Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nykasteret hvaps
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:05

Århha, vi har en meget øm lille dreng lige nu!

Vores lille westie Danny, blev idag kasteret og fik hevet tænder ud - så nu er han puttet i sin kurv og er godt øm og træt.

Tror mest det er bisserne der gør ondt, han kunne ikke selv tabe sin hvalpe-hjørnetænder i overmunden, så de skulle hives ud, og når nu hvapse lå og skulle bedøves alligevel, så blev han kasteret nu vi var ved det.

- Længe leve dyrlæger i familien!

Kasterations såret er bare SÅ flot! (Y) 3 sting blev det til.

- Et lille bitte hul.

Helt slatten er drengen ikke, han fik lige lidt kold a38 og nu har han fået sådan en blød tyggeting, som han dog ikke helt ved hvad han skal gøre af.

Vores tæve har været hos sin farmor (kærestens mor) hele dagen, og der blir hun til i morgen.

- Synes at Danny skulle ha' lov til at vågne op, og lige ha' til i morgen til at blive frisk, så Lucy ikke fiser rundt og vil lege og han bare ikke vil noget.

Men hvor er det rart det er overstået! :-)

- Og jeg har heldigvis en uge hvor vi har nogle aflyste fag, så jeg skal ikke være væk længe fra det lille pus.

Han er så stor og modig, men når han skal stikkes i blir han SÅÅÅ slatten ;-D Men han er jo også en mand, eller... var!? :-P

Så det bare tæven som skal under kniven her i december!

Medlidenheds-vibes ønskes fra et styks Bøllefrø, gerne med noget smertestillende i dem ;-)

Mvh. Rollo

SÆLGES

STÜBBEN REX SADEL

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN ;;

0
0
Svar på denne tråd

Masser af vibes herfra!
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:17

Jamen dog lille hundebasse hehe jeg arbejder selv på en dyreklinik og kan trøste dig med at de bliver ganske godt smertebehandlet efter operationen så han er forhåbentligt mere træt end øm

Men en masse gode vibes får i i hvert fald fra mig her. Hvor er det godt at moar kan blive hjemme og passe godt på det lille pus efter sådan en omgang

God bedring med ham!

/Desirée

0
0
Svar på denne tråd

Desirée...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:25

Er sikker på han har fået det han skal ha' af smertestillende, men iflg. ham selv måtte det godt være meeeeget mere ;-D

- Så ja, han er godt og grundigt dopet, han kan ikke helt selv finde ud af at han er det, er faktisk lidt synd!

Hehe og mange tak, - han takker for de gode vibes! ;-)

Men hold op man føler sig som en hønemor, når de små pus er så slatne.

- Var det samme da han fik sin første vaccine, der blev han også bare puttet i kurven, båret ud på terrasen for at "gøre" og så ind i kurven igen *GG* Han kunne bare ingenting, - før kl. 2 om natten da han bare blev *PLIIING* frisk!!! 8-) :-D

Mvh. Rollo

SÆLGES

STÜBBEN REX SADEL

BORTGIVES

0
0
Svar på denne tråd

Her kommer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:48

så store bølger af medlidenheds-vibes

Stakkels lille pus... men rart at få ordnet flere "ting" på en gang.

God bedring til staklen, selvom der ikke engang er et billede...

...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

Lille Danny......
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 18:57

Åh, lille stakkels Danny..

Krumme fik samme tur da han var 8 mdr gammel. Han kunne heller ikke selv tabe tænder og så tog vi hans manddom da han alligevel skulle i narkose. Han var SÅ ynkelig..

Heldigvis varede det ikke længe inden han var på toppen igen..

God bedring til den lille fyr herfra..

Krumme føler med ham.. :)

Med Venlig Hilsen

Maria Nielsen

Se min hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

Lille Danny
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 20:27

Hehe beklager, - der burde selvfølgelig medfølge et billede ;-D

- Dog ikke fra i dag, tror han vil være ked af at ha' fotos vist frem fra i dag, han ser helt drabelig ud med rød mund.

- Her er Bøllefrøet! :-)

Maria; Ja har fået af vide at de små tit har problemer med tænderne, - rigtig øv :-(

- Men ja, så kan man ligeså godt få ordnet begge dele på en gang!

Han er også noget friskere allerede, men man kan se at kroppen stadig er lidt groggy, så når han prøver at løbe ser det lidt kikset ud for han har ikke lige heeelt styr på kroppen :-D

Men storesøster Lucy fik stadig lov til at blive ude ved Farmor, så han lige kan få lov til at komme helt til sig selv stille og roligt.

Mvh. Rollo

SÆLGES

STÜBBEN REX SADEL

BORTGIVES

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 12:31

Blev han kastereret på en søndag? Det må være en dyr omgang..

Håber snart vappen blir frisk igen - de er ofte ret omtumlet efter bedøvelsen..

Mvh Heidi

~ Min nye Amr. colliehvalp er født d. 24/8 2008 ~

0
0
Svar på denne tråd

Canis Lupus
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 12:45

Ja det var dyrt, - kostede en omgang babysitning af to styks fætre og en tur hjem med dem til deres far - som er dyrlæge og ordnede det for mig :-P

Min kære onkel skulle hive tænder ud på ham, og spurgte så om vi ikke skulle ordne det "andet" også når vi nu var i gang! :-)

Så var en billig omgang for pengepungen *GG*

I dag er Danny helt frisk og frejdig, han har været helt alene hjemme fordi Lucy stadig er hos "farmor", - han har INGEN uheld haft overhovedet.

- Hvilket er både godt og skidt, for det bekræfter mig i at det er Lucy som er blevet utæt igen :-(

Men tror han nyder at blive forkælet og være alene hjemme med "moar" ;-D Og han har fået lidt dåsemad som jeg lige var om en dyrlæge og købe, for bisserne er godt nok noget ømme kan man mærke på ham.

Mvh. Rollo

SÆLGES

STÜBBEN REX SADEL

BORTGIVES

0
0
Svar på denne tråd

Nåh....
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 14:35

Orrr... Hvor er han sød :)

Kan godt huske da min blev kasterered... Han glemte bare lige at han skulle holde sig i ro... hehe...

Og da han blev hentet havde han ikke krave på, så han havde fået trådt i såret og lavet en blod-ansamling. Men man kan ikke se noget idag.. hehe :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider