Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lykkelig, over hvad?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 13:42

Jo det skal jeg sige jer.

Jeg fik ikke ret meget i løn den her måned og er lige flyttet i lejlighed med kæresten. Alle mine penge er gået til smedregning og opstalding, så lige nu er jeg riiimelig flad.

Fed start .

Jeg har gået og tænkt og tænkt, for jeg har det meget dårligt med at kæresten skal betale det hele den her måned. Jeg har tænkt på Buller, om jeg skulle sælge for at få flere penge, men har været meget i tvivl. Jeg har jo lige fået ham næsten .

I går fik jeg så mit svar. Jeg var ude ved Buller og vi sad og nussede i en halv time næsten hvor han bare kørte sin bløde mule rundt i mit hår. Ihh, jeg blev så glad og der vidste jeg at jeg aldrig, aldrig, ALDRIG vil af med min dejlige mule .

Jeg har virkelig indset hvor meget jeg holder af den hest! Om jeg så blev tilbudt 1 million for ham ville jeg aldrig af med. Han er min og det skal han altid være. Jeg elsker ham virkelig.

Han gør mig så glad. Han gør mig lykkelig!

Bare et lille indlæg om en hest der bare gør én SÅ lykkelig. Også selvom alt køre af H til lige nu sådan rent økonomisk!

Når enden er god, er alting godt.

Buller & Felix

0
0
Svar på denne tråd

Lykkelig
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 13:52

Jamen det var da dejligt med en afklaring. :-)

Så må du jo bare stramme ballerne et andet sted. Altså sådan rent økonomisk. Eller måske et andet job med bedre løn, nu ved jeg jo ikke hvad du laver, så det er måske nemmere skrevet end gjort. :-)

Men du har ret. Hvis du ellers er økonomisk bevidst og ikke smider om dig med penge, som du har eller ikke har, så skal det hele jo nok gå. :-)

Mvh. LoneR

www.123hjemmeside.dk/red_dancer

"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder"

Citat: Dolly Parton.

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 13:56

Jeg arbejder på en netcafé, men jeg har ikke timer nok .. Så jeg har fundet et job mere som jeg skal starte på i morgen. Og nøøj hvor jeg glæder mig

Når enden er god, er alting godt.

Buller & Felix

0
0
Svar på denne tråd

sådan !!
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 14:00

du lyder som et fornuftigt menneske, der tager ansvar for dit eget liv

Og ja - en hest kan bare gøre en lykkelig :-) den lykke kan ikke købes for penge.

Venlig hilsen Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

Heidi...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 18:01

Hesten kan da netop købes for penge og jeg har til dato ikke ejet en hest der ikke gjorde mig lykkelig, men jeg indrømmer blankt, at der var en af dem, der fyldte mere i mit hjerte end de andre.

Godt at du starter på nyt job og herligt at din hest har overbevist dig om, at han ikke skal sælges. En mule i håret er bare noget af det bedste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider