Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

30 års fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 08:04

Ja næste år i slutningen af maj bliver jeg 30 år...Puha det er gammelt (ej jeg har det fint med min alder, jeg føler stadig jeg er 18 hehe). Men nu er jeg begyndt at tænke over hvad jeg egentlig vil????

Jeg har hele tiden overvejet at "flygte" sydpå og fejre den dernede men vil måske også ærgre mig over ikke at holde en fest???

Hvis det bliver en fest skal det ikke være en alm. "dødsyg" en som man altid holder. Altså jeg plejer jo bare at invitere ca. 20 mennesker hjem og så får vi som regel noget buffet og sidder og hygger...Og bevares det er da også hyggeligt nok, men når nu jeg bliver 30 så skal det være noget ekstra...Men hvad????

En af mine ideer er at jeg lejer et kæmpe telt med fast gulv hvor der også kan danses:) Så ville jeg finde nogle forskellige sjove ting at leje, bla. en mekanisk tyr, måske en hoppeborg (jep mine venner og jeg er stadig ufattelige barnlige, så ved det ville falde i god jord). Men hvad kan man ellers leje eller finde på af sjove ting???

En anden ide er at tage "måsen" på folk og invitere til noget gallafest med store kjoler evt på en kro...Det er noget folk slet ikke forventer fra mig så derfor kunne det også være rigtig sjovt...

Men hvad har i lavet af ting på jeres fødselsdag eller har i nogle gode ideer så sig endelig til...Alt bliver taget imod med kyshånd...

Forresten maden har jeg faktisk styr på. En af mine venner er kok og vil gerne stå for alt maden:) Så med mindre det bliver en kro så står han for den...

Tina

Mercedes vito ´02 sælges.

Se mere på min profil. Perfekt til at trække hestetrailer med da de må trække 2000 kg.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er tilhænger
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 08:52

Af at blive forkælet på ALLE mine "fylder år dage"

På en af dem, med tilsvarende tal som dig, sad jeg på en tropeø, spist en kæmpe langustin ( større end en hummer)og drak champagne, i en fløjesblød aften brise ved havet..

Se det er sådan jeg ønsker at blive fejret Ikke om jeg vil fare rundt og sørge for andre på min dag..

Illum

*

D. 14. dec. er SIDSTE dag for forsendelser af I ved nok :-) Nej så kik på præsentation..

0
0
Svar på denne tråd

Ja lige netop...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 08:56

...Illum...Det var også min første tanke...Og tænk at være af sted i 14 dage (manden vil ikke være med til at rejse i længere tid desværre) og så bare blive rå forkælet...Nøj det er lige luksus i min verden:)

Det kunne også let blive sådan...Nu må vi se hvor mange der forventer de bliver inviteret (har lidt problemer med noget familie der absolut synes de SKAL med selvom jeg faktisk ikke har noget med dem at gøre, det er så ikke min egen familie...). Så bliver der for meget bøvl rejser jeg bare:) Så kan de lære det...jeg vil i forvejen gøre det som JEG vil....

Tina

Se mere på min profil. Perfekt til at trække hestetrailer med da de må trække 2000 kg.

0
0
Svar på denne tråd

ganske enig
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 08:59

"Ikke om jeg vil fare rundt og sørge for andre på min dag.."

Lige nøjagtig hvad jeg altid har sagt.

Kan slet ikke huske hvad jeg lavede da jeg blev 30, så jeg har nok ikke haft nogen til at forkæle mig. Men det er heller ikke så vigtigt, det med datoer.

Jeg havde nok taget den nemme løsning og rejse på ferie, den glæde varer ligesom længere. Men jeg er heller ikke til druk og spas. Omvendt ville jeg ikke gide ruinere mig ved at leje en hel kro. Så skulle det være fordi andre tilbød at fixe det.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

I år var jeg lovet
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 09:03

En tur på MD ( kommer jeg jo aldrig) hvor jeg skulle lære at lave ballon dyr....

Nøj hvor jeg var begejstret ved tanken...

Men men nix jeg blev ført til rest. Kanalen og fik SKØN LÆKKER mad, fik ikke lært at lave ballon dyr :-)

Spurgte ellers vores tjener om han måske kunne vise mig hvordan Det talent besad han desværre ikke ;-)

Illum

*

D. 14. dec. er SIDSTE dag for forsendelser af I ved nok :-) Nej så kik på præsentation..

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha Illum...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 17:40

...du havde da nok kigget noget hvis han havde sagt ja et øjeblik nu skal jeg vise dig hvordan man gør:)

Og ja Pia det kunne sagtens ende med at vi bare tog af sted mig og manden:)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

I dag....
Forfatter: 
Dato:  09-12-2008 17:44

I dag i avisen, så jeg faktisk et fint digt. Det er en lokal mand, der - som han skrev, på fandens fødseldag selv havde fødselsdag. Men han var ikke hjemme, men omkring sankt hans, da ville han invitere, så folk kunne komme og feste...

Han havde skrevet det på vers, det var faktisk en god ide, så fik han super ferie, slappet af, og alligevel holdt fest...

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmm det lyder faktisk...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 05:22

...som en sød og sjov ide også:)

Det er lidt sjovere når folk laver tingene anderledes:)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider