Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Britney - TV DOK
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:35

Er der mon nogen der ser tv-dokumentaren med Britney?

Altså jeg sidder med en underlig følelse af sympati og lysten til, at tage tøsen i mine arme og give hende et kæmpe knus.

For dælen, hvor må hendes liv sq ikke være nemt at leve...

Selv siger hun, at hun ikke er et offer for berømmelsen?

Selvfølgelig har hun ikke lavet mere @!#$ i den end "normale" mennesker, men hendes person står jo til offentlig skue og bliver ankerled for foragt og det der er værre.

Samtidig har jeg også lyst til, at brøle hende ind i hovedet, at hun skal tage sig sammen. Ikke mindst på grund af hendes to børn...

Men jeg ved heller ikke selv hvor jeg var endt, hvis jeg levede et liv som hendes?

***DP Horses***

v. Maria og Michael Dahl Pejtersen

www.dp-horses.dk

Super gode heste sælges.

SE HJEMMESIDEN

Mor til Mikkel d. 3/4 2007

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så den lige da ..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:38

den var "udkommet"

Ja, jeg sidder med selvsamme følelse. Har virkelig bare lyst til at give hende et stort kram, og sige: "Everything's gonna be al right"

Jeg synes, at man i programmet ser, at hun er behandlet som et "produkt" som en penge-kilde. Hvilket gør mig trist.

Især, der hvor hun fortæller om sit liv, at i et fængsel ved man hvornår man kommer ud igen, men at det ikke er sådan med hendes liv. At der ikke er nogen lidenskab, det er bare det samme.

Jeg har ondt af hende, virkelig. Folk kan sige hvad de vil.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:44

Fuldstændig enig.

Hun er en fantastisk kvinde og hun har et kæmpe talent. Men folk bruger hende. Jeg håber hun kommer rigtig godt ud på den anden side, sammen med sine drenge.

Husk; Kanon kan godt være kanin, der bare er stavet forkert (:

0
0
Svar på denne tråd

tænker
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:45

Jeg kan ikke lade være med at tænke over det hun sagde, hvis man er i fengsel ved man man kommer ud en dag.... ja men hun kommer bare aldrig ud hun er fanget for livet. Syntes sku det er synd.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

okdfsdfd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:53

Så det også...

Jeg synes simpelhen hun er fantastisk...

Håber sådan at jeg får den nye cd i julegave:)

Mvh Pia - Nu med fjordhoppen Sole's Anemone

0
0
Svar på denne tråd

Hun er i hvert fald en
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:56

dygtig performer..

Synd hun ikke synger mere live.

For hun kan sgu sagtens.

Ja, jeg går og flipper ud til Womanizer, Circus, Radar og Seek Amy :D Det er sgu for fedt!!! :)

Men folk sammenligner hende bare med store stemmer, som hendes "konkurrent" Christina Aguilera(som synger fantastisk, og perfomer lige så godt)

0
0
Svar på denne tråd

blablalba
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:58

jeg har ikke set den, men er noget uenig i at "hun ikke har lavet mere L*** end normale mennesker".

Den stolte ejer af Miss GiGi -> Fuldblod kåret i DH

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 21:58

Pludselig forstår hvorfor sådanne mennesker har huse med 341 værelser.....

Tjek annoncer for billigt let brugt udstyr

Horse Balance - Træning på hesten præmisser

0
0
Svar på denne tråd

Jamen.. Har hun det??
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:02

Den eneste grund til at vi andre ser det @!#$ hun laver - Bundløs i byen, OD, og alt det andet er jo fordi hun er en OFFENTLIG person.

Havde hun heddet Pia Lundby, og var gået bundløs i byen - havde vi nok ikke vist det :)

0
0
Svar på denne tråd

tjah.....
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:05

jeg kender i hvert fald ingen der kører med deres barn på skødet, smadrer ind i jeg ved ikke hvor mange biler, fester løs og også bundløs trods to børn hjemme osv...

men det kan være min omgangskreds er unormal så.

Highlander <3
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:10

Hvis du gjorde Catzelil, ville det højst sandsynligt ikke komme hjem.

Men bevares...B har selv valgt det (medie) liv hun lever..

Connie vs Zeppelin

Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan et
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:12

eller andet sted godt forstå hende. Netop som nogen siger at hvis ikke hun havde været hende havde vi ikke vidst det. Og nej hvorfor er det lige at vi vil vide det? hvorfor er det papparazzierne kan sælge de billeder og historier?? Jeg fatter det ikke og hver gang man hører om hende tænker jeg at det er synd for hende at de altid er efter hende.

Lytter man til hendes musik så passer det jo egentlig meget godt til det er skete i hendes liv på div. tidspunkter "everybody wants a piece of me" "not a girl not yet a woman" "lucky" "everytime" osv. Der var bare ikke nogen der gad tage sig tid til at lytte til hende. Og hjælpe hende. Det synes jeg er synd for hende. At hun ikke kan gå lidt i fred og hygge med sine børn i disney land det er sgu for ringe.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

Udsæt ikke kærligheden til imorgen....

0
0
Svar på denne tråd

Zeppelin - Er du sikker?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:15

På at hun helt 100% har valgt det helvede hun lever i?

Jeg tror de mennesker hun er omgivet af, er de forkerte.

Som hun selv siger - "Comeback, I don't like it when then call it a comeback, i've been here, just not in the spotlight"

Måske har hun ikke LYST til at komme tilbage i spotligh'et..

Men bliver presset..

Bare en teori.

0
0
Svar på denne tråd

zeppelin
Forfatter: 

mener du at det ikke ville komme frem?

for nej, men jeg siger jo også det ikke er sket og nok næppe kommer til det. men som jeg skrev, det kan da være det er normal adfærd for jer andre..

bortset fra det er det klart at der hviler et pres på mediepersoner, og tror på at man kan presses til dumme ting. men mener stadig ikke de opfører sig som 'normale' mennesker..

Highlander <3
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 

Ja, jeg så den også og fik virkelig også ondt af den stakkels kvinde. Hvor må det være forfærdeligt at være så forfulgt og aldrig kunne gå sig en tur i fred og ro, tage i tivoli med sine børn osv.

Synes også det med fængslet var rigtig rammende.. Jeg håber godt nok at der bliver strammet op omkring hvordan fotografer, historiejægere osv. må opfører sig - det var jo det rene galskab forfølges de havde gang i

Catzelil: Hvis du nu havde set dokumentaren, så kunne det være du havde fattet en pointe. Men eftersom du ikke har det, synes jeg faktisk du skulle lade være med at blande dig i den her debat!

(Desuden, lad nu være med at være så naiv og tro på alt hvad du læser i div. gossip blade og hjemmesider - de skriver det som sælger, ikke virkeligheden!)

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

hun er fantastisk
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:21

og man ved jo ikke helt hva man går ind til.. De første 2 år var fantastiske sagde hun jo... nu er det masse hysteri

frieser ER en drømmehest

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:23

Nej, jeg tror man skal være meget stærk, stilsikker og vide præcis hvem og hvad man er for at begå sig i den branche...nej, jeg tror ikke selv hun bevidst har valgt sit helvede..men hun har valgt berømmelsen..og der er altså en grim, grim bagside på den medalje.

Connie vs Zeppelin

Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd

heidi z
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:24

jeg synes du skal prøve at skrive til folk på en måde man tager til sig frem for det der spydkast. jeg reagerer stik modsat..

måske skulle du lade være med at blande dig, hvis du ikke har evnen til at skrive med en acceptabel tone.

og læg mærke til hvad jeg reagerer på; en linie i oplægget og ikke dokumentaren som jeg selv siger jeg ikke har set.

i øvrigt taler billeder for sig selv...

og jeg læser ikke sladderblade...

Highlander <3
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

nærmest lykkelig
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:33

tjah - hvor gammel var hun da hun kom frem - en stor teenager velsagtens - og ikke meget ældre da hun var gidsel i offentlighedens mølle. ikke noget at sige til hvis der sker en svipser eller to på første etage, efter den behandliing hun har været igennem. tror sgu folk som flest ville være potentielle kunder på psykriatisk afdeling efter sådan en mediebevågenhed.

tankevækkende at en person som hende, havde som største ønske at kunne leve som en ganske almindelig menneske - samtidig med at mange ønsker sig den berømmelse hun har.

0
0
Svar på denne tråd

britney
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:39

jeg har aldrig kunne se, at hun skulle være mere anderledes end andre mennesker. Hun er bare altid i fotografernes søgelys og de billeder som sælger bedst- er dem hvor hun er trusseløs eller køre med sin søn på skødet- skandale billederne... Helt ærlig- det er der sgu også alm. mennesker som har gjort... men man høre bare aldrig om det...

Hun har IKKE selv valgt hendes liv. Det har hendes forældre! Hun er blevet presset frem. Først som stor stjerne i The Mickey Mouse club og siden som sanger. Hendes forældre har udnyttet hendes talent og udseende, for at tjene kassen.

Hvis jeg skulle sætte mig i hendes liv, så tror jeg også at filmen ville knække på et tidspunkt for mig. Hvem kan leve et liv i mediernes søgelys fra du er 8-10 år og bare skal blive bedre og bedre. For tænk hvis du skulle skuffe fans, forældre, medier osv. Den evige søgen efter tryghed, kærlighed og privat liv... Altid i følge af bodyguards, biler med tonede ruder, altid en fotograf, som hænger i tagrenden uden for, for at tage klamme billeder af en.

Hun er et ganske alm. menneske, som fik nok og flippede ud da livet blev for meget...

**www.123hjemmeside.dk/stutteri- sigsgaard**

ÅRETS JULEGAVE IDE!! UNIKKE HESTEMALERIER!!

MALER OGSÅ EFTER BESTILLING!!

0
0
Svar på denne tråd

22143536
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:39

Catzelil: Jeg skriver ikke for at fornærme dig. Men hvis du havde set dokumentaren, så havde du også fået svar på nogle af dine fordomme.

Jeg bifalder absolut heller ikke det hun har gjort, men på et tidspunkt kan et menneske blive drevet så langt ud så de gør nogle meget dumme ting.

zeppelin: Hun var jo.. hvad, 16-17 år da hun for alvor blev kendt. Tror du hun havde regnet med, at hun ALDRIG ville kunne bevæge sig uden for døren i fred, have 30 biler holdende uden foran sit hus som holder øje med hende, hundrede vis at fotografer som forfølger hende osv.????

Er det virkelig iorden, at når man vælger den branche så skal man forfølges på den måde?

I min verden NEJ - det er det samme som at sige det er iorden en prostituteret bliver voldtaget.

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:43

Hvad ville det hjælpe hende hvis hun stoppede med at lave musik osv? Uanset hvad så kommer hun jo aldrig ud at søge lyset.

Hun var hvad 15-17 år da hun kom ind det her? Ja endda yngre da hun var i the micky mouse club. Som barn og teenager kan man ikke se konsekvensen af det. Og mon ikke hendes forældre også har stået og skubbet lidt. Som hun nævner er hun fra en familie uden penge. Og hvis deres datter kunne blive bare LIDT berømt ville de få lidt penge. Men ingen havde forudset HVOR berømt hun ville blive.

Hvis hun imorgen kvittede jobbet så ville hun stadig ikke kunne være fred og til med ville hun ikke engang kunne lave det elsker.

Hvis hun forsvandt og rejst til et andet land, ville alle lede efter hende og hun ville have svært ved at se venner og familie og gå ind i sin yndlings butik..

Hun har ikke rigtig noget valg end at se postivt på tingene. Og jeg er dybt imponeret over hvor normal og langt ned epå jorden hun var. Hvordan hun tacklede spørgsmålene og hvordan hun forklarede alle disse ting vi i noget tid har undret sig over hun har gjort...

Tjek annoncer for billigt let brugt udstyr

Horse Balance - Træning på hesten præmisser

0
0
Svar på denne tråd

naa naa..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 23:39

har aldrig vaeret den store britney tilhaenger.

Selvf har jeg da ondt af hende, det er tydeligt at hun er helt galt paa den i sit liv.

Til et vist punkt har hun selv valgt det liv hun lever, men selvf. er det stadig haardt altid at vaere forfulgt af pressen..

Men, naar alt kommer til alt saa mener jeg at man skal staa til ansvar for sine handlinger.

Hun er en voksen kvinde og de ting hun render rundt og laver er hendes egne valg, hun har to smaa boern at taenke paa, saa jeg er meget imod at hun lever som hun goer. (Her snakker jeg ikke bare om at gaa "bundloes i byen", men mere mht stoffer osv.)

Hun kan ikke klare det! Det er tydeligt presset er for stort for hende, og selv ville jeg ha taget den beslutning at "traekke mig tilbage", faa styr paa mit liv og tage mig af mine boern, og ikke udgive endnu et album, naar hun allerede har maerket hva det foere til.

Jeg mener ikke hun boer faa myndighed over sine boern igen, foer hun har vist (virkelig bevist!) at hun kan tage sig af dem.

Til sidst; jeg har ondt at hende, og kan godt se det maa vaere utroligt svaert/haardt for hende, men mener altsaa ikke at hun bare er et "helt uskyldigt offer.."

Med venlig hilsen, Liv Nielsen

Arbejde med springheste i Sicilien? Se profil!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville super
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 07:49

gerne have set hende, for jeg har også en holdning som mange af jer andre, at der blev ikke lyttet til hende da hun var teenager.

En anden som også ikke har haft det for nemt, er Michael Jackson.

Se engang hvordan det er gået ham.

Jeg har altid været vild med hans musik.

Han startede som barn i Jackson five, han har absolut ej heller haft det for nemt.

Det er bare som om, at når kendte bliver kendte, så mener offentligheden og medierne, at det har monopol på dem. Og det var vi F.... ikke! De er jo ganske almindelig mennesker som er blevet kendt på det de laver. De har et privat liv, som os andre.

At der er så nogen som skaber sig tosset osv, ala Amy Winehouse, det er jo heller ikke så skide smart.

Men det kommer frem i medierne, fordi at hun er kendt.

Pladeselvskaberne og deres managere er dem hele tiden er over dem, fordi de kendte er deres fødekilde, det er dem som tjener pengene for dem.

Desværre tror jeg, at det aldrig bliver bedre end det er, men man kan håbe at de kendte bliver bedre med tiden i deres karriere, til at vælge hvem de skal bruge som "arbejdsgivere".

Lotte

Oldenborg hoppe sælges- www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dem som ikke så filmen igår
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 08:26

Kan se den på youtube.

0
0
Svar på denne tråd

aldrig i livet
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 09:06

om jeg kunne tænke mig at være kendt efter at ha set den måde de jagtede hende på...

det var da helt vildt, kan godt forstå hvis hun føler sig ensom, for hvem kan man egentlig stole på i sådan en situation?

stakkels pige.

britney har aldrig rigtig været min kop the, men jeg forstår hende bedre efter at ha set dokumentaren.

kristina.

Søger tidligere ejere til collage Ox.

rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.

0
0
Svar på denne tråd

afhængig
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 09:24

hun har ret hun er i fængsel, i det afhængige fængsel. der er hjælp at få, men det kræver et valg der til enhver tid også vil kræve et fravalg.

hun har min sympati og jeg håber at hun kommer igennem det her.

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"
<>--hoppeføl efter Wilkens sælges--<>
SE PRÆS.
0
0
Svar på denne tråd

Britney.....................
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 11:07

Jeg har ikke ondt af at hun bliver fulgt af fotografer, det hører med til brancen. Hun har selv valgt den leve vej, så ondt af hende har jeg ikke, det er selvforskyldt. Hvis hun ville være fri må hun finde på noget andet hvor hun ikke står i rampelyset. Hun har sikkert penge nok til at holde sig i ro at par år istedet for at have lavet et nyt album.

0
0
Svar på denne tråd

Catzelil
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 11:34

ja jeg syntes jo så ikke at man kan udtale sig om Britney hvis man ikke har set det program for det eneste man så kan konkludere hendes liv ud fra er sin egen narrowminded opinion og hvad medierne siger.

og læg mærke til hvad jeg reagerer på; en linie i oplægget og ikke dokumentaren som jeg selv siger jeg ikke har set.

i øvrigt taler billeder for sig selv...

og jeg læser ikke sladderblade...

Hvornår pokker er billeder begyndt at tale for sig selv????????

Og hvordan kan du have set diverse billeder hvis du ikke læser/kigger i sladderblade??????? Ja jeg spørger bare

Der er en historie bag ethvert billede så du kan ALDRIG konkludere at DU kender den rigtige histore bare ved at glo på et billede - så er man sku lidt naiv hvis man tror det .

Så se programmet og kom med noget konstruktivt!

Mvh.

Louise Nielsen.

Aagaard Stables.

Stutteri og springstald med fokus på avl af springheste.

**HESTE/PONYER TAGES I RIDNING MED ELLER UDEN SALG FOR ØJE**

KAN TILBYDE FORMIDABLE FORHOLD

0
0
Svar på denne tråd

hej.........
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 12:15

Hej

Jeg så filmen igår og har altid haft den holdning til hende at hun som et voksent mennekse selv har valgt sin vej. Ved godt hun blev presset meget frem som ung og det er sgu pisse syndt, men hvis hun virkeligt ville ud af det som voksen, så kunne hun også komme det. jeg synes hun har "spillet" for meget på sin berømthed og udnyttet den i høj grad.

men så skete der det med hun fik "nok" klippede sig skaldet, blev indlagt flere gange, spærede sig inde med sine sønner og ville ikke komme ud osv osv. der begyndte jeg at opfatte det som et råb om hjælp. Jeg synes man fik meget medlidenhed med hende igår, og synes det var synd for hende, og fik bestemt en ret væmmelig smag i munden over det liv hun fører og over den måde hendes familie styre hende på. Men når det er sagt så synes jeg også jeg vil kigge på den dokumentar der var på tv3 for lidt siden hvor man så hende som medierne så hende, der så man gang på gang hvordan hun lagde op til fotograferne (ikke via billeder men via film) hvordan hun flirtede med dem og hvordan hun skabte sig -ved ikke om der er nogle af jer der har set den, men synes så bare at dokumentaren igår virkede lidt som om "ha medlidenhed med mig".!

Jeg synes det er meget svært at forholde sig til Britney, for jo jeg har ondt af hende, men stadig er hun et voksent mennekse der selv har valgt sin vej. der er andre sangerinder der har/er lige så berømte som hende, men de bliver ikke forfulgt på samme måde, hvorfor, simpelthen fordi de har kunne opfører sig mere profecionelt. sådan tænker jeg lidt i min verden.

Efter hun er blevet mor synes jeg hun skulle havde valgt at vokse med den rolle og bedst muligt give dem et godt liv, og der synes jeg bare hun er kørt helt af sporet. Hun burde slet ikke ha haft børn med den livsstil hun føre...

Men igen så er det jo en ond cirkel og den blir meget svær at komme ud af for hende, tror desværre aldrig det sker -hun har simpelthen gravet sit hul for dybt........

Med venlig hilsen

Signe

http://www.team-klik.dk

Der er ingen hemmelighed så tæt, som den der findes mellem en hest og dens rytter ...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror heller ikke at vi skal
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 12:24

forholde os til Britney Spears. Jeg tror ikke, at en brøkdel af hendes følelser, og historie kom ud igennem den film.

Hendes liv, mediejagtet konstant spotlight liv, har ødelagt hende. Jeg er sikker på, at grunden til at hun valgte/vælger fotograferne, er måske fordi hun er på randen til noget.. psykisk syg måske? Hun har måske ingen situationsfornemmelse.

Hun har ingen KONTROL over sit eget liv, og dog er det så kontrolleret, men af alle de mennnesker, der er om hende.

Og jeg tror det, er de forkerte.

Well, jeg har bare stadig allermest lyst til at give hende et trøstekram!

0
0
Svar på denne tråd

Marvin......................
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 12:33

Vil så lige sige at jeg så udsendelsen, mener stadig at det er selvforskyldt.

0
0
Svar på denne tråd

gypsy 1
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 13:03

Hvorfor mener du det er hendes egen skyld? Tror du hun vidste, at hun ville blive jagtet sådan, da hun som teenager for alvor blev kendt?

Hvordan tror du at hun skal komme ud af det og trække sig tilbage? Tror du ikke at hun vil være kendt og forfulgt alligevel?

Og synes du virkelig det er iorden, at man ikke kan vælge en levevej som musikere uden at blive forfulgt 24-7?

Jeg kan godt se, at vores tankegang ligger meget langt fra hinanden. Lige meget hvilket legalt levevej man vælger, så retfærdiggøre det ikke de overgreb hun er ude for, efter min mening.

Nogle der forresten har set "Walk the line" med Johnny Cash? Det giver et rigtig godt billede af, hvordan det at leve i rampelyset kan ødelægge et menneske!

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 13:07

Øv, den ville jeg ellers gerne have set :-(

Hvor finder jeg den på youtube?

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 - Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

marvin................
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 13:16

Nej måske vidste hun det ikke men hun kunne have ladet det ligge lige så snart hun kunne se en udvkling. Det hjælper da under ingen omstændigheder at lave flere numre, det bliver det da kun værre af.

Det er ikke problemet om jeg synes at det er i orden for det synes jeg ikke, realiteten er bare den at det er sådan det er for de berømte.

Hun hælder efter min mening selv mere benzin på bålet.

0
0
Svar på denne tråd

Marvin..............
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 13:22

Berømthed og medier og fans fotografer hører sammen. Og hvis man så vælger den vej, så er det det man har valgt til. Ellers må man forsøge at hoppe af vognen og det har hun slet ikke gjort.

Åh gud nej hvor er det synd for mig at jeg skal ud til hesten i vintervejr og frost= Nej det er da ej jeg har selv valgt det.

Lad være med at klynke!!

0
0
Svar på denne tråd

gypsy1
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 14:44

Gypsy1, nu synes jeg nok der er en LILLE forskel på at skulle ud i kulden til hesten og så på at være fanget i sit liv på den måde Britney er. Uagtet at hun selv har valgt sin karriere!

Jeg synes det er synd for hende og jeg kan sagtens relatere til, at hun også gerne vil have et normalt liv og kunne tage ud og spise is uden at 50 paparazzier skal tage billeder af hende. Eller tage ud at shoppe og rent faktisk kunne komme IND i butikken i stedet for at vejen er total blokeret af fotografer.

Musikken er hendes levevej og der burde være plads til at tage hjem fra arbejde og holde fri, nøjagtig ligesom alle andre normale mennesker kan.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

jeg syntes sku
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 14:46

hun gør det godt og kæmper en brag kamp og har gjort et godt comeback. og hun elsker virkelig sine børn.

og har bevist hun kan og vil

0
0
Svar på denne tråd

Marvin............
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 14:52

Var et eksempel.

Uanset har hun selv har valgt sin skæbne.

Som tiden ser ud hænger fotografer og berømelse sammen, det må hun jo så selv vælge om det er det værd og det synes hun jo åbenbart at det er.

Hvis hun ville have et normalt liv ville hun have valgt berømmelsen fra, for begge dele kan hun altså ikke få. Det er urelistisk.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så det
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 16:01

og fik et nyt syn på hende. Et bedre syn på hende!

Jeg syntes det er en god dok. film, og at hun er en dygtig performer, med alt hvad det indebærer. Jeg syntes jeg fik større sympati for hende og det til tider syge liv hun er endt op med, her mener jeg alle paparazzi fotograferne, medierne, og alle de sikkerhedsfolk osv.osv.. det er jo helt vildt. Hun er totalt fraskåret at tage ud at shoppe, handle ind, spontanitet er ikke eksisterende i hendes liv. Det er godt det ikke er mit liv, det ville jeg være blevet sindsyg af, ligesom hun bliver on/off.

Jeg forstår hende til fulde, alle eskapaderne vi har læst om!

Overhovedet IKKE et liv jeg misunder...

Jeg er selv mor, og tænk at skulle være mor oveni alt det andet...pyhhhhhh

"Når man er i fængsel ved man trods alt man kommer ud på et tidspunkt" -Den sad lige i øjet på mig....

Jeg har intet negativt at sige om hende!

Det havde jeg før jeg så dok. filmen..

Da syntes jeg hun var en forkælet tøs, der ikke fattede at være en ordenlig mor, syntes faktisk hun var en taber..tog stoffer drak og festede konstant..

Men igen, det er mediernes skyld, de påduttede mig mange af de holdninger..

Margit

En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07

Leander vugge, Brio Duo barnevogn, Babybjørn skråstol sælges..

0
0
Svar på denne tråd

synd og synd
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 16:05

Jeg synes det er synd for rigtig mange mennesker.

De fleste af dem er ikke kendte.

0
0
Svar på denne tråd

Udsendelsen fra MTV
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 16:51

Britney - For the record

Kan ses her: www.youtube.com/user/xAUDREEiix

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 17:57

Jeg så det godt og jeg syns meget af programmet virkede meget "sat op" og lidt falsk for at prøve på at vise hele verden at hun er "helt normal" og har det ganske fint.

Hun virker MEGET naiv syns jeg og virker slet ikke til at være så gammel som hun er.

Hun virker ikke til at være ældre end ca. 17 år sådan som jeg ser hende i den dokumentar.

Jo, hun har da lavet en masse som hun nok ikke skulle og det håber jeg da tøsen har lært noget af, men så ondt af hende har jeg godt nok ikke.

Jeg syns det nyeste album er noget af det bedste hun har lavet til dags dato ellers. Håber da at det kommer til at sælge godt.

Men det gør det jo sikkert....

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og Logik Møldrup

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!

Springsadel sælges!

0
0
Svar på denne tråd

sgfdgdgd
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 18:15

Jeg gidder ikke ud i en eller anden diskution om britney er fornuftig eller ej - jeg synes hun er en fantastisk person, der virkelig har været ude for meget pres, og derfor er blevet til den ødelagte person hun er - har i aldrig prøvet at være fuld?

man gør ting man ikke havde tænkt sig at gøre...

det er jeg siker på hun har gjordt mange gange - men jeg er også sikker på at hun fortryder det lige så meget!

man kan jo tydeligt se hun elsker sine børn rigtig højt, og børn er svære at passe (jeg har selv erfaring med 4årige;))

man kan ikke forvente at sådan en forskruet person ved præcis hvad hun skal gøre? men selvfølgelig er det ikke i orden - men britney elsker børnene og de elsker hende!

synes forresten også at kevin er en forfærdelig person sådan at true hende på den måde HAN var skyld i at hun er kommet så langt ud!!!! har truet hende med at ligge en sexvideo ud numindre hun gav ham en hel vildt stor sum penge!!!

det er da klart hun flipper ud - og nu har kevin taget det sidste hun elsker fra hende - hendes børn!

ham og kun ham er den grusomme person her - ikke britney den arme pige!

Mvh. Asta

<3Isabella, Eden, Lucas, Nicole<3

0
0
Svar på denne tråd

stakkels
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 19:47

Kan godt lide dette

Jeg er selv mor, og tænk at skulle være mor oveni alt det andet...pyhhhhhh

Det er i forvejen 24/7 at være mor og oveni det liv/karriere hun har : Ja det klarede jeg heller ikke ;)

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

Sælges:

BØRNEPONY 4500,-

SUPER smart og velgående 139 cm vallak- stævnepony
Broget hovedstambogshoppe
Skimmel hyggedressur/spring 169 cm 6 år

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 21:48

Jeg ændrede min opfattelse af hende, efter programmet - Til det bedre.

Dog manglede jeg lidt mere forklaring på diverse ting, men det er nok med vilje.

Hun virkede dog ikke som en voksen pige på 28 med to børn. Virkede meget naiv og om det er måden de snakker på i Usa, ved jeg ikke, men der var mange "you know?!?"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 23:50

Jeg må ærligt sige at jeg virkelig fik sympati for Britney.. hun virker dælme som en dejlig pige, som bare har brug for nogle gode mennesker omkring hende..

Blev virkelig rørt da hun sagde at hun ikke kunne gå uden for sit hus på nogen måde uden bodyguards. Stakkels pige der næsten sidder i fængsel... og forøjeblikket føler at hendes liv er for meget i kontrol, at hun ingen frihed har.

Jeg håber såå meget for hende at hun bliver rigtig lykkelig, finder en sød og meget fornuftig mand - som er helt nede på jorden og at hendes drenge, som hun tydeligvis elsker mere end noget andet overhovedet, får et rigtig godt liv og kan være stolte af deres mor. som virkelig har kæmpet en hård kamp mod penggriske mennesker og folk som bare har ville udnytte hende..

Med venlig hilsen

evA med sine skimler Aslan og Onegin

jo flere skimler jo bedre!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider