Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hest igen......
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 19:13

Endelig er der blevet tid og råd til at få hest igen Men nu er jeg helt forvirret og i tvivl vil jeg have unghest jeg selv kan præge og lege viden ind i(har erfaringen) eller en lidt ældre hest med grundridningen i orden såman kn komme igang med ridningen med det samme har sat fordele og ulemper opoverfor hinansen og listerne er ca lige lange *GGG* hvad har eller ville i vælge og hvorfor? (bare for sjov, kan jo kun selv tage beslutningen)Endelig er der blevet tid og råd til at få hest igen Men nu er jeg helt forvirret og i tvivl vil jeg have unghest jeg selv kan præge og lege viden ind i(har erfaringen) eller en lidt ældre hest med grundridningen i orden såman kn komme igang med ridningen med det samme har sat fordele og ulemper opoverfor hinansen og listerne er ca lige lange *GGG* hvad har eller ville i vælge og hvorfor? (bare for sjov, kan jo kun selv tage beslutningen)

den rådvilde.......... men snart lykkelige heste ejer

0
0
Svar på denne tråd

helt klart
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 20:02

en ung hest den må gerne være redet. men stadig være en man selv kan præge.

det er nemlig så fedt at vide at al den heste stort set har lært er noget den har lært fra en selv. det giver et ordenligt kick.

bare min mening.

jane

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 20:11

jeg prøver igen :-)

Jeg købte fila som ca 11 mdr.

Jeg har bestemt ikke fortrudt. alt hun kan er noget jeg har lært hende, vi har et kanont forhold og vi stoler 100% på hinanden.

Det eneste minus er at jeg har glemt hvordan man "rigtig" rider

Så den står på undervisning til sommer så vi kan komme lidt længere end at bare vade rundt hehe.

Skulle jeg ha en hest til ville jeg helt sikkert købe et føl eller en plag igen!

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

Kunne du tænke dig at leje et hus med 6 bokse til, ridehus og bane? i Ørbæk på fyn? skriv pb for mere info samt tlf n ...

0
0
Svar på denne tråd

hmm......
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 20:15

som du selv siger, er det jo noget du kun selv kan vurdere.

jeg var ikke i tvivl om, at jeg ville have en ung hest på maks 5 år, da min tidligere hest på 12 blev aflivet.

jeg endte med at få en på 5, som ikke engang kunne springe an til galop og hun var ulidelig på staldgangen. nu rider vi LA-øvelser og hun er blevet så rar at have med at gøre. så bliver man da lidt stolt når man selv har håndteret den i 3 år nu :-)

Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider