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg ved godt |
|
|
Jeg ved godt der er en masse af mine billeder derinde - men det har jeg givet tilladelse til. Jeg er blevet kontaktet af flere søde børn som har spugt pænt om de må låne billederne. Hatten af for det. Det er en god legeplads for små hestepiger - det er meget fredeligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
diablogirl *almera* |
13-12-2008 06:51 |
|
ja, juliette's palomino hingst er også derinde som chestnuie SP, angloaraber. derudover er der en del araber avlshingste derinde, såsom padron. det ser også ud som om der er flere billeder der har været copyright på. kristina.
Søger tidligere ejere til collage Ox. rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
tja jeg ahr prøvet at være inde og se men af en el anden grund vil det ikke virke, så hvis nogen af jer er derinde må i da godt ligge se om mine er derinde- jeg har nemlig ikke givet tilladelse til det ene el det andet.
Henra Cayenne udlejes 2000 kg total
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket el hadet intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis mine er der... |
inger christensen |
13-12-2008 07:03 |
|
ja så er det helt ok, for de har spurgt mig og fået lov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
diablogirl *almera* |
13-12-2008 09:25 |
|
synes det er noget uoverskueligt, sidder og kigger 1124 heste igennem som er oprettet som angloaraber... men har lige fundet idon busklund(fjordhingsten) oprettet som angloaraber, så ens hest kan jo lige så nemt være oprettet som jyde, selvom den overhovedet ikke ligner. idon busklund hedder lavenels cavallo derinde. nå ja, så er han også beskrevet som flueskimmel...  kristina.
Søger tidligere ejere til collage Ox. rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Nordheden |
13-12-2008 09:31 |
|
Hehe det må være angloaraber der er in´for de yngre ridepiger lige nu 
*Hvem vil fjerne ukrudt i min have for en god timeløn?* *læs mere på min præsentation*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det ikke lige meget |
|
|
at børn laver børne ting på nettet inkl nogle andres heste??
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian Ejer af Jack D (pintohingst), hans søn Joker samt smukke knabstrupper Makron  Glædelig jul til dig og dine kære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| araberne er det |
diablogirl *almera* |
13-12-2008 09:37 |
|
da endnu være med... 19033 stk...  men manat er også fundet en 5-6 gange under angloaraber... derudover er royal z 2 og libero H også oprettet som anglo.. og sørme også en fin fin miniature hingst...  tror bare de unge tøser ikke rigtig har nogen ide om racerne. kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herreste gud... |
|
|
Hvad forventer man når man selv lægger billeder ud af ens hest ......... Man kan vel sige.... "Læg aldrig andet ud end det man ønsker at se igen....." Eller noget i den stil *G* Ja, jeg kender Copyright regler... og selvfølgelig bør man spørge om lov...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja jeg sad og kigget det inde en dag, da jeg høret på et andet forum at der var en del der havde fået sjålet billeder. Jeg fant en del af mine billeder af mine heste derinde. Jeg skrev til moderatoren og bad om at få de billeder slettet. Det ser ud til at have virket, for billederne er væk. Men hvis de sider og opretter Idon uden en anden race der inde, så er det da vist næsten en umulig at finde dem alle der inde.
Hilsen Gitte
Sønderkærgaard
Bedækning tilbydes ved fjordhingstene
Ågerupgaards Samba Samt Unik Frølunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, det virker temmelig umuligt |
diablogirl *almera* |
13-12-2008 10:14 |
|
og uoverskueligt. kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mig |
BNielsen ♣shiva♣ |
13-12-2008 12:34 |
|
lyder det ret uskyldigt. aner ikke hvad hjemmesiden er for noget, men kan da forstå at det er en side for børn/unge piger. Fred da være med det - de ved sikkert ikke engang hvad ordet copyright betyder, og hvad gør det egenlig at de har billeder af ens hest anyway?? - der går jo ikke noget af en af den grund, og hesten har de vel valgt fordi de synes at den er umådelig smuk - det er for dem en drøm. Jeg skal ærligt indrømme at de folk der tager sig så meget af dèt går i temmelig små sko - de keder sig måske ligefrem i hverdagen eller måske har de glemt hvordan det var at være en lille hesteglad pige??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Misstral |
|
|
"Hvad forventer man når man selv lægger billeder ud af ens hest " Det synes jeg er en trist holdning at have... er det så også sådan at man bare kan lade være med at købe sig en cykel og lade den stå på stationen hvis man ikke vil have den stjålet? Eller skal man lade være med at købe tv hvis det ikke må bliver stjålet? Selvfølgelig sat på spidsen, for det er naturligvis kun et billede og som sådan er jeg enig med dig, men jeg synes godt vi kan lære den unge generation at tage hensyn og spørger istedet for bare at være så overbærende - hvordan skal de ellers lære?
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| harmløst og så alligevel ikke.... |
|
|
Altså lige netop de her tøse-heste-net- sider kan jeg ikke se problemet i, men problemerne kommer jo når de unge piger ikke lære forskellen på dit og mit og bare tager uden at spørger om lov. De skal lære at spørger om lov, så man ved hvor ens billeder ender henne. Engang var der en episode, hvor en ung pige havde drevet den lidt vidt. Hun troede bare at billeder var noget man kunne tage og bruge som man ville. Så hun levede sig totalt i en drømmeverden og lavede fake salgsannoncer på nogle heste, hvor hun så skrev at hun red dem op for ejerne og solgt dem. Dvs havde den i kommision. Jeg blev så kontaktet af flere undrende venner, som spurgte hvorfor mine heste var til salg og en person henvendte sig direkte til mig og ville vide noget mere om min hest, inden hun kontaktede kommisionsstalden. Hun genkendte hesten fra min hjemmeside. Pigen havde altså været inde og tage alle mine billeder og lavede så fake salgsannoncer på hestene. Jeg sidder jo tit og kigger salgsannoncer og hæfter mig da ved de heste jeg ser på. Hvis man så ser hesten til salg igen ved en ny ejer kort tid efter, så tænker man da sit om den hest - hvorfor er den solgt igen så hurtigt efter overtagelse og hvad er der da galt med den hest osv. Forestil jer at jeg rent faktisk havde min hest til salg og folk så først så den falske annonce og så derefter min egen annonce. Det ville da være knap så flatterende for min hest. Så et eller andet sted kan det jo skabe større røre end bare lige, ligesom at det skaber store problemer for de unge piger, hvis de nu "forgriber" sig på de professionelle fotografers billeder. Det kan komme til at koste dyrt!
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
ja jeg sys osse det er en ret trist holdning- for disse unge skal jo altså lære at dit er ikke mit, og spørge inden man abre tager- desuden er det jo altså rent faktisk ulovligt, da det betragtes som at stjæle. Og eftersom forældrene tilsyneladende ikke lærer disse børn det- el børnene er ligeglade, ja så må de jo lære det på en anden måde. Og så må jeg sige ligesom Miki mht evt salg mm oven i. Nej måske er det børn, men derfor skal de skisme ikke ha lov at gøre som det passer dem- hva blir det næste de skal slippe afsted med fordi det bare er børn mon?
Henra Cayenne udlejes 2000 kg total
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket el hadet intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kald det trist... |
|
|
det rør mig egentlig ikke.... WWW er kæmpe stort... vil man helgardere sig så lad være med at smide billeder på af det ene eller andet, det er naivt at tro at copyright beskytter en "bette hesteejer" IRL... eller igen.... "smid ik mere ud end det man ønsker at se igen" eller anvend metoder hvorpå billeder ik er så attraktive (små billeder m.m. hva ved jeg.) .. og belær mig ikke om copyrightregler og det at "stjåle billeder".... Glædelig jul derude  Over and out...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg synes det er for dårligt man ikke kan have sine billeder i fred!!
Og ja, man ligger dem selv på nettet, men det er da fordi man vil vise sin elskede hest frem, som man er rigtig glad for. Det betyder jo ikke at man vil have andre tager ens billeder.
Lige nu har jeg set Amlets arabians Wareno, hvor der end da klart og tydeligt står "Amlet Arabians" på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| minstald.dk |
|
|
Min hyp og nogle af mine tidligere heste er der nok også. Der var en af tøserne der spurgte om hun måtte bruge nogle billeder jeg havde taget til DM og lægge derind, men det sagde jeg nej til, da jeg helst ikke vil lægge materiale til at se eks Lunds heste til salg på nettet med mine billeder, men så fandt jeg nogle af billeder af mine egne heste frem, for det kan der jo ikke ske noget ved  Mvh Alette
Kurser med Nikolaj Hein Ruus arrangeres løbende på Vestegnens Rideklub i Tåstrup, skriv hvis du vil høre mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Nogle af mine er også derinde. Men dem der har dem har fået lov, de har spurgt pænt så derfor kunne jeg ikke se nogen skade til det..
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK
Sælges: Sortbroget ponyhoppe 4år 125 i stg. Brunbroget ponyhingst 4år 126 i stg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Katarina E |
15-12-2008 11:45 |
|
nu har jeg ikke læst alt ovenstående !
men var det ikke den hjemmeside, hvor det koster penge at være inde? i starten får man et beløb, så man kan fodre sin hest, men når så man kun er 10 år, intet visa kort eller lign. har, og der ikke mere foder er, ja hvad sker der så? ja så dør hesten, og de små tøser bliver knust. synes det er en led! hjemmeside 
HVIS det er den, synes jeg at jer som har jeres hestes billeder derinde, burde trække dem tilbage.
Venlig Hilsen Katarina Og Glædelig Jul HN'er .. ..Også kendt som tuttelutten !
jeg søger en lånehest med henblik på køb om 3-4 mdr. - skriv en pb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katarina: |
Nanna ♥Chopin♥ |
15-12-2008 12:57 |
|
måske skulle du udtale dig om ting du ved noget om? For dyrene derinde KAN IKKE DØ!!! 
Nanna
And the rain will kill us all We throw ourselves against the wall.
Keep your friends close. Keep your enemies closer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Jeg har oss fundet 2 af mine hyppere der inde, men det gør ikke noget, pigerne må skam gerne have lov til at lege med mine billeder alt det de vil, så længe det bare er mig der får lov til at lege med hestene i den virkelige verden! 
Sambuca min smukke blåøjede gang-meister! 9 i bevægelse, så bliver du måske alligevel en god dressurhest!? 
STALD BRATTENSBORG Fyldt med heste-tosse-tøser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan |
|
|
dælen gør man?? Jeg vil også søge efter min, men jeg kan ikke finde ud af det. HJÆLP?
Når enden er god, er alting godt.
Buller & Felix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak..... |
|
|
til den der fandt Gold Fever derinde. Er der nogen som har set Twister, Shaklan Ibn Saskatoon eller Perseus derinde også?
Mvh. Juliette Avlshingsten Shaklan Ibn Saskatoon sælges eller udlånes Se_her Heste og ponyer til salg i alle prisklasser - se min præsentation Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|