Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fyre og deres interesser?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:28

Ja nu sider jeg lige og tænker....

jeg er begyndt at skrive med en fyr omkring de 30 år... virker virkelig super sød, og hver gang lære jeg noget nyt som virker mere og mere perfekt..

men så kommer mine fordomme op i mig....

- han er omkring de 30 år

- Han har gået til ridning og vil gerne starte igen samt have hest hjemme hos sig selv

- han styrketræner og går meget op i det også med sin kost

- han elsker katte og har vist 3-4 stk

- han kan er en handymand der selv vil sætte huset i stand

- og kan lide at lave mad samt bage

også tænker jeg ... det var da S.... en sjov sammenblanding... ikke at det skal afholde mig fra lige denne fyr.. som jo i mine og nok mange kvinders øre lyder til at være en super fyr at have i sit liv...

men hvad tænker i om den beskrivelse?? er lidt nysgerri, da jeg nok syntes det er en sjov men spændende sammenblandning

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder da
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:31

Det lyder da bare til at han er alsidig? Det kunne da sagtens lyde som mig, bortset fra at jeg kun har en dele-kat. Og jeg er da ret normal :-P

0
0
Svar på denne tråd

Ellers...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:31

Eller ved han bare lige hvad han skal sige for at imponere damerne

Fjordhingsteføl sælges billigt !

PB for mere info

www.roedsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

ehhh - forstår ikke helt
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:32

hvori består den "sjove sammenblanding" - han lyder da rimelig sammensat.

KH:) én der venter på en forklaring....

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Tag du bare
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:37

på en date

Det at skrive sammen er jo meget anderledes end at mødes IRL.

Det kan være han skuffer.

Hvis ikke, så har du måske pludselig en kæreste som interesserer sig for heste, fikser afløb/tagrender, laver mad og ovenikøbet er veltrænet

MVH Janni

l'heureux propriétaire

d'un cheval appelé

Musse

0
0
Svar på denne tråd

Adian.
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:39

Adian: det kan godt være det ikke er en sjov sammenblanding.. men jeg har bare ikke oplavet en fyr der kan være macho og på samme tid være så blød.. eller hvad man vil kalde det...

men det er nok bare mig der ikke har været vant til bedre

men ja det kan godt være han ved hvordan man charmere pigerne.. og kan da heller ikke sige om han lyver... men min initiuation (staves) siger mig det er oprigtigt nok :)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm- stides
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:44

det kunne være du skulle fokusere mere på personligheden bag alle interesserne, fremfor interesserne du synes tegner personen....

Go for it !!!!

KH:)

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Adian.
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:49

Adian: Helt enig.. vi har nu også rbugt mange timer på at snakker personlighed og det.. og kan slet ikke sige noget negativt...

ville bare ikke blande de 2 ting sammen da interesser også er vigtig for mig i et forhold... mener man kan sagtens ahve en fyr med super personlighed for bare ikke gider bruge tid eller har interesse for de samme ting som kvinden.. og så virker det jo heller ikke :)

men jo hans er pesonlighed kan jeg kun sige ... også bare at høre hvordan han beskriver sit blik på hesten.. ja så smelter en hver heste piges hjerte ;)

0
0
Svar på denne tråd

balance......
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 21:55

jeg synes det lyder til du er stødt på en mand der er i balance.

han er ordenlig med sig selv

han kan aktivere sig selv

hen er glad for dyr

hvis han også kan

være ordenlig med dig

aktivere sig sammen med dig

og være glad for dine dyr

og i ellers svinger, er det så ikke det man kalder et scoop?

udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa

tilhænger af små hvide pyller-piller.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:04

Jeg ville se efter om han barberer ben og gør han det, så var jeg skredet.

Han lyder som han har temmelig meget kontakt med sin feminine side.

Det var min første indskydelse og den var ikke for at genere dig.

Kandu lide fyren, så spring på ham

-------------------------------

Modetøj og gallakjoler til små penge, hvor alle kan være med.

www.skindbjerg.com

0
0
Svar på denne tråd

Pjevs 1
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:09

Pjevs 1: hehe ja det var også derfor min fordom trådte ind.. men på den anden side... de overstående svar.. "omvender" mig... for efter de længere samtaler virker det nu mere som om han har bare har et sundt syn på livet...

men nævmte da for ham jeg syntes det var spøjst altså i mine øjne... og dog alligevel så positivt :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du "slet ikke kan sige
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:18

noget negativt", så er der noget galt med een af jer - skyder nisser med bue og pil? ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:25

jeg var nok stået allerede ved kattene.

skrev engang med en fyr som overhovedet ikke havde fortalt om sportintresser så spurgte jeg self om ikke han dyrkede noget sport da jeg selv både løber, cykler også lige har mine heste..joo han dyrkede brætspil hmmm okay jeg ser så ikke lige ludo som en sportsgren.. med mindre han ikke bare vil imponere dig så er han nok bare en super alsidig fyr, så må du skynde dig at slå klørene i ham de hænger sgu ikke på træerne..held med det

MVH Karin

Uanset hvor smuk strategien er, må man af og til se på resultaterne.

-Winston Churchill

Ponyer sælges!!
kat. 2 136cm 11år B- pony i spring

kat 3 129cm 7år LA-MB

0
0
Svar på denne tråd

Analyse
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:26

For mange kvinder har en tendens til at overanalysere...

Er mavefornemmelsen i orden så go for it!

Tosset som de andre...

"The kid is having nightmares.

Only happen at night - it's right there in the name..."

Gregory House

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:28

Mand (Hest): det ved jeg ikke, har ikke haft æren af at møde en endnu ;)

lucky 1: hehe.. det kan ikke være for at inponere mig da jeg fik disse infoer længe før han viste jeg var heste pige med et par katte ;) og så var det mig der tog kontakt først.. det lød jo for godt til at være sandt ;)

0
0
Svar på denne tråd

skidt fyr!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 01:16

Han lyder som en skidt fyr!! Skynd dig at dumpe ham (men send lige hans nummer til mig :-D)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm.......
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 05:44

han lyder da meget sød. hop dog bare på den da

* ved i hvad der er forskelen på mænd og drenge*?

*prisen på deres legetøj*

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

taina..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 12:07

taina: altså hvis nu det ikke lige bliver det alligevel.. så skal jeg da nok lige dumpe hans nummer ;)

meeen mun ikke jeg beholder det for mig selv ;)

0
0
Svar på denne tråd

Bløde mænd...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 23:52

Ha ha Det lød da som en beskrivelse af mig - bortset fra at jeg ikke kunne lave mad om så mit liv afhang af det

0
0
Svar på denne tråd

i princippet
Forfatter: 
Dato:  06-12-2008 14:05

I princippet er det vel lige meget hvad for interesser han har, om han kan bage, barbere ben eller kan lægge et perfekt sortglaseret tegltag.

Hvis kærligheden er der, så betyder det andet vel ikke ret meget??

Det er egentlig pudsigt det med fordomme, jeg læste lige hans evner op for min kæreste og det første hun sagde var "han er bøsse"

Indtil vi fandt ud af jeg elsker at lave mad og specielt kager, jeg styrketræner, jeg havde en is-børge da jeg var en ung knægt, jeg har sat vores lejlighed i stand, jeg forguder vores møgdyr af en hankat og jeg er ikke 30 endnu, men hey kærlighed har ingen alder.

Og jeg ser altså ikke mig selv som specielt bøsset og det tror jeg heller ikke ret mange andre gør.

Jeg er til daglig mekaniker med møgbeskidte hænder, mine knoer er efterhånden ikke andet end ar, jeg har et sprogbrug der kan gøre en sømand pinlig og jeg har tilbragt rigtig mange timer med at køre gaderæs for år tilbage, min straffeatest er ren, men om det fordi man aldrig er blevet snuppet eller om man var en sød dreng er en helt anden sag.

Så i princippet er det jo fløjtende ligemeget om han har hår på klokkeværket eller ej, er det manden i dit liv så er det manden i dit liv og så er den ikke længere. Så du skal bare være glad for at han går op i sin krop og kost, så er chancen for at du kan have ham i rigtig mange år lidt større.

0
0
Svar på denne tråd

Jakob 1
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 14:21

Jakob 1: jeg er til dels enig.. jeg mener nu det er yderst vigtigt hvad interesser en fyr har der med ikke sagt at den omtalte´s interesser er skidt.. nej tværtigmod så virker det i mine øjne som noget der passer lige til mig :)

men når jeg tænker interesser syntes jeg da det er vigtig at man gerne vil lidt det samme eks vil jeg gerne blive ved med at rejse nogle gange om året som jeg gør nu og ville da sætte pris på en fyr ville dele dette med mig i stedet for at blive hjemme..

sådanne ting er jo vigtige for at få et forhold til at fungere ellers lever man jo næremst bare hver sit liv... sådan en fyr har jeg boet med i 5 år... og ja ingen succe...

meen nu har jeg lånte 2 heste af pigerne ude i stalden... så må jeg jo invitere ham på en ridedate

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 14:36

Mennesker, der er sig selv er nu altid det mest interessante.

Mænd, der kun kan finde ud af at spille fodbold, bøvse og sætte hylder op - og kvinder, der kun kan klynke, lægge makeup og være på slankekur - har altid slået mig som ufatteligt uinteressante.

Denne mand lyder som en spændende person, der står ved hvem han selv er og ikke hvad en eller anden stupid kønsrolle dikterer - spørgsålet er, om du kan hamle op med det?

Dit spørgsmål bringer mig i tvivl - men det kan jo være at vores svar hjælper

I

- der mener at man bør hvile nok i sin egen seksuelle identitet til at give plads feminine/maskuline sider hos partneren.

0
0
Svar på denne tråd

Issina
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 15:22

Issina: jeg er helt enig... jeg syntes det er super med en der står ved sig selv. og ikke en fyr som prøver at "skjule" hvem amn i virkeligheden er :)

jeg vil nu mene jeg godt kan hamle op med det.. da jeg selv er utrolig principfast og ikke bange for andre skal se mig som den jeg i virkeligheden er... folk må tage mig som jeg er.. og elleres har de ingen interesse for mig...

men derfor syntes jeg nu alligevek det kunne være sjovt at se hvad andre tænker om det.. ikke at det ville kunne afholde mig for at tage på en date med lige ham her..

havde alle nu sagt nej nej nej hold dig væk osv.. ja så havde jeg sku taget på date alligevel :)

for som nogle af jer nadre skriver.. sådan er det sådan en karrekter som virker mest intersant :)

0
0
Svar på denne tråd

Så....
Forfatter: 
Dato:  07-12-2008 15:42

...må du jo have en rigtig god date

Husk at skrive hvordan det går.

I

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  26-12-2008 22:58

Kom da lige i tanke om jeg lovede at komme med en lille opdatering når det hele var løbet af stablen

vi har nu haft vores nr. 2 date og han er bare såååå.... sød :)

vi var i dag ude hos min lille hingsteplag da han skulle flytte til et nyt opstaldningsted... vi hyggede lidt rundt og han hyggede lidt med strigler på min lille hingst og vi havde ham så en tur i ridehus og lege lidt indne transporteren kom..

efter et par dates må jeg sige han han er da umildbart lige det man for mit vedkommende går og drømmer om..

og han har også sine maskuline sider

så alt i alt må jeg sige jeg finder ham utrolig interresant og nok umildbart lige det jeg har ledt efter så længe... så nu må vi jo se hvordan det udvikler sig :)

0
0
Svar på denne tråd

Nææh hvor dejligt!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2008 23:17

Tillykke med ham og horisontudvidelsen!

- og god fornøjelse med ham, med alt hvad det nu indebærer...

I

0
0
Svar på denne tråd

stides
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 00:36

tillykke med det

Moekkvi: sjovt, jeg tror faktisk at sådanne nogle mænd er der mange piger der ville være interesserede i.

Jakob 1: Jeg er fuldstændig enig

Mvh. Karina

Super smuk irish cob hoppe sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/214336/

Velholdt hus på Sjælland (Store Heddinge)på landet sælges uden ejendomsmæglergebyr, ring for info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider