Endelig er der blevet tid og råd til at få hest igen Men nu er jeg helt forvirret og i tvivl vil jeg have unghest jeg selv kan præge og lege viden ind i(har erfaringen) eller en lidt ældre hest med grundridningen i orden såman kn komme igang med ridningen med det samme har sat fordele og ulemper opoverfor hinansen og listerne er ca lige lange *GGG* hvad har eller ville i vælge og hvorfor? (bare for sjov, kan jo kun selv tage beslutningen)Endelig er der blevet tid og råd til at få hest igen Men nu er jeg helt forvirret og i tvivl vil jeg have unghest jeg selv kan præge og lege viden ind i(har erfaringen) eller en lidt ældre hest med grundridningen i orden såman kn komme igang med ridningen med det samme har sat fordele og ulemper opoverfor hinansen og listerne er ca lige lange *GGG* hvad har eller ville i vælge og hvorfor? (bare for sjov, kan jo kun selv tage beslutningen)
den rådvilde.......... men snart lykkelige heste ejer
som du selv siger, er det jo noget du kun selv kan vurdere.
jeg var ikke i tvivl om, at jeg ville have en ung hest på maks 5 år, da min tidligere hest på 12 blev aflivet.
jeg endte med at få en på 5, som ikke engang kunne springe an til galop og hun var ulidelig på staldgangen. nu rider vi LA-øvelser og hun er blevet så rar at have med at gøre. så bliver man da lidt stolt når man selv har håndteret den i 3 år nu
Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH