Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Killinger
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 10:35

Hmm...har nu lavet en annonce om mine kattekillinger.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=52&i=2447&t=2447

Hvad synes I?

Er der skrevet for lidt?

Ville nogen af jer give det mere for killingen, så den blev neutraliseret? (har fået tilbud af dyrlæge)

Ingen ved hvad morgendagen bringer...Lev i dag

Kattekillinger søger nye hjem -12 uger den 27/12/08

Se billeder på min profil

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 10:49

Annoncen er ganske fin, men tror det bliver svært for dig at sælge dem, da der er 1 mill killinger som foræres væk. Jeg har lige foræret 2 gratis væk igår, så desværre vil folk nok ikke gi`1 kr for dem..

Dejlig frieser hoppe sælges. Gode papire. Født 2004. Se præsentation. 50.000 kr

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=197799

Vores gård sælges www.home.dk/sag/711- 8141?fromSite=Boligsid...Boligsiden

0
0
Svar på denne tråd

killinger
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 11:18

jeg har lige købt min super ( hus) killing for 50 kr. Hun var indekat og med de sødste aftegn.

Hvis jeg ikke havde købt hende, ville jeg være interesseret i den røde.

Jeg tror du får lidt svært ved at sælge dem til den pris, da som sagt, så får man den nærmst smidt i nakken.

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Med en dejlig killing i hjemme snart!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 12:18

i hittekilling giver man 800 kr for en neutraliseret, sundhedstjekket og førstegangs vaccineret killing, vi har ingen problemer med at komme af med dem.

mange internater tager 1000 kr, og de kommer også af med deres killinger.

jeg afleverede ALDRIG en killing for 50-100 kr, aldrig !

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

www.hittekilling.dk *VI MANGLER HÆNDER*

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 12:25

Sikke nogen søde killinger, desværre har jeg selv ti katte og skal ikke have flere....

Til gengæld synes jeg prisen er OK, og tror nok du skal kunne komme af med dem, det plejer at være rimeligt let når de er lidt "anderledes" i farverne. Men prisen afhænger selvfølgelig også af det område du bor i.

Annoncen er også OK, men ved ikke lige om HN er det letteste sted at sælge killinger. Prøv med gul-gratis, dba og dyrenettet.

Jeg har selv lige solgt tre killinger og de var væk på mindre end en uge.

Jeg har tidligere oplevet at købere har fortalt at de helt bevidst læste uden om de annoncer med gratis eller 50 kr's killinger. De mente simpelthen ikke at de kunne have haft den rigtige opvækst...

Den hvid-creme med rød hale, den er godt nok kær.... men mine gamle mokker bliver nok sure hvis jeg installerer en ny killing, nu er de lige sluppet af med de andre.

Dorthe

Skovsgårde Miniatures & Chinchillas

Miniatureblanding hvidfødt knabstrupper hingst sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg må også
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 13:09

sige at de killinger jeg havde, ikke var et problem at komme af med.. tror jeg havde omkring 20 henvendelser, hvis ikke mere. der var selvfølgelig også en del useriøse (der var bl.a flere som ville hente dem da de var knap 6 uger eller spurgte om jeg ville aflevere dem i århus osv).. Men synes at jeg selv kunne vælge (hvis man kan sige det)

Dem der fik killingerne kom selv ind på neutralisering og de havde også fået priser fra dyrlæger og spurgte, hvad jeg havde givet for få mine egne neutraliseret. jeg var i hvertfald overrasket over, hvor "forberedt" de var. Så jeg tror godt at folk vil være interesseret i at få dem neutraliseret.Synes i hvertfald at det er super at det er en mulighed. Den samlede pris er dog ikke meget billigere end, hvad jeg gav for min hankat neutraliseret. er prisen den samme for pigerne?

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Søde...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 13:13

Hvor er de søde

Men er det ikke alt for tidligt at sterilisere som 12-ugers?

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 13:24

de kan neutraliseres allerede som 10 ugers.

det er desværre bare ikke alle dyrlæger der er dygtige nok til at gøre sig, for slet ikke at tale om de dyrlæger der ikke holder sig opdaterede indenfor kæledyrs området.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

www.hittekilling.dk *VI MANGLER HÆNDER*

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 14:24

at det er billigt for en neutraliseret killing.. jeg undersøgte prisen for at neutralisere min hunmis.. ja jeg har kun fundet priser fra 1400-1800kr..

så hvis jeg havde vist det for 3 uger siden ville det jo ha været en lettere løsning for mig..

den trefarvede med creme er ellers lige noget for mig..

der er faktisk en del opdrættere af racekatte der kun sælger deres killinger neutraliseret hvis de sælges som kælekatte

0
0
Svar på denne tråd

Neutralisering
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 15:14

Uanset om du får pengene helt igen, så er det i hvert fald at tage ansvar for dyrene, hvis du lader dem neutralisere.

Så bidrager du ikke til mange generationer af huskatte, der formerer sig igen og igen - og sandsynligvis til en knapt så rar skæbne.

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 22:44

Jeg har desværre ikke råd til kat, men havde jeg ville jeg med glæde købe neutraliserede misser fra dig. Til den pris kan alle være med, og man gør sig selv en enorm tjeneste. + de er jo absolut bedårende.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Nuttede misser
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 23:51

Men de er ikke creme- men røde. Tortien (den første) er tydeligt sort og ikke blå på halen. Har de cremegen er de lyst abrikosfarvede og blå- fremfor rød og sort. Har katten sort- har den ikke fotyndingsgen (dilute). Små røde kan se lidt mystiske ud, men creme er meget lys rød (abrikosfarvet).

Hvor ER de kære!

Jeg skal (desværre!) ikke have nogen, da vi nok arver en ung stribemis til jul. Jeg er ellers helt tosset med tortier og rød/hvide. :-(

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 11:54

For såvel svar som yderligere informationer

Har overvejet at få dem alle neutraliseret sammen med mis-mor og staldkatten. For vil under alle omstændigheder have de to voksne "fikset" så der ikke kommer flere små missere.

zarina ♥Dawina♥ : ja, hvis jeg kommer med dem alle, så er det prisen pr stk.

Ingen ved hvad morgendagen bringer...Lev i dag

Kattekillinger søger nye hjem -12 uger den 27/12/08

Se billeder på min profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider