|
|
| Min hest væk i min profil. |
|
|
Jeg sad lige og kikket på min profil og opdaget at min lille skat af min hest står ik længere står under mine heste. derimod står min pony som ik er blevet slettet efter den er solgt. men hvorfor står min egen hest ik i min profil???? Jeg har ik fået besked om at den er slettet.
Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele... Rideudstyr sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske er den |
|
|
bare udløbet? Har du fornyet den? De udløber jo efter et år. /Lene
Elskede Basse, 15/09/08.
When a loved one becomes memory, memory becomes treasure.
Cargo B
Du er min styrke og mine vinger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1245678 |
|
|
er der evt et sted jeg kan hente de oplysninger jeg har skrevet om hende rn gang?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
udløber ens hesteprofiler efter et år??? Det har jeg da ikke opdaget før- den røde har jeg ikke prøvet det med men jeg ahr netop lige prøvet det samme med frejsen?
Henra Cayenne udlejes 2000 kg total
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket el hadet intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteprofiler |
|
|
Ja, hesteprofiler udløber efter 12 mdr, dog sendes der en besked til den registrerede mail-adresse ca 1 md inden udløb. Hvis du går ind i Dit HN -> Hesteprofiler, så står der faktisk en dato for profilernes udløb ud for dem alle. Og nej, HN har ikke en mulighed for at genskabe din hesteprofil. Derudover så er HN heller ikke tankelæsere så de ved at du solgt en hest, så dens profil bliver slettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Måske din hest bare ikke vises på din HN-lodge....f.eks. hvis du har ændret i dens profil og glemt at "slå det til" igen. Klik på dit HN -> Hesteprofiler -> og se om den vises i logde...gør den ikke, så klik på administrer -> og klik vis i HN-Lodge. Ganske simpelt  Den solgte pony, skal du selv slette....Det kan HN jo ikke vide at den ikke er din mere. Dette gør du samme sted under SLET! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Jeg har altså også mistet den ene hest i min profil og det har jeg ikke modtaget en mail om ville ske!
Louise - med Meister drengen!
ღ ღ Chess - For evigt elsket og savnet ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine er sgu |
|
|
da også væk. Har lige opdaget det. Har heller ikke modtaget nogen besked om det. Hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1223575 |
|
|
Min hest er helt væk den står heller ik under mine hesteprofiler så kan ik engang se hvornår den er udløbet hvis det er det. Syntes at det er rigtig træls.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mailadresser |
|
|
Det viser bare vigtigheden af at have den rigtige mail-adresse registreret på sin profil. Der er desværre flere som ikke har det, fx hvis har de skiftet arbejde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mailadresse. |
|
|
Min mail adresse er den samme og har været det de sidste mindst 5 år, så det er ikke derfor jeg ikke har fået besked. Jeg har skrevet til moderator, for at få en forklaring.
Louise - med Meister drengen!
ღ ღ Chess - For evigt elsket og savnet ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm |
| Forfatter:  |
Sys 1 |
| Dato:  |
06-12-2008 15:37 |
|
Min er skisme også forsvundet - og HN har min mailadr., den er ikke ændret i et par år. Og jeg tør vædde på, at der ikke er gået et år, siden jeg sidst oprettede den. Nå - på den igen .............. øv !!! Underligt altså. Jer der har skrevet til moderatorer, kom lige med en up-date Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det samme |
|
|
her min var også væk... uden email... har oprettet hende igen... mærkeligt at slette folks heste på deres profiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg mistede pludseligt 2 billeder på min profil af min gamle hest. Der er bare en ramme og et kryds i stedet, teksten til billederne er der stadig... Rigtig ærgeligt, for har ikke de billeder andre steder end her på min profil 
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udenlandsk hest? |
|
|
Kan man ikke oprette sin hest, hvis den er registreret i et tysk forbund???? Venlig hilsen Gitte
Søger erfaren rytter til at ride super rar, letridelig og velgående 3-års hoppe et par gange om ugen. "Mennesket er et guddommeligt eksperiment" Grundtvig  Mor til Clara den 16.06.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1245678 |
|
|
HN har min mail adr for jeg får hver uge nyheds breve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|