Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Betændelse i tungen?? :S
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:34

I forbindelse med en tungepiercing.

Jeg har piercing i tungen, og har haft det i ca. 8 måneder.

Der har aldrig været problemer.

Men nu har jeg i løbet af denne uge her, mærket en ubehagelig ømhed, om min tunge hæver også lidt.

Det er hvidt rundt om staven, under tungen. Der plejer ikke at være noget.

Har renset det adskillige gange..

Kan det være betændelse? og er der nogle herinde, der har haft problemer med deres TUNGEpiercinger??

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd

tag den ud...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:40

hvis du har problemer med den, skal den da ud igen.

0
0
Svar på denne tråd

Problemet er..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:48

at jeg simpelthen IKKE kan få l*rtet ud! Jeg skruer og skruer, men kommer ingen vegne :S

0
0
Svar på denne tråd

betændelse
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:49

Jo det lyder bestemt som betændelse. Den skal rensen konstant og hele tiden.. ingen kys eller andet....

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det tror jeg også at det er..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 17:53

Har heldigvis ingen kæreste at kysse på *GG*

Men skal det bare renses med klor hexidin, eller ???

Ville gerne tage den ud, men jeg vil gerne have en anden stav liggende, da jeg gerne fortsat vil have piercing i tungen..

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 18:11

ja lyder os som betændelse... eller kog noget vand... salt i og skyl munden i dette... gjorde jeg med min og det virkede :-)

part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd

det lyder umiddelbart som
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 18:14

trøske som er en svampe infektion. Du kan få noget der hedder brentan af din læge, der tager det.

Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke at det er svamp
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 18:43

Men det kan selvfølgelig ikke udelukkes.

Har snakket med et par veninder, som også har piercinger.

En af dem har haft noget lignende, også bare betændelse.

Prøver det med saltvand - Tak! ;)

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 19:23

Tag en flase, kog noget vand.

Held det kogende vand udover og ind i flasken.

Held det ud igen

Kog noget mere vand.

Kom noget groft salt i flasken, og held det nykogte vand i.

Lad det ligge lidt på køl og så skyld munden i det ofte.

evt tag i vatpind, kom noget klor hexodin på, og fjern betændelsen, skyld evt munden i klor hex to gange om dagen.

Sandra nu med Maxi <3
F.C.København
Venner er stille engle
der løfter os op
når vores egne vinger svigter

0
0
Svar på denne tråd

Sandra m. maxi
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 19:25

Mange tak! :)

0
0
Svar på denne tråd

du må...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 19:50

IKKE tage den ud hvis der er betændelse!Så kan det kapsles inde - og blive rigtig nasty.

Brintoverilte gør det sværere at hele op så brug saltvand.

Sådan var mine guidelines da jeg fik mine (næse/navle), det er godt nok 6-8 år siden og det kan være ændret, + jeg ikke ved om der er andre restriktioner ved tungepiercinger.

Skyl ofte - og som en anden siger, ingen kys eller andre "fremmedlegemer".

Var det mig ville jeg kontakte en dygtig piercer(gerne den jeg havde brugt) og hør deres råd.

Xoco82 & Davina

stud.theol

"You'll be in my heart,

no matter what they say.

You'll be here in my heart, always"

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor....
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 21:33

Hvorfor vil du ikke tage den ud?

Hvad giver det dig, at den er der????

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

For det første fordi
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 21:50

Som Xoco ♣Davina♣ skriver.

For det andet fordi den skal klippes ud, og jeg først skal have fat i en anden stav. Kan jo ikke sætte den ødelagt i, igen.

Jeg kan godt lide min piercing i tungen, hvad folk så tænker siger mig en hylende papfis! Det var ikke derfor jeg oprettede indlægget..

Nogle synes det er klamt, andre synes det er fedt. So freakin what!

Og jeg har ikke givet 650,- for så at tage den ud igen :)

0
0
Svar på denne tråd

CBK ......
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 22:01

Jeg spørger ikke af kritiske grunde, men kunne blot rigtig godt tænke mig at vide, hvorfor en sådan picering er vigtig.... det må da kunne fortælles, uden at snakke papfis o.l..... eller er det uden forklarlig grund????

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

vibs1....
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:18

For folk med piercinger er det lidt et smykke - og man kan føle sig helt "nøgen" uden(hvert fald jeg selv og dem jeg kender). Lidt det samme som tattoos - det er kropsudsmykning (ved godt alle ikke er enige).

Jeg tog min navlepiercing ud for 3 år siden pga gener ved ridning - og jeg "mangler" stadig både den og min (diskrete) næsepiercing nogle gange.

Kan være jeg skulle sætte min navle stav i nu hvor Tøsen alligevel skal lånes ud

Xoco82 & Davina

stud.theol

"You'll be in my heart,

no matter what they say.

You'll be here in my heart, always"

0
0
Svar på denne tråd

Xoco ♣Davina♣
Forfatter: 
Dato:  12-12-2008 23:23

Okay . . . tankevækkende, men tak for din forklaring... sjovt nok, så kan jeg slet ikke se det sådan, men det er jo også det sjove ved folk, at de er så forskellige, og ser verden så forskelligt...

Har aldrig tænkt på, at man kunne føle sig "nøgen" uden, det må jo være noget med symbiose... ja ja, tænker bare, men alligevel

Men altså, det passer jo ikke ind i det tørre stud. teol.... hi hi, jeg hygger mig, syntes det er super sejt, at en pige i din alder, finder på at læse noget sådan....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jamen hvorfor
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 09:34

skal jeg PRØVE på at forklare dig, hvorfor jeg har den piercing?

Jeg har ingen forklaring, jeg kedede mig sammen med en veninde, havde penge.. Og vupti!

altså, altså..

0
0
Svar på denne tråd

CBK ....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 12:36

Nu var der ingen som tvang dig, jeg er blot et menneske, som gerne vil lære noget. Og kunne jeg her lære hvorfor nogle finder på noget sådan, ja så har jeg fået udvidet min horisont, hvilket jeg mener, jeg som intelligent menneske gerne vil...

Men det kræver absolut IKKE, at du ofrer dig og fortæller det....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Du får det til at lyde som
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 13:43

om at jeg rent faktisk burde skamme mig over, at have en jernstav placeret i tungen..

0
0
Svar på denne tråd

Hvis....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 13:48

Hvis det er mig som får dig til at skamme dig, vil du så ikke være rar at fortælle, hvor jeg skriver det....

Hvis det stadig er mig du mener, syntes jeg du skal læse mine indlæg igen, og overveje, om ikke det er i dit hovedet det sker, for jeg kan da intet sted se, at jeg skulle kunne give nogen dårlig samvittighed...

Hvis man er nysgerrig, er man nød til at spørge, og man kan rent faktisk sagtens spørge ud fra at ønske viden... men måske du læser med de negative briller, det er en del herinde super gode til, så de lægger en masse i noget, som ikke står der....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja det er
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 14:00

sjovt nok mange har disse ting, enten elsker man dem eller hader dem, jeg har selv kun 2 huller i ørene, min kæreste havede i tungen, men den kom ud da fortænderne pludselig mistede emaljen.

jeg bleb meget overasket da jeg læste om hvad, de gjorde for ens evner som rytter, ærveligt at jeg ikke kan bruge den, når tingende ikke fungere, med hensyn til betændellsen, salt vand, det råd gav min tandlæge mig.

Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd

tunge piercing
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 14:24

Prøv at gå på apoteket eller i Matas og købe klorhexidin mundskyl, den der hedder 0,12%, det smager RIGTIG dårligt, men det virker ved betændelses tilstand i munden

Jeg har nu haft min tunge piercing i 11 år uden at have nogen form for problemer med den men den er også blevet passet og plejet lige fra jeg fik den..

Held og lykke med den..

Se vores dejlige tinkere på

www.stutteri-nr-kirkeby.dk

Lækker tinker vallak, 2,5 år til salg.

Tinker hoppeføl, med en smuk rød farve og et fantastisk sind, til salg.

Se dem på vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Min er da så afgjort
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 14:49

også passet og plejet, som den skal..

Jeg har hexidin. Bruger det, og ja.. Det smager.. ad! :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider