Ja næste år i slutningen af maj bliver jeg 30 år...Puha det er gammelt (ej jeg har det fint med min alder, jeg føler stadig jeg er 18 hehe). Men nu er jeg begyndt at tænke over hvad jeg egentlig vil????
Jeg har hele tiden overvejet at "flygte" sydpå og fejre den dernede men vil måske også ærgre mig over ikke at holde en fest???
Hvis det bliver en fest skal det ikke være en alm. "dødsyg" en som man altid holder. Altså jeg plejer jo bare at invitere ca. 20 mennesker hjem og så får vi som regel noget buffet og sidder og hygger...Og bevares det er da også hyggeligt nok, men når nu jeg bliver 30 så skal det være noget ekstra...Men hvad????
En af mine ideer er at jeg lejer et kæmpe telt med fast gulv hvor der også kan danses:) Så ville jeg finde nogle forskellige sjove ting at leje, bla. en mekanisk tyr, måske en hoppeborg (jep mine venner og jeg er stadig ufattelige barnlige, så ved det ville falde i god jord). Men hvad kan man ellers leje eller finde på af sjove ting???
En anden ide er at tage "måsen" på folk og invitere til noget gallafest med store kjoler evt på en kro...Det er noget folk slet ikke forventer fra mig så derfor kunne det også være rigtig sjovt...
Men hvad har i lavet af ting på jeres fødselsdag eller har i nogle gode ideer så sig endelig til...Alt bliver taget imod med kyshånd...
Forresten maden har jeg faktisk styr på. En af mine venner er kok og vil gerne stå for alt maden:) Så med mindre det bliver en kro så står han for den...
Tina