Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Veninders brødre?
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:10

Hej hej :)

Synes I, kære HN'er, at klassekammaraters/veninders brødre er no go? Jeg kom til at snakke lidt med en fra min klasses storebror på et diskotek i weekenden, han fulgte mig hjem, og det blev ikke til andet end et lille bitte kys, og mere er der ikke i det.. Han skrev ikke til mig, så regnede bare med, at det var ligemeget.. Min veninde havde så set os i lørdags, og hun spurgte hvad der var sket.. Så lige pludselig får jeg en sviner af ham, om at jeg ikke skal sladre til alle, hvilket jeg ikke har gjort, og der er jo intet i mellem os. Min veninde skrev så på msn i timen, om han havde skrevet til mig, og det måtte jeg jo sige ja til, men hun skrev så også, at hun var sur på os begge over det, for det var en uskreven regl, at man ikke lavede noget med ens veninders brødre..

Jeg skrev jo så til hende, at der ikke var mere i det, og at jeg nok skulle holde mig fra ham. Men nu var det ham, der lagde an på mig, og blev ved selvom han vidste, at jeg var veninde med hans søster, så synes ikke jeg har gjort noget galt, og da slet ikke, når der nu ikke er noget.

Synes I, at hun har ret til at være sur på mig? Vi fik det vist afklaret, så vi ikke er uvenner, men helt principielt, er venners søskende så no go?

(:

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:46

Vil da ikke mene det er et nogo - en anden sag er jo ens veninders ekskærester!;)

Min bror har været sammen med mange af mine veninder, og jeg har absolut intet problem med det :)

Ville tværtimod være deeeeeejligt med en sød svigerinde ;D

Astrid P

Med Præsthøjens Nico-Light<3

BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES

Skriv PB for information.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:49

Jeg må ærligt indrømme, at jeg syntes din veninde overreagerer. Det kan da ved gud ikke være hendes "buisness" hvem hendes bror og veninder er eller ikke er sammen med.

De eneste der er "no-go" i min verden er veninders eks-kærester - og det kun til en vis grad. Aldrig om nogen skal bestemme hvem jeg må eller ikke må være sammen med. Det er da kun mit og vedkommende jeg er sammen meds buisness.

Nu bor jeg på kollegie med begge mine søskende, så vi har rrigelig mulighed for til fester at se hvem hver især er sammen med. Begge mine søskende har været/er sammen med nogen af mine venner/veninder, og det har jeg intet problem med. En enkelt var ovre ved mig og spørge om det var ok hun var sammen med min bror :P

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 19:29

sys nok os din veninde overreagerer en del, og især fordi i jo ikke engang rigtig har været sammen....jeg er os helt enig i den med veninders ekskærester, den er ik heldig..men en venindes bror det kan jeg ik se problemet i...

jeg har selv lært min kæreste at kende via en fest hjemme ved min bror fordi de arbejder sammen...så derfor var han os inviteret, min bror er skam mere end glad for vi fandt sammen :-)

- Marieke -

Don't go around saying that the world owes you a living,

the world owes you nothing, it was here first

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 21:22

Jeg kan høre, at I er enige med mig, det var dejligt :) Jeg kan nok et eller andet sted godt forstå hende lidt, men det er ikke fordi vi er nære veninder eller noget, så synes også, at hun overreagerer. Men det er også lige meget, for det bliver alligevel ikke til noget, så den sag skal bare ud af verden.. Gider ikke være uvenner med hende over det ;) Det med veninders ekskærester er jeg også helt enig i, hvis man skal sådan noget, så skal man spørge om lov først i hvert fald..

(:

0
0
Svar på denne tråd

enig enig...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 22:28

Din veninde overreagerer!

Jeg er generelt imod at man har "ejerfonemmelser" over folk...

Kan forstå folk der ike vil have veninderne er sammen med ekskæresten fordi han knuste ens hjerte eller lignende...

Men brødre kan jeg ikke se at man skulle være herre over

Min bror måtte da gerne være sammen med en af mine veninder hvis det skulle være... Desværre gider ingen af mine veninder at være sammen med ham.... Jeg har spurgt

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Klubmester i spring ISR 2008

(med den gamle part)

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 23:06

Sikke da noget pjat. Hun skal da ikke bestemme hvem I er sammen med :)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

brødre
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 23:59

Synes også din veninde overeagere.

Jeg har selv to brødre og hvis de har lyst må de skam gerne være sammen med mine veninder. Kan da godt være jeg synes det er lidt specielt i starten, hvis de skulle blive kærester, men det rører mig ikke det store.

Tilgengæld kan min ene bror slet ikke ha' det, hvis jeg er sammen med en af hans venner. Har aldrig været det men ville nok også kun være det, hvis jeg var sikker på, at det var mere end bare en one nighter. Der er ikke grund til at skabe mere splid end højest nødvendigt. ;)

0
0
Svar på denne tråd

er jeg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 10:46

den eneste der sidder og tænker at han da er et fjols på størrelse med fyn?? at skrive at du ikke skal rende og fortælle det til alle og enhver, det skulle han nok have tænkt på før han lagde an på dig..

når det så er sagt så ville jeg give tumpen den kolde skulder fra nu af og sige til veninden at det var en BIG mistake og det aldrig gentager sig ikke at jeg synes du har gjort noget galt men sådan en som ham må da være en mistake eller hvad??

mvh

katja

rytter mangles i køge området, kig på min præs...

0
0
Svar på denne tråd

det er okay
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 10:50

Har selv kommet sammen med min bedste venindes bror i et halvt år, hun var ikke så glad for det i starten, men da hun så så at det ikke havde nogen ændringer på venskabet var det lige meget, for når jeg besøgte hende var det KUN hende jeg var sammen med, og omvendt, så syntes det er okay og hun har overreageret meget..

<3Jeg Savner Donna <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 11:25

Due: Det kan hun åbenbart heller ikke have, og hvis han vidste det, så kunne han da godt have ladet mig være, for det var ham, der lagde op til det hele, og jeg kunne jo ikke vide, at hun havde så meget imod det. Hun var endda med i byen og var henne og snakke med os, så kunne hun da i det mindste have sagt det der.. Men nej ingen grund til så meget splid, så har også bare sagt, at jeg nok skal holde mig langt væk fra ham, selvom jeg nu egentlig ikke synes, at hun skal bestemme det :)

(:

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 11:32

katjo: Den tanke har jeg også lige præcis.. Hvis han ikke ville have, at nogen skulle vide det, skulle han nok have ladet være, men hvis han da bare havde sagt det til mig, så havde jeg også rettet mig efter det, men var så nok blevet lidt sur over det.. Han må nu da også kunne regne ud, at jeg snakker med hans søster i skolen, når hun jo nu havde set os sammen.. Men han skrev så i går, at det ikke havde noget med mig at gøre, men at han bare ikke ville have, at hele byen skulle vide det. Det forstår jeg så ikke helt, når han lige har svinet mig over at have fortalt det til alle (hvilket jeg ikke har)

Men ja, det var en big mistake, hvilket han nok også syntes, eftersom han ikke skrev, så det var godt, det ikke blev til mere..

(:

0
0
Svar på denne tråd

Veninders brødre
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 11:34

Jeg har da været sammen med min venindes bror. Boede faktisk sammen med hende, og datede hende bror i ca 4 mdr... Det var da super hyggeligt, selvom vi somme tider måtte slås lidt om ham ;-)

Men nej, jeg synes ikke du er forkert på den, synes veninden overreagerer...

MVH Tine Vejlstrup og Freya

Nu en del af Team Lodberg!

0
0
Svar på denne tråd

Tra la la la
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 12:06

Jeg bor selv sammen med min venindes storebror. Hun blev godt nok lidt paf da vi fortalte hende hvordan det hang sammen, men hun syns det er fint. Selvfølgelig er det ikke lige hende man diskuterer de mest intime detaljer eller lignende med, dem må man tage med nogen af de andre veninder.

Jeg har opført mig på sammen måde overfor hende som før jeg begyndte at se hendes storebror, vi har stadig vores tøse-byture, videoaftener, afsted til stævner en hel weekend osv.

0
0
Svar på denne tråd

Bror vs. veninde
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 15:18

Det tror jeg kommer an på hvordan alt ting omkring jer hænger sammen, men nogo er det ikke :)

Der er 6 veninder der har væet på min storebror - i starten var jeg ikke tosset med tanken, men efter nogen tid og tanker kunne jeg jo godt se at det skulle jeg absolut ikke blande mig i :)

Og det gør jeg heller ikke den dag i dag, hvor jeg bare synes det er en smule morsomt hvis det sker ;)

Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd

tilladt.
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 16:45

Det er da helt legalt.

Eneste no-go er veninders betydningsfulde ex-kærester.

Man skal selvfølgelig holde sig for god til at skabe problemer for veninden, hvis forholdet ikke holder, eller når det rammes af lidt svære perioder.

Kilden.

Med fjordhesten Sussi, forventer føl, efter Mosegårdens Kejser 09

og miniaturen Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og med termin 01.12.08

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 20:06

Jeg kan godt se, at jeg nok bare skulle have sagt til hende, at der intet var sket overhovedet, men troede også bare, at hun, som du Zazs, ville synes det var lidt morsomt, men næh nej, der tog jeg fejl..

Men har jo så også fundet ud af, at han da ikke er noget værd, når han bare adlyder sin seks år yngre lillesøster og sviner mig, ville bare lige høre jer ad, om det var sådan en uskreven regl, som hun siger, eller om det bare var hendes personlige mening..

(:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider