Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

muligt vanrøgt, ringe til ?
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 12:14

Ja nu er det så mig der er chokeret, måske uden grund, måske med rette.

Vi er nogle stykker i vores lille by som i godt en mdr har undret os over et par heste som tilsyneladende ikke får meget (om det overhovedet får noget?) hø eller halm eller noget.

De går i "løsddrift" i en slags garage med samme areal udenfor som er en stor mudderplads og nu frostplads.. ingen ting at spise.. Vi kan ikke se om de har hø eller halm i huset, men det bærer området ikke præg af.

De har fået barn for en lille mdr siden så jeg har tænkt at de har haft nok at se til måske og idag tog jeg mig så sammen og gik derop for at tilbyde at lukke hendes 2 (en araber med et stort dækken på..og en shetter) over på min mark og hjem igen så de kunne få noget motion og græs men "den lille var desværre lige død her den anden dag...og araberen skal nok ikke derop i et stykke tid..." WHAT tænkte jeg bare!

araberen er 13 år gammel, shetteren var måske 7-8 år gammel og rask og fin!

Hvem ringer jeg til? politi? min dyrlæge?

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 12:16

Umiddelbart tænker jeg hestens værn, de overtager, så det ikke er dig..

De har vist rimelig godt held med at tage ud til folk, og få en god snak.. så vidt jeg har hørt, så er det noget med, at en anmeldelse til politiet kan tage måneder, før der sker noget...

Men prøv da at ring til eks hestens værn, du kan jo altid sige, at du selv går videre, hvis du ikke syntes om det de siger.....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvor i landet
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 14:54

Snakker vi om ??

*Karin

Karins foto - Fotografering tilbydes

Altid et klik værd

RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008

0
0
Svar på denne tråd

Ring til
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 14:56

Jeg vil anbefale dyrenes beskyttelse.. da jeg selv har oplevet skidt med hestensværn..

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 16:01

jeg har sat hestens værn på sagen kort efter jeg læste 1. indlæg og de var meget nærværende.

Vi bor i himmerland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider