Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farver du dit hår?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 19:59

Inspireret af et andet indlæg her på Hyggen: Farver du dit hår, og hvorfor/hvorfor ikke?

For at starte med mig selv: Ja, jeg farver mit hår, og gør det jævnligt. Jeg har nemlig problemer med grå hår trods min alder, og det er altså ikke særlig fedt, at rende rundt med grå hår som 29-årig. Fik mine første grå, da jeg var 18. Det er en genetisk arv, da både min mormor, moster og mor fik grå hår i en meget tidlig alder.

If we can't make memories,

we can't heal

0
0
Svar på denne tråd

Af og til
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:01

Jeg har farvet det i perioder, det er nemlig ikke sjovt at have flere grå hår end sin mor det er så en arv fra min far.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

Ja - jeg får
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:05

med mellemrum lagt striber i mit hår ved frisøren - lyse/gyldne.

Ellers går der lidt for meget leverpostej i det...

MVH Janni

l'heureux propriétaire

d'un cheval appelé

Musse

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:11

Jeg får lavet et væld af lyse striber jævnligt, for at holde det lyst som det var da jeg var yngre. Jeg bryder mig ikke om den kedelige aske farve det har fået med årene.

Emilie Watson

Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd

farvning
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:12

jeg farver ikke mit hår, da det naturligt indeholder et væld af farver - rød, blond, brunt :) Her om vinteren er det mest rødt, men om sommeren er det meget blond. Dejligt at have lidt specielt hår :)

http://www.ynox.dk

Bestilling af blyantstegninger - send en pm. :)

Boks udlejes til hoppe i udkanten af Ringsted.

0
0
Svar på denne tråd

sjovt du spørger
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:14

for jeg har lige farvet hår for første gang siden jeg barberede de hele af for 10 år siden (efterskole og dertil hørende farveeksperimenter )

Har lige blonderet det selv altså lyse striber grundet samme problem som JLH beskriver ovenfor. Så jojo hætte med huller nøj det tog lang tid! men nu ligner jeg ikke længere en der har siddet og skrevet opgave hele sommeren i stedet for at være ude i solen. Det har faktisk - heldigvis ramt min sommerfarve meget godt, men nu er jeg sikkert nødt til at lave striber igen om et par måneder, for der bliver det nok ikke solbleget så meget.

Men hold da op det smadrer håret! Skal nok lige lægges i blød i hårkur igen imorgen.

0
0
Svar på denne tråd

hårfarve
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:15

Hmm... har farvet mit de sidste 20 år, f*ck hvor er jeg gammel...

Venligst Jen9

"Tomorrow is another day without any mistakes"

Anne fra Grønnebakken.

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:20

Ja, jeg farver hår...jævnligt... ...dog har jeg på grund af tidsmangel ikke fået farvet mit hår i denne her omgang, så der er lige en udvoksning på et par centimeter. Gys.

Ikke med noget bestemt mærke, nej, bare hvad jeg nu kan få fat i af hårfarve.

Jeg har for i øvrigt leverpostej/mørke blondt hår...whatever man kun vil kalde det...og farver det sort...

Mvh Charlotte

Med pipperne

©Olsen og Dråbe©

Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd

Jeg prøver...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:30

.. at vedligeholde noget der er tæt på min normale hårfarve (måske lidt mere rødligt).

Naturen har besluttet sig for at give mig "lyse striber" med alderen - og det kæmper jeg selvfølgelig imod ;-)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:48

ja jeg farver mit hår jævnligt, fordi jeg har kedelig mørke blond/leverpostej farvet hår.

Så farver det sort med enten knald rød pandehår og/eller røde striber.

Synds selv det er pænt og det er vel det vigtigste ;-) dog siger folk også det er pænt til mig.

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

Kunne du tænke dig at leje et hus med 6 bokse til, ridehus og bane? i Ørbæk på fyn? skriv pb!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 20:55

Nej. Jeg farver ikke mit hår, da jeg elsker min naturlige mørke blond farve med naturlige lyse striber :D

Elsker min ismule Kjárni <3 , Du er ALT

- Nu med China House Donatello I'm Cool

0
0
Svar på denne tråd

Jeg farver mit
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:08

hår og har gjort det i nogle år efterhånden, efter jeg første gang havde fået lavet nogle lyse striber hos en frisør endte jeg med at få det farvet knaldrødt og siden har jeg hængt ved det rødlige. Har farvet meget med henna men er for forholdsvis nylig blevet træt af det og nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal finde på. Det må jeg snakke med frisør om når jeg kommer til DK i december.

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Nej.....
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:08

Nej, har været gråhåret de sidste mange år, og kunne ALDRIG I LIVET finde på at farve det...

Altså, i min verden er det noget af det mest tåbelige at stoppe i kraniet, sådan noget kemi skidt

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

hårfarve
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:10

Jeg farver mit hår ca. hver måned til hver anden. Mit hår er normalt leverpostejfarvet, og jeg farver det altid mørke brunt. Mit hår har røde undetoner, så derfor får det ofte et rødt skær.

Og nu vi er ved det - jeg har en hypotese! (Næsten) Alle som farver hår regelmæssigt har leverpostej / mellem blond hår - på den kedelige måde ligesom mig - for er det da ikke bare verdens kedeligste hårfarve om vinteren? :D uden lyse striber eller noget bare @!#$-leverpostej-farvet.

- Tine har talt !

What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?

Now we just have aids, crack and techno ...

0
0
Svar på denne tråd

Ja - og i flere farver
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:44

jeg har mørkt til bund og tre slags i toppen :-) dog ingen grå hår (tror jeg) :-)

Mvh

Gitte - mor til...
Tera og Lian

Mine tre heste:

- Pintohingsten Jack D

- Hingsteføl Joker, sælges som 2 års

- Knabstrupper Makron

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg farver hår
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:53

Jeg er fra naturens side blond - eller det vil sige det var jeg ;) Nu er det begyndt at få undertoner af leverpostej, så jeg får det farvet 2-3 gange årligt med lyse striper :)

Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 22:13

Jep jep...tror jeg har haft alle farver lige fra skinnende hvidt til gnistrende sort...og så lige alle nuancer på begge sider derimellem...inklusive rødbedefarvet og pink...men det var en fejl Har også haft helt orange og postkasserødt, og tænk jeg syns bare det er noget af det fedeste...og nej...jeg har ingen grå hår, men masser af humor..også omkring mit hår

Connie vs Zeppelin

Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd

hestenettet
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 22:24

Jeg fik farvet mit brunt i sommeren - skyllefarve, og det er stadig ikke gået ud endu Vil nødig til at farve det igen..

Men normalt har jeg blond, med en masse (naturlige) forskellige farver i.

Rød, brun, blond, og nogle så mørke at de kunne se ud som om de var sorte Men det kræver man kigger godt efter

VH Kamilla

My dream is gonna be my future.

Hej dit lille skælm

Husk din ridehjelm

Det er ikke pjat

Når dit hovede blir' til splat

Livet er hvad man gør det til.

Søger part, 8541

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg er naturligt blod
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 08:05

Og lad det blive ved det..

Jeg er så glad for min hårfarve, så jeg tør ikke farve det af frygt for om der går 10 år før jeg har normal hårfarve igen..

Jeg har dog i mine yngre dage farvet med skyllefarver, 2x PINK og 2x KONGEBLÅ og da jeg var 13 fik jeg farvet det SKRIG GULT.. Så har jeg en gang i et forsøg farvet de nederste 10-15 cm knald rødt.. og så blev jeg klippet efter det blev vasket ud efter et par gange.. men det så fedt ud de første 2-3 dage.. det er som om farven slet ikke kan blive i mit hår..

Jeg har fådan noget fe-hår, meget fine hårstrå, men rigtig meget af det..

Holly Dolly

Med søde, dejlige Melando

Savner min lille prinsesse hund Emma

<3 It´s good to be in love <3

0
0
Svar på denne tråd

Når jeg ser foto
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 08:35

Af personer på HN så er jeg "rystet" over hvor mange uplejet og dårlig farvet "manker" der ser tørre og ikke velholdt ud.

Mon det er fordi de gør det selv ??

Alene derfor kan jeg svare, NEJ det gør jeg ikke, selv.

Jeg fik 3 mørke farver lagt ind, fordi når jeg sad under 1000W så blev det hele meget lyst og det så ikke pænt ud.

Nu er jeg holdt op med jobbet og med at få lagt mocca,karamel og kaffe i.

Illum

*

Nu med 25 cm sne...

*

0
0
Svar på denne tråd

Unuanceret
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 10:41

Nej, ingen farver her. Tror ikke på, det er sundt med sådan en kemikaliehjelm. Så hellere mit eget velplejede blondine/leverpostejhår. Synes desuden, det er dejligt at kunne se på garnet, at jeg har været udenfor, og det dermed er solbleget.

Desuden har det visse rødlige toner hist og her, og dem kan jeg også godt lide, da det minder mig om, at jeg er min bedstefars barnebarn.

Så det får lov at have sin helt egen sæsonbestemte farvebuket.

0
0
Svar på denne tråd

ja det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 11:14

sådan ca. hver 14 dag - 3 uge.

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Nej.....
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 11:17

...det gør jeg ikke. Jeg har accepteret min egen hårfarve, langt om længe :) Den er så også blevet pænere med tiden... mindre leverpostej og mere brun.

Men ingen tvivl om, at jeg farver grå hår væk når den tid kommer :P

Tine & Tulle
Det klinger! :D

-og Plethesten, jo!

2 bokse + værelse på gård søges til leje (Københavnsområdet)

Se min præsentation og smid en besked :)

0
0
Svar på denne tråd

ja.....
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 11:23

Ja af og til gør jeg...når jeg lige syns der skal ske noget nyt

Sandie

Søger låne Pinto

Frieservallak Douwe-K efterlyses:

www.heste-nettet.dk/forum/7/109247/ 109247/

0
0
Svar på denne tråd

oh yes
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 11:39

hver anden gang jeg er til frisør bliver manken farvet dvs hver 10 uge.

har eksperimenteret lidt med farverne men er bedst i de røde nuancer med et eller andet "spil" dvs striber/kanter etc i anden farve. Er ikke god i de kolde farver dvs farver med blå undertone.

Som datter af en frisør (pensioneret) ligger det langt fra mine tanker at hjemmefarve med håndkøbsprodukter.....

Så jeg bider i det sure æble og bliver klippet hver 5 uge og farvet hver 10..... året rundt og ja dette har stået på i over 20 år. OK for ca 7 år siden da håret var længere blev det ikke klippet hver 5 uger, kun et par gange pr år... men så blev det tilgengæld permanentet

ja det koster, men det gør alt i livet......

Karina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 11:48

Ja jeg farver mit hår og har gjort det siden jeg var 15 år ca.. Ved godt at det er meget usundt.. men altså, jeg synes det er flot med nyfarvet hår :)

Jeg har selv leverpostegs farvet hår, hvilket jeg synes er kedeligt.. Jeg har både haft mit hår rødt, sort og nu blond/striber.. synes det er fedt at ku skifte i mellem farverne, at man har den mulighed! :D

Jeg støtter nyt-hesteliv! Adopter en hest på http://www.nyt-hesteliv.dk og du er med til at give heste og ponyer et godt og trygt otium :)

Glædelig jul og godt nytår til alle ænderne herinde :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 12:40

Jeg gjorde en gang, både striber, blond og helt mørkt. Alle farver klæder mig heldigvis, men på mine "gamle" dage (32) ynder jeg at have naturligt hår. Jeg er nemlig så heldig, at mit hår har tusind farver helt naturligt -mørk, lys, rødligt, gyldent.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider