ja jeg fik da lidt af et chock i går egentlig. Da den nye regel trådste i kraft om at uchippede heste skulle foder reg. mm. så indsendte jeg dengang naturligvis papirene på den røde.Så langt så godt. Jeg ahr ikke hørt noget til dem siden og ahr ofte fået at vide jeg blot skulle afvente- osse af dem selv.
Jeg avr så begyndt at overveje og chippe ham i stedet da jeg intet ahr hørt. Overvejer det stadig skam.
Papirene sendte jeg ind året før loven trådte i kraft i dec. mdr som den skulle træde i kræft pr 1 januar.
Gæt engang- i går kom der så et girokort ind af døren for 2006-2008. Ehmn jo hva hvis hesten i mellem tiden avr blevet chippet eks i 2006? Jeg har jo ikke haft mulighed for at afmelde noget der tilsyneladende ikke avr tilmeldt nogen steder vel?
Så er jeg egentlig lidt i vildrede, for jeg havde da så forventet at når jeg betaler at jeg ville ha et bevis af en art på at netop DEN hest (altså ham) er reg. som loven siger han skal... men nej der er ikke fulgt noget bevis med for det- dvs det blot er kvitteringen der er beviset måske? Men så kan jeg jo sige det er hvilken som helst hest hvis de tropper op for at tjekke- så det sys jeg da er noget underligt noget?
Hva med jer andre?