Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fra DK til NYC og retur...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 20:12

Har du været i NYC?

Hvad har du fløjet med (selskab), fra hvor i Danmark og til hvilken lufthavn i NYC?

Hvad var prisen?

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Flere gange
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 20:18

Vi flyver som regel med SAS direkte til Newark. Det er nu det selskab, som efter min mening, giver den bedste service, og det er gode fly. Vi har også fløjet med Continental, som er ok.

Skal man til NYC kan det være billigere at lande i JFK lufthavnen. Men den er meget mere trafikeret og da vi altid kører ud, er EWR meget lettere at komme fra. Men skal I med toget ind itl Manhattan, ja så tror jeg lige så godt, at I kan lande i JFK.

I sommers var prisen omkring 7000,- med SAS, men det kan sagtens gøres et par tusinde billigere med mellemlandinger.

Gå ind på f.eks. www.flybillet.dk så kan du finde faktisk alle ruter.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Darren!!
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 20:26

Mette, tak for linket, det var super.

Du lyder til at have været i området flere gange, kan du anbefale "billige" hoteller på Manhattan, hvis du da har været der? Eller andre dele af NY som kunne være mulige bosteder?

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

jeg har både
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 21:05

fløjet til JFK og newark.

kig rejsefeber.dk der kan du søge på fly og hotel samtidig.

Kender ikke så meget til hoteller da jeg plejer at bo hos familie når jeg har været derovre

0
0
Svar på denne tråd

american
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 00:05

american airlines fra CPH til JFK uden mellemlandinger, pris ca. 3200,-, men så er det tilgengæld 2 år siden tror jeg. Er mest glad for hotellerne omkring 45.gade, synes de har den bedste placering generelt. Dejlig by

0
0
Svar på denne tråd

NYC....
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 04:16

Uha.... Jeg ÆLSKER den by....

Har været der 2 gange og jeg er ikke færdig endnu :)

Første gang fløj vi vist nok med sas og mellemlandede i Amsterdam, hvor vi fløj videre med KLM - ganske udemærket.

2 gang fløj vi med continental - det gør jeg ALDRIG mere. Vi fløj direkte, hvilket jeg tænkte var ganske fint, men med deres l.... fly, vil jeg hellere mellemlande. Vi landede i Newark.

Med Continental kom vi afsted for ca 3000 kr pr person og tror det var nogenlunde det samme dengang vi mellemlandede i Amsterdam.

Prisen på flybilletterne kommer an på hva periode på året du skal afsted, men det er da værd at undersøge de forskellige flyselskaber som man netop kan på flybillet.dk og rejsefeber.dk

Mht hoteller/bosteder så vil jeg give Pixies ret...du skal altså op omkring 45-47. gade for at få beliggenheden...så vidt jeg husker er det lige omkring Times Square :)

Og jeg er da absolut IKKE misundelig over du skal afsted :)

Håber du/I får en god tur og en fed oplevelse - det havde jeg i hvert fald og man blir aldrig træt af byen der aldrig sover :)

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fløjet
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 11:34

til USA tre gange og også fløjet rundt i landet - har brugt Continental flere gange, men deres fly er IKKE sjove på de lange ture og sidst jeg fløj med dem fik min veninde taget sin trolley helt henne ved flydøren ved indstigning - der var åbenbart ikke plads til den i kabinen alligevel. Problemet er så bare, at hun er diabetiker, så hun kunne ikke lige smide sin bagage ned i lastrummet fordi al hendes medicin ikke kan tåle lave temperaturer. Så hun måtte sidde midt i det hele og åbne sin håndbagage og tage al sin medicin ud med en stresset stewardesse ved siden af. Ved mellemlanding får vi så at vide at trolley'en skal hentes ved bagage claim - dvs vi skulle UD af al security igen for at hente hendes HÅNDbagage og så IND igen for at nå vores fly. Vi var godt hidsige inden hele menageriet var overstået.

No more Continental for me, please.

American Airways synes jeg er mere pålidelige og de har bedre fly.

Jeg har kun fløjet til og fra Newark i NYC.

Priserne varierer MEGET alt efter hvornår du vil afsted.

Efterårshilsner fra Sine

~A horse is poetry in motion~

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd

Icelandair
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 15:06

Jeg fløj med icelandair med mellemlanding i Reykjavik og ankomst i JFK - tur retur inkl. forsikringer omkring 6000 kr. Kan kun anbefales, alt fungerede og de klarede alt til tiden

Mvh Katharina

Si vis pacem, para bellum
quidquid latine dictum sit altum viditur

0
0
Svar på denne tråd

billige hoteller
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 00:07

Jeg har aldrig overnattet i NYC, så det ved jeg ikke. Vi bor hos en familie i New Jersey, så det er kun éndagsture jeg har været derinde.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 09:15

Sine og Irse, nu gør I mig helt nervøs!

Jeg har en returbillet Hamborg-San José liggende (med mellemlanding i Newark), med Continental Airways - og det er altså en flyvetur på 15-16 timer Med en trolley på skødet bliver det vidst en meeeget laaang tur frem og tilbage...

Nå, tilbage til emnet. Hvis man kan klare et stop begge veje, kan en returbillet til NYC fåes til omkring 4500 DKK med KLM. Det kunne den i hvert fald i april/maj i år. Hamburg-Amsterdam-Newark.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Ja....................
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 10:28

.....for mange år siden. Jeg fløj fra Kastrup til Newark, NJ. Jeg mener, at jeg gav 4500 kr. for en "åben" billet med SAS.

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

Helena H
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 12:09

Det er jeg ked af, men de er det værste selskab jeg nogensinde har fjøjet med. Deres fly er nogle små (undskyld udtrykket) pismaskiner og pladsbestilling er en by i rusland for dem.

Jeg har desværre hørt det fra flere andre....

Men lad det nu ikke ødelægge din tur - det kan være du får en helt anden oplevelse :)

Irse

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan så ikke anbefale
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 13:24

Icelandair. Har også fløjet med dem, dog til Florida. Det var ingen succes, men vi kom da både ud og hjem...

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider