|
|
| Alene lørdag aften...hmmmm.. |
|
|
Hvad dælen skal man finde på når manden tager på overarbejde en sådan lørdag aften? Har set ALLE de 4 sæsoner af Desperate Housewives som jeg ellers har på DVD. Bilen har jeg ikke hjemme. Køleskabet byder ikke på noget videre ophidsende, Jo en rugbrøds mad og frugt, kildevand, juice og cola har vi da... Overvejer at gå indretnings amok, men ved ikke rigtig om jeg alligevel orker det.. IGEN! HELP.... 
Tjek annoncer for billigt let brugt udstyr Horse Balance - Træning på hesten præmisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhhh |
|
|
Jeg sider også alene hjemme. nu har jeg været på nettet lidt. resten af dagen tror jeg at jeg vil bruge foran tv og bare holde fri.
Venlig Hilsen Anni og Sava!! og de andre knabstrupper. Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst. Bedækning tilbydes. Se mere på: Dunkans knabstrupper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hvad kommer der i husalteret som er værd af se  Noget der kan anbefales?
Tjek annoncer for billigt let brugt udstyr Horse Balance - Træning på hesten præmisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddd |
|
|
Der kommer Johnny English kl 21. den skal jeg grine af
Venlig Hilsen Anni og Sava!! og de andre knabstrupper. Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst. Bedækning tilbydes. Se mere på: Dunkans knabstrupper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alene hjemme |
|
|
Jeg er også blevet efterladt alene hjemme - Manden er taget til Tyskland hele weekenden, så det er dejlig fredeligt 
I formiddags fik jeg overstået julegaveræset - Det tog lige nøjagtig fire timer og to meget ømme fødder. Nu er jeg så ved at pakke hele herligheden ind, er dog næsten færdig nu.
Der står kartoffelsuppe på komfuret, det skal bare lige smages til og varmes igennem når sulten melder sig.
Jeg overvejede at give hytten en ordentlig overhaling så der er klar til julefrokost vi skal holde i næste weekend - Meeen det er jo Lørdag aften, så det kan godt være at det ikke bliver til så meget - har dog begravet ovnen i ovnrens som netop nu laver det hårde arbejde for mig med at få ovnen ren.
Dagens vigtigste opgave er nok at måle om min dug er lang nok når bordet er slået helt ud ( Igen i forbindelse med julefrokosten i næste weekend), hvis ikke må jeg ud og have fat i en længere dug imorgen - Tiden i løbet af næste uge er nemlig ret knap.
Hmm .. Ellers skal jeg nok bare slappe af, hygge mig med lidt slik og evt noget tv - Hvis der da kommer noget der er værd at se 
Og derudover ses vi jo nok på HN et par gange i løbet af aftenen 
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm hmmm |
|
|
har godt nok husbonden hjemme, men han har hjemmearbejde med hjem, så ham mærker jeg slet ikke noget til. Så jeg har både fået ordnet gulve og pudset sølvstager. Og nu åbner jeg en flaske rødvin som jeg vil smage til mens jeg laver lækker lammesteg med provence kartofler og blancheret rosenkål. Har også nået at ride en tur i skoven, få luftet og leget med de små føl, så det bliver velfortjent at smide sig i sofaen om et par timer med en tæske god krimi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trallaa |
|
|
Warm (four) Jeg kommer forbi til mad.  Jeg har varmet ovnen så spiser jeg nogle æbleskiver... Hvad er det egentlig med os kvinder og rengøring når vi har et stille øjeblik DET ER DYBT DYBT SYGT 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| velkommen |
|
|
vi spiser om en time  tror at vi forsøger at kompensere for alt det vi gerne vil, men som er umuligt at nå!! Fik jo også lige tørret lamperne af, mens jeg ventede på liv på HN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralall |
|
|
Jeg sadler hesten op og rider en time ud i fremtiden...  Ja også vil vi kvinder vel også bare i højere grad en mænd have et pænt, ren og hyggeligt hjem. Vi ser mange ting som mændene ikke ser. F.eks en støvet lampe... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det er nemlig rigtig |
|
|
vi har ENORMT mange lamper!!! Og nu er de alle rene... Har også lige tændt samtlige stearinlys Det er SÅÅÅ hyggeligt. Fik også lige sat små juletræer i potterne ved hoveddøren tror sørme, at jeg vil finde nisserne frem nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt som |
|
|
Det er sjovt som December altid får husmoderen frem i os kvinder - Jeg bliver i hvert fald altid utrolig huslig i December 
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er |
| Forfatter:  |
Bente 3 |
| Dato:  |
06-12-2008 18:38 |
|
også overladt til mig selv. Alt rengøring er for længst klaret, hestene motioneret og hunden luftet. Jeg tror jeg vil bruge denne aften i selskab med noget god musik, stearinlys og en masse the. Og jer her på hn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalla |
|
|
Jeg er husmor hele året... Jeg er netop igang med at afrime fryser. Jeg har lige fundet det isbjerg som var skyld i Titanic sank.  Dertil var der lige bugbusters... MERE rengøring... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også alene hjemme :-I |
Muttemor |
06-12-2008 18:56 |
|
Jeg sidder også alene hjemme i aften - har gjort det hele dagen - for min kæreste er på jagt i skoven  Jeg sidder lidt her ved comp, ser lidt fjernsyn, nulrer hundene, går over og klapper en hest engang imellem osv. Har tilladt mig selv at lave INGENTING 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også alene |
|
|
men det er fint..Manden er i England, så jeg har været alene hele ugen.. Igår aftes pudsede jeg udstyret, det trængte.. Og i aften prøver jeg at rode lidt rundt med lidt dekorationer ala jul.. Så her står den på hygge..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oev oev... |
|
|
Er alene hjemme (igen) ingen bil, intet tv (som aligevel kun er paa italiensk, da italiener har den underlige ide om at div. tv serier er bedre paa deres eget sprog ) Mit koelskab er tomt ud over lidt broed, smoer og koed som jeg selvf. har glemt at fryse op.. har pt. inge varme i mit hus, saa sidder her i moerket, iklaedt 20 taepper og stener foran computeren (og ingen, seriost, INGEN venner online paa msn..) har kort sagt en roooeeev syg aften.. en af hestene har haft kolik, saa den maa jeg ud og tjekke hver halve time det er saa aftenens store begivenhed.. nogen der vil bytte? 25 super laekre heste, +havudsigt og messina by night medfoelger..
Med venlig hilsen, Liv Nielsen Arbejde med springheste i Sicilien? Se profil!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftenhygge |
|
|
http://www.surfthechannel.com byder på en verden af underholdning, film og serier. Jeg vil foreslå dig at gå igang med: Heroes Nip/tuck Dead like me Weeds The IT crowd God fornøjelse
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liv .... |
|
|
Jeg vil rigtig gerne bytte :0) Det er små fjorten dage at jeg kom hjem fra Italien - Jeg går hver dag og drømmer mig tibage igen. Det er et af de få lande jeg godt kunne forestille mig at bo i en periode .. Nyd det - Og ja, Italiensk tv er da bare noget HØ !
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ computer.. |
|
|
..prikken over i'et.. min baerbare er i uorden saa bruger den stationaere, hvor lydkortet ikke virker, saa kan ikke se videoer paa nettet!  nette, du kommer bare, ville oenske at jeg var i dk, med julehygge, dansk tv og risengroed.. bare det snart er imorgen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det snart ved |
|
|
Så er det snart ved at være tid til Johnny English - Så skal skankerne op og rengøringen indstilles til imorgen !
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Også alene denne lørdag aften...Men passer mig okey, kæresten skulle have været herovre, men fik en voldsom gang migræne den stakkel, så han satser på imorgen  Hesten er der nusset om, hunden har kennelhoste, så han sover bare, kattene leger ragnarok i huset og jeg sidder nyvasket i mit nattøj...Klar til at gå iseng snart...er fuldstændig død efter en smuttur til Vejle, til jobsamtale hos Springrytter Lars Pedersen (som jeg fik btw)  Så det meste af eftermiddagen/aftenen er gået med planlægning af flytning af hest. møbler osv her fra MidtSjælland... Burde nok vaske gulve og støvsuge..Men giiiiiider ikke idag 
1 smuk rød hankilling fra 9/10 søger nyt hjem 1/1. Send PB. 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SuuK .. |
|
|
Suk altså - Hvorfor er det lige at man kun har en dug på 230 cm når bordet i fuld udslået stand måler 250 cm ?  Og hvorfor er det lige at man bruger sin Lørdag aften på at finde ud af sådan noget ?  Hvor gan man få fat i en billig dug der alligevel ser nogenlunde ud ? - Da det er meget sjælden at vi har alle plader i bordet er det ikke en dug jeg kommer til at bruge meget - Derfor skal den helst også være rimelig billig . . Syntes bare ikke at jeg orker det der med papirsdug der bliver søbet ind i snaps og revet i små stykker i kanten. Kunne selvfølgelig også bare nøjes med det fiiine plastikunderlag jeg har der skal under dugen for at skåne bordet Det er bare en detalje at der står XL-byg over det hele ....
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ny dug... |
|
|
Køb to bilige hvide lagener, sy dem sammen eller lav en overlabning, der er ingen der lægger mærke til om du bruger dug eller lagen. Ekstra billigt r det hvis du køber lagenerne i genbrug.
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arose .. |
|
|
ja det er vel egentlig ret smart med lagner - Det havde jeg da aldrig selv fundet på. Jeg tænkte også på sådan noget som nervøst velour - Er det ikke noget med at det har en billig meterpris. Ved nu bare ikke om jeg er så meget for at invitere noget nervøst til at ligge på mit julefrokost bord .. 
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag aften |
|
|
hvorfor ikke bare købe nervøst velour (staves???). Det kan da fås på meter mål og er pænt og billigt og i MAAANGE farver.
Med venlig hilsen Anne
2 års vallak sælges (Coronet ask/Locarno)se præs
Lykken findes på den anden side af fortvivlelsen. Jean-Paul ... Lærehest til spring søges. skriv besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
"Ved nu bare ikke om jeg er så meget for at invitere noget nervøst til at ligge på mit julefrokost bord" Hahahahahahaaaa....Dagens bedste kommentar 
1 smuk rød hankilling fra 9/10 søger nyt hjem 1/1. Send PB. 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh my God |
|
|
Det her har været jordens kedeligste lørdag-aften, og nu går jeg i seng 
Tine & Tulle Det klinger! 
-og Plethesten, jo!
2 bokse + værelse/lejlighed på gård søges!! KLIK HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ej hvor er vi alligevel mange græsenker...  Jeg har slet ikke fulgt med jeg har sat Nephew LIVE roskilde i maskinen og er nu gået amok rengøring i køkkenet og tømt ALLE skabe... Går og skråler med på sangene og spekulere på om naboerne kan hører noget når nu vinduerne er åbne... SUPERLIIIIIIIGAAAAAAAA...AAAAAAAAA! eller noget... Vær glad for i ikke er mine naboer... eller nullermænd under mit bord... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøllefrøen ♥Bailey♥ |
|
|
Bøllefrøen ♥Bailey♥ --> Du har da fået fuldstændig rengøringspip  Du skal da være velkommen til at komme herhjem og være "alene hjemme med køkkenet" 
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Uuj juj juj...  Det er da ikke for sjov vi har et rengøringsfirma  Ej jeg er ret fanatisk omkring renlighed og orden. Jeg render tit rundt med mine lyserøde gummihandsker i stilletter som en anden barronesse fra køge...  Jeg NYDER at gøre rent, Det er SÅ tilfredstillende at være i et rent hjem hvor der bare dufter af have og man træder ikke krummer op i sokkerne. Er jeg da virkelig den eneste her som nyder lyden af krummer som bliver suget op i støvsugeren  Min mand står for at lave tilbud og gøre rent også. Jeg må desværre ikke gøre rent længere, ud over det her hjemme pga sygdom. Men jeg har da gjort rent før i andres hjem. Det var da meget hyggeligt... Okay.. jeg klapper i, inden i fremover vil se mig som en virkelig virkelig syg kvinde... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
jeg sidder så på arbejde og tænker over hvad jeg skal finde på.... jeg skal have tiden til at gå til kl 07 i morgen tidlig
Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejó (Linse og Ca-Dia) |
|
|
Dejó (Linse og Ca-Dia) --> Måske du skulle ... arbejde ...  Ej, hvad laver du siden du har fået æren af at sidde på arbejde en Lørdag nat? - Hvis det var mig skulle jeg bestemt have haft en god bog og måske en hovedpude med - Super måde at tjene penge på ..
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand..... |
|
|
...holder julefrokost for drengene, så jeg tog på besøg ved de gamle indtil nu hvor jeg gerne ville sove da jeg skal arbejde imorgen hele dagen Mit problem er bare at wcét er ved siden af vores soveværelse - og døren der ind til kan ikke lukke rigtigt - det er så dejligt med tisstrængende mænd ... ad altså - og det larmer når sådan nogle de tisser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Hmm....ja husmor bliver jeg da så absolut ikke. Gider ikke gøre rent og hader at lave mad. Måske derfor jeg er single Tror ham jeg "leder efter" er bøsse 
Min lørdag aften har gået med at sorterer papir, rydde lidt op og høre musik. Nu vil jeg så i seng...vejret mener vist at jeg skal arbejde i morgen øv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Dejó (Linse og Ca-Dia) Arbejder du hos Euro alarm?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er også |
|
|
på arbejde....Har læst den gode bog, og nu står den så på fjernsyn og net resten af nattten... Mvh Anne
Med skønne Cocopelli Pitai af Vængely
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aargh... |
|
|
jeg er simpelthen ved at blive sindssyg!.. laa i sengen en halv times tid, men er bare lysvaagen.. og absolut intet at lave.. stadig ingen venner online paa msn (de er sikkert alle sammen i byen -fedt nok ) kolik hesten er tjekket igen. (hun har det helt fint..) hundene goer konstandt, hvilket giver mig mistanke om evt. snigmordere (vi har overvaagnings kameraer over hele grunden, og der er intet "mistaenksomt" at se paa kanalen..) Hva goer man lige? oev oev..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalla |
|
|
Napper et glas varmt mælk, putter vat i ørerne og ligger sig til at sove.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffff |
|
|
Tjaa. Jeg har været hos min prulle det meste af dagen idag. Spist noget god mad, slappet af, foran computeren og set lidt tv. Kæresten skal på arbejde i nat, så der ku jeg ikke lige tage hjem, det må blive imorgen efter hyppen. Så jeg også lidt alene (forældrene er her jo, men de er gået i seng for længst). Jeg overvejer også at smide mig i sengen nu. Trætheden overfuser mig snart tror jeg.
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften |
|
|
Stuen hermed tømt for støv. Opvasken helt væk. Hvad skal man så lave når trætheden overhovedet ikke har meldt sig endnu .. Heldig vis sender de da se* and the city - I øvrigt meget godt at gøre rent til )
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| varm maelk... |
|
|
laver varm maelk nu.. mon det hjaelper?el. har jeg to oel og en flaske vodka i koelern 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
MetteN |
07-12-2008 00:27 |
|
Ja min halvdel er så taget i byen, så jeg har været nede og hygge hos min søster hele aften, nu sidder jeg også bare herhjemme og keder mig og glor nettet tomt... Venter på jeg skal ud og lege chauff. for mine forældre og ellers så er nok bare hjem og sidde og glo igen... Pænt kedeligt... Især så sent på aften som nu 
Nu med verdens dejligste hoppe plag Nørreskovs Happy Feet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ... |
|
|
nattevagt på det bosted hvor jeg arbejder... jeg er fast vikar herm, så mine arbejdstider svinger fra dag til dag men i denne uge har jeg 5 nattevagter i rap... Beboerne sover jo så der er jo ikke meget at gøre - andet at tjekke at alle bliver i deres respektive senge - og det gør de nu uden problemer. Jeg skal lige sørge lidt for vasketøjet og dække morgen bord, men det er jo nemt overkommeligt
Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|