Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg var heldig ..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2008 16:30

Onsdag aften blev jeg sparket i hovdet af min plag..

Det var snevejr & de skulle lidt tidligere ind end normalt.. De var ret vilde og løb i folden. Jeg fik så lukket min hoppe ind i boksen & min plag er også gået ind i sin boks. Jeg går normalt gennem hendes boks for at komme ind i selve stalden men jeg tænkte at det nok var bedre at udenom når de nu var oppe at køre .. Jeg står så inde i boksen og er på vej ud da - BANG !! Jeg får smækket 2 bagben i hovdet .. Jeg formår at tumle ud af boksen og lukket døren - om på den anden side af huset hvor jeg falder om i armene på min mor med blodet løbende ud af munden. Jeg føler mig totalt lam i ansigt og kan intet sige .. Afsted til skadestuen med fyld udrykning & jeg besvimer undervejs.. Jeg kommer så ind - halskrave, iltmaske, drop - tjuhaj hvor det går stærkt ! (de klippede min nye jakke i stykker ) Nå, men op til skanning, røngten osv .. Heldigvis ingen indre blødninger, eller nogen brækket kæbe ..

Jeg er sluppet med en hjernerystelse og en skubbet kæmpe - og selvfølgelig en masse blåmærker og skrammer - og en kæmpe blodansamling .. MEN .. Lægerne sagde jeg var MEGET heldig - jeg kunne have været død !!

Jeg er selvfølgelig meget lettet og glad - men det har jo selvfølgelig sat en masse tanker igang i mit hoved.. Det er nu anden gang jeg har været ude for noget som kunne have kostet mig livet .. Første gang blev min hest og jeg kørt ned af en bus ..

Hmm .. Ja - havde bare lige brug for at fortælle det andre ..

Mvh. Natalie Krumm med 2 skønne hopper

-Kasai du vil for evigt være i mit hjerte

Svaret du søger, findes kun i dig selv

*You don't have a soul. You are a soul. You have a body*

0
0
Svar på denne tråd

HOLD DA OP
Forfatter: 
Dato:  06-12-2008 16:32

Sikke en historie.

Puha. Skræmmende.

Så minder det os bare om, at vi skal omfærdes vores heste med stor respekt!

Din stakkel, håber du kommer dig 100%

Knus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider