|
|
| Hvor anonym er du på HN? |
| Forfatter:  |
Kiki |
| Dato:  |
24-11-2008 21:02 |
|
Ja som overskriften siger, hvor anonym er du herinde? Kan man kende dig i den virkelige verden, udfra dit HN-navn, profil eller andet? Jeg har lige ændret på mine oplysninger, af hensyn til mit job. Så nu bør man kun kunne kende mig i de virkelige verden, hvis man kender mig i forvejen. Selvfølgelig vil mange af jer, jo sikkert huske mine informationer endnu. Selv om jeg har valgt den halv anonyme linie. Dog er mit HN navn stadig det samme og mit fornavn.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Komplet.... |
Vibs 1 |
24-11-2008 21:04 |
|
Jeg er komplet ligeglad, jeg tør stå ved hvad jeg siger, skriver og mener.... Mit navn er jeg eneste bærer af i verden, så søg bare, hvis nogen gider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke her |
little-horsie ♥Blaze♥ |
24-11-2008 21:04 |
|
Tror ikke der er nogen der kan stoppe mig på gaden og sige "hey du er da little-horsie fra HN!" uden at man kendte mig privat i forvejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faktisk så |
Illum |
24-11-2008 21:07 |
|
Ved jeg det ikke. Jeg har ikke bevæget mig meget til diverse ride ting. Ellers var jeg let at genkende, der står Illum bag på min ridejakke, som også er min smutte ud og handle ind jakke, med STORE bogstaver. Jeg har jo siddet på en TV skærm, men kunne stadig være anonym ( ingen så vist kanalen)  Ud fra min præs. kan jeg ikke findes eller genkendes.
Illum * Nu med 25 cm sne....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og ja jeg STÅR |
Illum |
24-11-2008 21:08 |
|
Ved alt hvad jeg har sagt og skrevet...Heste væk fra AMAGER ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit hn-navn |
Sys 1 |
24-11-2008 21:08 |
|
matcher ikke mit virkelige navn - men søger du i min præsentation vil mit virkelige navn fremkomme. Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| både og |
|
|
Jeg er sådan lidt anonym, men det ville ikke tage lang tids arbejde at finde ud af hvem jeg er  Tror det er sværere fra nogen i den virkelig verden at finde mig herinde, end at finde ud af hvem jeg er, hvis man kun kender mig herinde fra. Er den sætning forståelig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| forfulgt? |
pjemm |
24-11-2008 21:09 |
|
Hvis man kender mig i virkeligheden OG nærstuderer samtlige indlæg jeg har skrevet, kan det da godt være man kan lægge 2 + 2 sammen, men det tvivler jeg på nogen gider. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
What you see is what you get...hverken mere eler mindre.Står ved alt hvad jeg siger og mener...
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pjemm på HN |
Illum |
24-11-2008 21:11 |
|
Bliver 2+2 jo altid 5 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genkendes |
Louise ♣Lerano♣ |
24-11-2008 21:11 |
|
Ja, jeg kan nemt genkendes... Ihvertfald for folk der kender til mit område...
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he.. |
|
|
skæg tråd.. Ved ikke om folk ville kunne kende mig, har da billeder på min præs, men elelrs ville de ikke være i tvivl når de snakkede med mig og hørte mine meget stæke meninger.. he he
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
Jeg er overhovedet ikke anonym. Hvis man går ind på min præsentation, skal der ikke meget hjerne til at gætte, hvem jeg er, og hvor jeg kommer fra. Jeg har ikke nogen grund til at være anonym, da jeg ikke er bange for at stå ved hvad jeg mener, og jeg har ingen uvenner hverken herinde eller andre steder. Hilsen Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle kan måske kende mig? |
|
|
Altså jeg har jo mit fornavn - men det siger nok ikke meget. Nogle kender mig nok pga. de heste, jeg har ejet og har billeder af på min præsentation, nogle kender mig måske fordi jeg tidligere har haft part på deres heste eller lignende. Og så har der jo lige været en tråd på billeder&opslag, hvor jeg har vovet pelsen og lagt billeder ud af mig selv. Men tror på den anden side heller ikke der er nogen, der ville komme efter mig... Og skriver aldrig så private ting herinde, at det ikke er noget, alle og enhver må vide.
Nu i Malaga - hvor solen skinner, naturen er fortryllende, og hestene er fantastiske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget anonym |
xtiny |
24-11-2008 21:13 |
|
Men det har jeg altid været- med overlæg. Andre steder på nettet optræder jeg under eget navn, for det kræves, men uden mit specielle mellemnavn. Så deet.
Mvh xtiny
♣*** Kærnemælkshorn til Folket!*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovedregning |
pjemm |
24-11-2008 21:13 |
|
Jamen så finder de mig jo slet ikke.  :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´det kan godt være |
Nanna ♥Chopin♥ |
24-11-2008 21:19 |
|
at i står ved alt i siger, men nedern at vinke farvel til drømmejobbet fordi man har lavet kage i den i et debatforum, ikke?
Nanna
And the rain will kill us all We throw ourselves against the wall.
Keep your friends close. Keep your enemies closer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Illum - hahahahahah |
|
|
Har du været skærmtrold? På hvilken kanal?  Anyways, ja.. Det kan jeg vist. Mit navn står bag på min ene ridejakke, og den bruges ret tit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er godt nok heller |
Illum |
24-11-2008 21:23 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym |
Kiki |
24-11-2008 21:25 |
|
Jeg har indtil i dag stået med både MSN, Email (den samme), fulde navn, som jeg er eneste i DK som har. Samt med billede af mig, mine dyr og en beskrivelse af hvad jeg laver. Jeg er ikke fuldt anonym nu. Man kan sikkert nemt finde ud af hvem jeg er. Hvis man lige gad. Jg står ved alt hvad jeg har skrevet og fortalt herinde. Ellers skulle jeg jo nok også have skiftet HN navn  Men mit arbejde har gjort, at jeg ikke længere ønsker at stå med mit fulde navn. Ikke at jeg står 100% indefor mit job. Men det er bare... tja svært at forklare uden at skrive direkte hvorfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En total |
Illum |
24-11-2008 21:25 |
|
Hemmelig kanal, med nyheder 24 timer i døgnet også på nettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
Kiki |
24-11-2008 21:27 |
|
Har du været på NEWS? Den ser jeg nemlig en hel del.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna ♥Chopin♥ |
Kiki |
24-11-2008 21:29 |
|
Jeg tror der skal virkelig meget kage i den for, at miste drømme jobbet pga. indlæg på HN. Samt det nok er lidt svært at søge ens indlæg frem via fx google. Men ja det ville være meget surt, skulle det ske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbumbum.. |
|
|
Det der TV2 halløj - Kan ikke huske hvad den kanal hed/hedder?? Umiddelbart den eneste, jeg kan finde på med konstante nyheder - ser ej ret meget tv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TV2NEWS |
Kiki |
24-11-2008 21:39 |
|
som overskriften siger. Bruger den en del. Men den har vidst ikke overdrevent mange seere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahhaha.. |
|
|
News, det var det den hed.. Totalt HIPT!:D Nej, den kanal har ikke været så ski' heldig. Hahahaha, ILLUM har været skærmtrold!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahh Illum |
|
|
Du er da lige knap anonym... Med mindre du har snøret os allesammen og det ikke er dig sammen med den smukke ganger. Det ville man da kunne genkende dig ud fra... Mig er der ikke megeet anonymt ved eftersom mit HN navn er dannet af mit eget fornavn og min ene hests rigtige navn, og den andens dæk navn...Og med de oplysninger der er på min profil, samt billede af mig selv og kæresten, så er der grænser for hvor meget man kan gå under dække. Er dog ikke blondine mere...Og det er egentlig hverken noget jeg har taget stilling til at gøre sådan eller tænkt over. Havde slet ikke overvejet ikke at "være"mig. Var det ikk en af dem tilsvarende 24nordjyske Illum var på, altså en regional kanal? Kan dog ikke huske om det også var en stiftidende kanal.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Jeg har ikke mit fulde navn stående på min præsentation, men i og med at jeg rider en del stævner, så er det ikke svært at finde ud af hvad jeg hedder. Jeg står skam inde for hvad jeg skriver herinde, men synes ikke mit navn er voldsomt relevant i den sammenhæng...
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bliver..... |
|
|
genkendt i virkeligheden  Men altså, det rører mig ikke. Det gør mig højst lidt forlegen Jeg står også ved det jeg skriver og siger... (Griner, Illums mission med livet: HESTE VÆK FRA AMAGER Very nice!)
Tine & Tulle Det klinger! 
-og Plethesten, jo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, mit navn, mit ansigt, |
|
|
og min hest er den ægte vare - men hvis jeg er blevet genkendt, har jeg ikke opdaget det. Der er ellers mange herinde jeg har genkendt, både lokale og HIRIanere, Gelsådalsridelejrturister og -hjælpere, og en hel del til DV/Herning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja eller nej... |
|
|
Mit navn er der selvsagt ikke mange, der kan kende mig på. Men jeg har da mødt et par stykker eller flere fra HN, så hvis nogen virkelig var SÅ besatte, kunne de jo spørge dem. Ellers skriver jeg mig under med mit eget navn, når jeg selv skriver indlæg, så hvis man VIRKELIG ville... Og det ville jeg så btw. ikke kunne forstå. Men jeg er anonym, fordi jeg kan. Og fordi jeg ikke kan se, hvorfor man skal bruge mit rigtige navn, for at kunne forholde sig til det, jeg skriver. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Umiddelbart |
MT Dressage Agency |
24-11-2008 23:37 |
|
tror jeg nu ikke nogen ville genkende mig i det virkelige liv lige ud over dem som i forvejen ved hvem jeg er? Ikke fordi jeg ville have nogle problemer med det overhovedet. Jeg kan stå inde for hvert et ord jeg skriver herinde, og vil stå ved enhver mening og holdning jeg har ytret. Med hensyn til at skulle begynde på at blive annonym på grund af sit job forstår jeg så slet ikke overhovedet. Og slet ikke her på et så uskyldigt forum som HN????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg blev genkendt så sent som til JBK - "Hej. Flotte billeder du ligger ind af din hest på HN" Mig: - og rød i hovedet  Så nej, jeg er vidst alt andet end anonym!
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkert ikke særlig meget.. |
|
|
Tja... Hvad er sandsynligheden for at være anonym i et forum, hvor mange andre, der deler samme interesse, som én selv kommer/skriver? - Verden er ikke så stor, og mange af de mennesker, jeg har redet sammen med gennem årene har profil herinde (nogen ved jeg, kommer her jævnligt - andre ved jeg det faktisk ikke). Heldigvis gør det mig ingenting - jeg har forhåbentlig ingen udeståender med nogen, og kan stå inde for de ting jeg skriver - ellers poster man det vel ikke offentligt  Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genkendt til Slayer... |
|
|
Tja, jeg er vidst ikke ret anonym.... Jeg var til Slayer koncert i fredags, og der kommer sørme en og spørger om det er mig der har en knabstrupper... - og det er det jo. Det er ikke lige det man regner med samtaleemnet skal være til en Slayerkoncert, nej. Jeg prøver at lade være med at skrive noget som jeg ikke vil stå ved i IRL, så derfor er jeg ikke så påpasselig med om jeg kan genkendes. Derimod gider jeg ikke ha vægbeskeder på feks. facebook. Der ved man jo at f.eks. arbejdsgivere holder øje med en - Ja faktisk er min facebook en meget lukket bog af netop den grund.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gør |
staldhestely |
25-11-2008 02:55 |
|
ikke noget for at skjule hvem jeg er, står også ved det jeg gennem tiden har skrevet. Men jeg tvivler stærkt på at jeg bliver genkendt ude i det virkelige liv. Selv om jeg har set mange forskellige billeder herinde, tror jeg ikke jeg ville opdage at det var en herinde fra, om jeg så stod ved siden af personen jeg kan overhovedet ikke huske hvordan folk ser ud, selv om jeg måske har set et enkelt billed af dem. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
|
|
Den jeg er, på HN og IRL.Har ikke behov for at udgive mig for en anden, eller "leve" et andet liv end det jeg lever. Har ikke behov for at hakke på eller nedgøre andre,endsige gøre mig bedre end andre.Mennsket er mangfoldigt, så dets liv og levned og fred med det.
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
godt nok så er mit HN navn ikke det jeg hedder i virkeligheden (troede du det så er du blevet snydt)  Jeg kan nu ikke engang huske præcis hvad el hvor meget jeg har stående på min præs. men vil man ja så kan man da sikkert finde mig trods alt. Men jeg ændrer nu heller ikke på noget for jeg står ved det jeg siger- og jeg siger kun det jeg mener. Jeg har heller ingen grund til at lægge skjul på noget- og jeg er den jeg er IRL såvel som URL... 
AKUT opstaldning søges til en lille hest + 3er pony.
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er ikke anonym |
|
|
jeg kan vist ikke skjule hvem jeg er pga mit navn 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
Med en dejlig killing i hjemme snart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Lobbe (Iris) |
25-11-2008 07:43 |
|
Jeg tror ikke jeg bliver genkendt nogen steder. Mht. til navnet, så er det mit fornavns forbogstav (L) og så starten af mit efternavn Det er nu ikke fordi jeg ikke vil vedkende mig, at jeg hedder LOUISE. Og det er heller ikke fordi at jeg ikke vil vedkende mig, det jeg skriver. 
Jeg har det fint med at være lidt anonym, og hvis nogen genkender mig, så har jeg det også fint med det. Jeg har mødt et par stykker herinde ved tilfældigheder, og det har været enormt søde mennesker Ret hyggeligt sådan at genkende nogen pga. et internetsite, syntes jeg!
God dag fra Louise
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov må da heller |
Illum |
25-11-2008 08:12 |
|
Svare.. Det var på 24Sjællandske en lille lokal tv station beliggende på sydsjælland... Var der i 3 år, stoppede i år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym... |
fru-schwerin |
25-11-2008 08:25 |
|
Overhovedet ikke...hvorfor skulle jeg det? Alle kan finde mig, sikkert også på mit navn..er den eneste i DK der hedder det..  vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym |
|
|
Tjaaa... Lidt er jeg vel. Men tror ikke det kræver en verdensmester at finde ud af hvor jeg bor ud fra min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum ........... Hmmmmm |
|
|
Nå, så var det alligevel ikke TV2 News
Min ekskæreste har også arbejdet på 24sjællandske, som fotograf, mener jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja måtte jo heller |
Illum |
25-11-2008 08:46 |
|
Fortælle. For tænk hvis jeg blev forvekslet med en af dem der ikke er særlig god Og ja der er en del 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbumbum.. |
|
|
Nu har jeg hverken set News eller 24sjællandske. Jo, de har sikkert en masse fotografer.. Men om jeg er 100% at han VIRKELIG var det, ved jeg ikke. Han havde vist ikke helt rent mel i posen, den stakkel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er vist |
StaldK |
25-11-2008 08:54 |
|
Ikke særlig anonnym, lægger dog ikke min adr ud her, og selv om der står telefon nummer pga nogle annoncer, så kan man ikke finde min adr, som der var nogen der fandt ud af  Har igen grund til at skjule mig, jeg er den jeg er, her og irl. Ingen forskel på det.
Karoline
Who are you, to judge me ? ? ?
K's Foto©
*Proud of being a Bitch*
StübbenTrense og Totti læder Grime sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er anonym |
monicasof *Majoren* |
25-11-2008 09:11 |
|
Jeg er nok lidt anonym, I forhold til hvor meget jeg fortæller udover mit "hesteliv" og min adresse er heller ikke på profil - men ellers står jeg skam ved hvem jeg er her på HN - og kan sagtens genkendes hvis man møder mig 
Mange hilsner fra Monica En rigtig hest - har 4 ben og en hale Pas på hesteplejehjemmet i århus Hjælp med at finde hestene på : http://www.plejehjemsheste.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke særlig anonym |
|
|
Jeg er aldrig blevet genkendt eller noget, men det er nok mere pga jeg ikke skriver så forfærdelig meget herinde og stort set aldrig viser billeder  Jeg har til gengæld prøvet det den anden vej, at jeg fik kontakt med en veninde jeg red med for nogle år siden her på HN  Folk, der kender mig i virkeligheden vil vidst ikke have de store problemer med at genkende mig herinde.
The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact. Thomas Henry Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
det samme navn som på min præsentation (altså bortset fra mine hestes navne... ) så vil man finde mig, er det nok ikke så svært... Jeg står inde for mine meninger og holdninger og har ikke behov for at gemme mig for nogen.
Pernille
Team CoDa OX, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym.. |
Sascha Maria ♥Sugar Amira♥ |
25-11-2008 09:30 |
|
Jeg er overhovedet ikke anonym.. Hvorfor skulle jeg være det? Jeg har ikke ligefrem et hemmeligt dobbeltliv jeg skulle skjule eller noget i den stil.. Så hvis nogen af jer HN'er møder mig i den virkelige verden er jeg altså bare mig.. -og ikke spor farlig at sige hej til 
ღ Sugar Amira ღ
MANGE TING SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke særlig anonym |
|
|
Jeg er vist ikke særlig anonym, mit navn står i min præsentation og ligeledes hvilken by jeg bor i. Illum: Du står da stadig som nyhedsvært, hvis man går ind på sjællandskes hjemmeside. Louise
Mor til 2 vidunderlige drenge.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det |
Annette Kray |
25-11-2008 10:36 |
|
er jeg da ikk'! Har heller ingen grund til at være det. Er den eneste af min slags med det navn.  Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige..... Uanset hvad der sker, står solen altid op igen i morgen. (Citat: cykelrytter Frank Høj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, gør |
Bente 3 |
25-11-2008 11:21 |
|
mig ingen anstrengelser for at være anonym... Men tror nu næppe nogen ville vide hvem jeg var alligevel  Tror stort set jeg er den eneste herinde som er fra Skjern/Borris omegn... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| well.... |
|
|
Jeg kan let genkendes. Der ligger et link til min hjemmeside på min profil og med meget lidt søgning kan man finde ud af det meste.
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg www.hms4life.dk trailerlæsning og problemløsning i nordjylland www.plejehjemsheste.dk - Efterlysning eller fremlysning af heste indleveret på hesteplejehjemmet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhha |
|
|
Sådan ser Illum ud.. Hun ser egentligt ikke så skræmmende og ond ud, som hun gir' sig ud for at være!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Hvis man ser mig sammen med hesten, så jo. Men ellers ikke. Det er hesten jeg har lagt mest vægt på herinde (det er jo HESTE-nettet, ik ). Men jeg stiller nu også mange ikke-heste-relateret sprøgsmål. Men tror nu stadig ikke man kan genkende mig ude i den virkelig verden, ud fra hvad der står herinde. Dog står jeg stadig 100 % ved hvad jeg siger. Jeg gider bare ikke være "alle mands eje". Jeg er en privat person. I virkeligheden.
** Trine **
Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan - nu som ridehest. Ejet af: Frosti - hustyrannen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er ret |
|
|
anonym, og hvis ikke, så var jeg også ligeglad, gør igenting jeg ikke kan stå ved.. så om nogle skulle genkende mig og vide hvem jer er.. kan ikke hidse mig op..  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis man.. |
|
|
Hvis man kender hele Illums fornavn også, så har hun skam været mere på TV end en uset TV kanal har jeg hørt, og kan findes andre steder, som aller første hit på google 
Du er ikke så anonym Illum, lige som vi andre der godt gad vi var det, slet ikke er det..
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
overhovedet ikke anonym herinde - faktisk ringede en HN-er til mig så sent som i dag på grund af et indlæg her på Hyggen - så selv mit telefonnummer kan man finde 
Mvh Line
4 års Churchill til spring/dressur sælges. Yderligere info på præs.
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke jeg har IKKE |
Illum |
25-11-2008 13:49 |
|
Skrevet at jeg er. Jeg svarede at det ved jeg faktisk IKKE... Og jo jeg har altid fået lov til at være anonym, jeg oser nok af overlegen arrogance og fjentlighed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hov.. |
|
|
Nu klikkede jeg lige ind på et hit - man kan enda se din højde, vægt, alder osv, og lige se en lille video med dig - sorry jeg kunne ikke lade være.. jeg har trods alt ikke video og andet godt online.. Men en rædsom mange billeder på facebook der gør mig alt andet en anonym.. Men min adresse er her ikke, og ej heller mit mobil, så jeg forventer ikke nogle banker på døren for at snakke med mig fordi de lige fandt mig på HN
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Anonym" |
Kiki |
25-11-2008 16:21 |
|
Hov Illum det er jeg ked af, nu søger hele HN åbenbart på dig  At nogen ikke forstår at man er anonym pga. jobbet, kan jeg godt forstå. Men der kan jo være mange grunde hertil. Kan dog sige, at det intet har at gøre med karriere eller frygt for at HN påvirker det. Hvis nogen spørger i en PB vil jeg da såmænd også gerne forklare hvem jeg er. Samt jeg jo ikke er 100% anonym og har været ret aktiv i mange år herinde, så de fleste af jer ved jo nok hvem jeg er alligevel. Har også mødt en hel del herinde fra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiki.. |
|
|
Kiki, hvis de søger på kun Illum finder de nok mere magasin hjemmeside end de finder hende.. Ja Illum, folk tør slet ikke spørge hvem du i virkeligeheden er, så vil de hellere leve i uvished 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparky |
Kiki |
25-11-2008 16:36 |
|
Synes nu aldrig Illum har lagt skjul på hvem hun er og hvad hun laver. Har altid været imponeret over, at hun alligevel bare får lov at færdes i fred herinde. Har så heller aldrig forstået hvorfor i synes Illum er så "farlig og skræmmende"? Det indtryk har jeg aldrig haft, er blot lidt misundelig over Illums evne til at udtrykke sig så præcist med så få ord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan vist ikke |
|
|
være så særlig anonym, eftersom jeg stort set har opgivet alle oplysninger om mig selv. KH:) én der ikke ønsker at være anonym og står ved hvert, skrevet som sagt ord.
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare rolig.. |
|
|
Bare rolig, det var sagt i ganske sjov, jeg har mødt illum som kød og blod, og hun er ganske ufarlig. Faktisk en pænt underholdende kvinde  Jeg tror også nærmere det er en pæn menneskelig respekt folk har for hende, fordi hun udtrykker hendes holdninger som hun gør, og fordi hun repræsentere sig herinde som hun gør?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg beklager |
|
|
det er vist mig der har startet med at dreje tråden i en "forkert" retning. Egentlig bare for at påpege at man skal træde varsomt med hjemmelavet gods. Men som også skrevet - alt hvad man kan fylde i munden går man vist ikke helt galt i byen med. KH:) og beklager atter engang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
det er nok ikke umuligt at vide og finde ud af hvem jeg er... Tror jeg er lettest at genkende for folk som kender mig i forvejen...
Heste træning på hestens præmisser både biomekanisk og psykologisk tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhm... |
|
|
Øhm hørte det svar måske til i tråden om hjemmelavede julegaver? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FUUUUUCK Sparky |
|
|
jo da.... min computer overtog lige styringen. Mit sidste indlæg her er hermed "slettet"....  KH:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Menneskelige respekt? |
Kiki |
25-11-2008 17:24 |
|
Hmm ved ikke om folk bare respekterer Illum, tror det ikke. Tror nærmere mange har ondt i rumpetten over at hun virker til at have så godt styr på sit liv og ALTID står ved det hun siger og har en mening om det meste. Har aldrig mødt hende, men mit indtryk er et noget andet end hvad den generelle holdning herinde. Jeg synes hun virker flink, hjælpsom og super afslappet. Man skulle tro jeg fedtede helt vildt for et eller andet. Er bare så tæt af at alle tråde hvor Illum deltager nærmest altid ender med spydige kommentarer osv. Men altså ja tråden handler så om at være anonym, så ikke mere stuff om Illum fra min side. Jeg er semi anonym herinde. Sådan at folk herinde ikke genkender mig via jobbet længere. Selv om det heldigvis er meget få herinde som vil komme i den situation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym |
|
|
jeg ved ikek om jeg er anonym, jeg er egentlig også ret ligeglad må jeg indrømme... jeg er den jeg er og det er ikek anderledes på nettet ( om det er hn, FB og hvad div sider hedder) end jeg er i real life...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
med vilje hverken tlf.nr., adresse eller mit mellemnavn tilgængeligt herinde. Men - der er da et billede og der står hvad jeg studerer og hvor. Så hvis man gad kunne man nok godt finde mig. Satser dog på at ingen finder mig så interessant at det er umagen værd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke anonym |
|
|
Jeg er ikke anonym, jeg hedder hvad jeg hedder, her og i mit arbejde, privatliv mm. Jeg kan stå inde for ALT hvad jeg skriver, siger og ytre mening om. Lige nu er jeg i diverse aviser pga. mit arbejde (mine oplevelser) og det er helt fint for mig. Det er jo det jeg kæmper for, sammen med min kæreste, og mange andre meget kompetente mennesker. Vi har lige holdt vores årlige konference idag og i er da meget velkomne til at læse om min beretning her www.urban.dk/article/20081123/ nyheder/711240009/
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg er ikke særlig anonym - bliver genkendt til stævner. Og nej, det genere mig faktisk ikke. Bliver det et problem mht. job, ja, så er det nok heller ikke ligefrem sådan et job jeg vil ha..
Sandra ..med Sneggla vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym |
Kiki |
25-11-2008 22:04 |
|
Anonym pga. jobbet, er jo et valg man tager. Kunne såmænd sagtens stå med fulde navn osv. herinde, på trods af mit job. Det har aldrig givet problemer og bør heller ikke komme til det. Men når jeg nu siger bør, så er det grund nok til ikke at gide have navnet fremme. Igen er det på ingenmåde af hensyn til min arbejdsplads eller for at bevare min stilling. Men fordi jeg personligt ikke gider blive genkendt herinde pga. arbejdet. HN er min privatssfære og dermed skal arbejdet ikke spille ind her. Og nej jeg laver intet spændende TV job eller er kendt. Arbejder ikke engang i den branche. Og ja jeg er kun studentermedhjælper, men igen læs ovenstående. Desuden har jeg nok et af de bedste studiejobs indenfor mit fag, så tror ikke lige jeg skifter det ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| være anonym |
|
|
Nu er det jo ikke et spørgsmål om man er kendt eller andet, men jeg mener at når man (som nogle her på HN) deltager i en del heftige diskutioner, så burde man da stå inde for det man skriver uden at have grund til at være anonym.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym |
Kiki |
25-11-2008 22:26 |
|
Ja det mener jeg klart også at man skal. Jeg deltager i mange debatter osv. herinde. Tror da også at de fleste "kender" mig, altså mit HN navn. Men bare fordi ens fulde navn ikke fremgår af profilen, betyder det jo ikke at man ikke står indefor hvad man siger og gør herinde. Jeg har talt åbent om alt fra toiletpapir til orgasmer herinde. Ville jeg ikke stå ved det, havd ejeg aldrig udtalt mig om det. Desuden er det jo som sagt også kun mit efternavn, email osv. der er fjernet. Hedder jo stadig mit fornavn og har samme ryttersnak navn (fornavn). Så er jo ikke fordi jeg er gået undercover herinde. Havde jeg ikke oprettet denne tråd havde ingen opdaget at de gamle oplysninger mangler. Sjovt som folk egentlig er forargede over at man fjerner sit navn af hensyn til sit arbejde. Ønskede jeg at give grunden offentligt er jeg sikker på at i ville acceptere det. Måske det er fordi jeg har en "hemmeligehed" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er ikke |
|
|
anonym overhovedet. der har jeg ikke behov for.
udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa
Telepati, Healing og massage tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Nej, jeg er ikke anonym herinde på HN. Men om nogen vil kunne genkende mig i den virkelige verden, tvivler jeg dog stærkt på. Ydover dem der kender mig i forvejen herinde altså... ...så meget er jeg heller ikke herinde på HN.
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Og ja jeg står ved det jeg skriver, så derfor er det ikke nødvendig at være anonym... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg tror ikke jeg er spor anonym...  Folk kommer ihvertfald over til mig "er det ikke dig med de gyldne heste?" Hehe og så står der også med store bogstaver Golden Fabia bag på min jakke... Men ret mig gerne hvis jeg er anonym...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line Dahl Krabsen |
xtiny |
26-11-2008 13:04 |
|
Jeg så forresten det navn på tekst-tv i går? Er det dig?
Mvh xtiny
♣*** Kærnemælkshorn til Folket!*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym.. |
Gitte (Tyran) |
26-11-2008 15:06 |
|
jeg er vist hverken specielt anonym eller udhængt.. -for jeg skriver/siger ikke noget jeg ikke tør stå ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej og lidt måske |
|
|
Jeg har da billeder på min præs. så der kan man jo se hvem jeg er. Men mit navn "Strit" blev jeg kaldt i alle mine pony- og unge år på min rideskole så de kan måske kende mig ud fra det...
Hilsen fra Strit 77 -Som var på nakken af krikken for første gang d. 3. august 2008 BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte hvad mener du med |
Illum |
26-11-2008 15:23 |
|
eller udhængt.. -for jeg skriver/siger ikke noget jeg ikke tør stå ved.
Denne sætning..
Bliver man udhæng hvis man skriver noget man ikke tør stå ved og hvordan kan HN folk afgør om man tør eller kan stå ved noget man skriver ???
Illum * Nu med 25 cm sne....Og SOL..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til xtiny |
|
|
ja det er det nok, jeg er vist den eneste der hedder det i Danmark 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum husk |
Annette Kray |
26-11-2008 17:10 |
|
at læse korrektur!!! Der er forskel på at være udhæng og at være udhængt!!!  Kunne ikke lade være! Gad godt se dig som udhæng! Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige..... Uanset hvad der sker, står solen altid op igen i morgen. (Citat: cykelrytter Frank Høj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var dog som HELVEDE |
Illum |
26-11-2008 18:03 |
|
Så nogle bare skal påpege mine stavefejl, slåfejl eller manglenede bogstaver... Og tænk det RA:GER mig en bønne. Hvorfor jeg så nævner det, fordi det er LATTERLIGT. Og nævnte jeg andres whatever blev jeg , ja gæt selv... Og nej vel kan du ikke lade være, det er jo en af grundene til at du læser mine svar osv. Selv om du højest får et svar tilbage en gang om året...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At kommentere |
Kiki |
26-11-2008 18:22 |
|
Folks slåfejl er jo bare barnligt. Tænk hvis nogle kommenterede alle mine, så ville de fisme få travlt. Jeg VED at jeg laver mange. Men ok Illum er jo den slemme onde onde dame, eller noget... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Anonym er jeg vist ikke, jeg var på HN 2 dage inden jeg var genkendt. Det skyldes nok æslerne  Men det betyder heller ikke noget.
------------------------------- Modetøj og gallakjoler til små penge, hvor alle kan være med. www.skindbjerg.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tusind |
Annette Kray |
26-11-2008 18:36 |
|
tak for dit søde svar!! Jeg er beæret!!  Nu var det lige fordi det var en sjov, synes jeg, forskel det gav at mangle et t', men det synes du jo åbenbart ikke. Hvis jeg skulle skrive og kommentere hver gang der var en "tyrkfejl" kunne jeg ikke bestille andet. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym ? |
|
|
Jeg er nu ikke specielt anonym heller, fra min præs. er der da link til egen hjemmeside og alt muligt så hvis ma vil finde mig så kan man da det. Mine oplysninger ændres ikke pga. mit job (nuværende eller kommende) - hvis de vil google mig så skal de da være så velkomne 
Mvh Charlotte Se tegninger og malerier på min præstation - bestillinger modtages Hestemassage tilbydes (nordvest sjælland) T-shirtbutikken.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dine Kiki er da |
Illum |
27-11-2008 08:00 |
|
Ikke interessante 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke på HN... |
|
|
Jeg tror ikke, jeg er helt genkendelig, bortset fra hvis man kender mig. Tilgengæld bliver jeg godt nok meget "genkendt" meget på gaden pga. mit gamle job, og folk, der tror, de kender mig. - Er blevet stoppet i en butik, hvor en pige bare var SIKKER på, hun kendte mig. Andre gange er jeg blevet spurgt af folk, der har grinet fjoget og bare gloet på mig - "du er da fra nordjylland! Jamen jeg kender en, der ligner dig PRÆCIS, også i kropssprog, tale..." Hehe. Jamen... Og blev genkendt af en gammel rideskole-kammerat for nylig, som jeg ikke havde set i.. 15 år vel. Jeg kunne ikke kende hende, huskede dog tilbage, "ah hende den bandit på den lille runde pony".  Jeg er kommet frem til, jeg vist ser meget normal ud. Der må være mange, der ligner mig meget rundt omkring. Men det er da meget hyggeligt at have ukendte tvillinger, gad bare godt kende dem  Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da!!! |
Annette Kray |
27-11-2008 08:55 |
|
Men læs hvad jeg skriver: Hvis jeg skulle skrive og kommentere hver gang der var en "tyrkfejl" kunne jeg ikke bestille andet.
Her fremhæves ingen personer!!!
Annette som ikke mener HUN er perfekt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke anonym.. |
|
|
og det er faktisk dejligt.. Blev så glad den anden dag da jeg var ved bageren. Havde min jakke på med Stald Rohan på ryggen og en sød pige bag disken sagde "er lige nødt til at sige at du har nogen meget smukke heste" Så bliver ens dag da reddet!!! Har stået til forskellige heste arrengementer og folk er kommet over og sagt hej.. tak for hjælpen eller andet. og det er da fedt.. Ser selv efter rygge med reklamer i tilfælde af at man ser noget man genkender..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
Kiki |
27-11-2008 14:42 |
|
Nej nej jeg ved godt at det kun er dine trykfejl som findes værd at kommentere og sidde og lede længe efter... Hver sin smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min profil |
|
|
er vist ret genkendelig - altså for folk som kender mig.  For andre skulle der nok lidt mere "arbejde" til - men jeg kan virkelig ikke lige se, hvem og hvorfor, der skulle være nogen som nærede ønske om at vide mere om mig  Jeg har nemlig hverken heste eller udstyr til salg.  De tilkendegivelser jeg har fået på min præsentation har været vedr. vore heste. Jeg har rigtig mange billeder på min præsentation, men ingen af mig selv - Jeg ser ingen grund til at vise "fjæset". De fotos der på siden nogle jeg har taget af andre ved forskellige lejligheder. Jette K
"Hvis moral er godt, er dobbeltmoral så dobbelt så godt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm........ |
|
|
Min præsentation præsentere kort hvem jeg er og hvad jeg laver. Bruger HN til lige dele snak og salg af udstyr. Hvis man vil vide mere, kan man jo altid spørge og hvis man vil vide meget, kan man jo klikke på min HP 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonymitet |
Frk Fenris |
28-11-2008 08:42 |
|
Jeg forstår ikke, hvorfor det er så svært at fatte, at ens arbejde kan medføre et ønske om anonymitet? Selv er jeg da udstyret med en stilling, hvor jeg af hensyn til mine pårørende, gør det svært for de forkerte at "tracke" mig.
Og hvis man er opsat nok på sit foretagende, kan man nok også trawle HN igennem...
Det behøver jo ikke engang at være, fordi jeg var PET-agent. Som behandler af den ene eller anden slags, fængselsbetjent, udsendt soldat eller anden med spændende "kundekontakt", ville jeg bibeholde retten til ikke at blive identificeret.
Så må HNs samlede masse af meningsdannere jo stemple mine indlæg som utroværdige og ubrugelige, selv om jeg da til enhver tid vil mene, man burde bedømme folk ud fra kvaliteten af deres indlæg. Brug af kilder, saglighed etc. Ikke om det er muligt at slå dem op på DGS eller Krak. Hvad F*nden gør adressen for indlæggenes kvalitet?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pist tror du, fenris |
Illum |
28-11-2008 08:55 |
|
Skruer dig op i en spids, uden grund, der er ikke en samlet HN menings osv. osv. der mener at skribenter uden livshistorie eller adresse er utroværdige. Faktisk blev der bare spurgt HVOR anonym "man" var på HN  Og naturligvis er det fuldt ud acceptable at man ikke lægge alt fra hæmorider til politisk overbevisning ud på noget så skrøbeligt som WWW Det er voksen logik....
Illum * Nu med 25 cm sne... *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonymitet |
Frk Fenris |
28-11-2008 09:14 |
|
MT Dressage Agency og Line Dahl fx var to, der udtrykte forundring over anonymitet i forb. m. job.
Men jeg hidsede mig egentlig mere op over de, der indikerede, at alle os anonyme havde urent mel i posen.
Har vel egentlig svaret på det oprindelige spørgsmål - omend indirekte. 
PS: Det er egentlig lidt pudsigt med alle dem, der gladeligt lægger navn, adresse og nr. herind, når jeg tænker på de tråde med folk, der er bange for at være alene hjemme, bange for andre mennesker osv. osv. Selvom det sikkert ikke er de samme individer, er det tankevækkende. Nettet er ikke en uskyldig legeplads.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo ganske nemt |
Illum |
28-11-2008 09:41 |
|
Har man rent mel i posen, så lader man det slet ikke bundfælde sig , at andre mener dette. Ja nogle lægger ALT ud og så undre de sig over at det kan huskes....Og bringes op, igen. Og så mener jeg jo så langt fra at 2 personer, er HNs samlede masse af meningsdanner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at være anonym |
|
|
Jeg vil lige udybe mit svar fra tidligere. Selvfølgelig har alle ret til at være anonyme, det er jo ens eget valg. MEN jeg forstår ikke lysten til at deltage HEFTIGT i diskutioner her inde på HN, uden at kunne stå ved hvem man er. Nogle gange virker det som om at det er lettere at komme ud med sine negative meninger hvis man kan gemme sig bag anonymitet. Ting bliver skrevet som man aldrig ville have sagt i "den virkelige verden". Alt hvad jeg har skrevet på HN, ville jeg til hver en tid kunne sige til personen face to face.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ved jeg snart ikke |
|
|
hvis man kategorisk er ude med riven efter andre, er grim i sin mund, bedre vidende, selvfed, se-mig-jeg-er-så-perfekt, og fordømmende. så må man da med al respekt en ordenlig lussing i ny og næ? 
udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa
Telepati, Healing og massage tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skriver ikke |
Illum |
28-11-2008 10:06 |
|
Forståligt ??? Om man ikke lægger hele sin adresse og ligende ud på WWW betyder da IKKE at man ikke står ved eller ville sige det samme IRL ?? Kan ikke se at der er en sammenhæng, altid. Og ingen hyler vel over at andre har en mening ??? Å men hvis du mener lige mig, så bundfælder folks angreb ALDRIG. For de fortæller meget mere ( kunne jo være)om angriberen end om den de angriber..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonymitet |
Frk Fenris |
28-11-2008 10:12 |
|
Line Dahl: Ved nu ikke, om sådanne personer ville være mindre aggressive, hvis deres identitet var kendt? Mange mennesker lader jo deres indre Mr. Hyde have frit spil på diverse debatfora. Også selvom deres Dr. Jekyll er offentliggjort.
Det er jo lidt en efterbrænder af dagligdagens små irritationsmomenter, hvor man måske ærgrer sig over, hvad man ikke fik sagt, da en eller anden trådte en over tæerne. På nettet kan du så sidde og tænke i lige så lang tid, det kræver at komme på det helt rigtige "snappy comeback".
Summa summarum: Jeg tror ikke, det hænger så meget sammen med anonymitet som med, hvor bitter man er over sit helt almindelige hverdagsliv. Man puster sig op og spyr en masse galde ud. Men hvis et forum kan være et middel mod mavesår, så fint for mig.
Illum: Du har selvfølgelig ret i, at to personer ikke ligefrem er et repræsentativt udsnit. Mht. at lade mistænkeliggørelserne fare, så er vi ikke alle så zen-agtige (i hvert fald ikke altid), at vi bare er ligeglade. Gennem diskussion/dialog kunne nogle af os ligefrem risikere at lære noget. Du har fx lige mindet mig om, at det i grunden er p*sseligegyldigt, hvad andre mener. Noget, jeg normalt ellers sagtens kan huske. Tak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonymitet |
Kiki |
10-12-2008 01:00 |
|
Jamen jg synes faktisk Frk. Fenris giver nogle glimrende eksempler på, hvorfor man kan ønske at være anonym pga. arbejde. Dog kan jeg afsløre at ingen af de tænkte eksempler passer på mig. Desuden beskriver min profil også hvad jeg laver til hverdag. Selvfølgelig ikke i detaljer. Men mange stillinger indeholder jo fx. også tavshedspligt, samt man måske arbejder med personfølsomme oplysninger. Det kan jo være nok. Jeg har fx. også lige måtte takke nej tak til en part på amager, pga. at mit arbejde. Lød ellers til evt. at være en god part mulighed for mig. Men sådan er livet jo og jeg vælger til en hver tid mit arbejde. Nu kan jeg jo kun tale for mig selv. Men der er ingen forskel på mine indlæg fra da jeg havde navn, e-mail osv. på min præstation til nu hvor det ikke står der. Tvivler også på at ret mange har opdaget de oplysninger mangler. Jeg har da lige støvet en ½ år gammel tråd af mine af, alle som kender mig fra den tråd, i forvejen osv. er da klar over hvem jeg er. Så jeg står altså hvad jeg siger og siger ikke noget her, jeg ikke ville stå ved face to face. Det er rigtig man måske herinde lige overvejer svaret lidt nøjere. Men i MIT tilfælde betyder det altså ofte et bedre og mere brugbart svar. Hvor jeg har lagt lidt flere tanker i mine ord og hvad der egentlig bliver spurgt om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym... |
Annemettems |
10-12-2008 01:35 |
|
Er ikke blevet genkendt af fremmede på gaden, som kunne genkende mig udra Hn. Men tror ikke det vile tage mange minutter at finde frem til hverken min adresse eller mit nummer, med de informationer der er på min præs. Har da både uddannelses sted og årgang og næsten fulde navn stående. Så hvis en eller andet heste tosse en dag kedede sig usandsynligt meget, så kunne jeg sikkert nemt støves op..  Jeg er fuldstændig ligeglad, så længe jeg kan står ved hvad jeg skriver herinde og på nettet i det hele taget, så kan jeg ikke se problemet. Tilgengæld er jeg lidt mere forsigtig hvad angår diverse billeder som folk smider på facebook, hvor jeg er en del af motivet... Synes ikke lige det rager en mulig kommende chef, hvad jeg har lavet i en brandert... Kan derfor sagtens forstå folk der ikke ligge den slags oplysninger ud, respekt for privat livets fred! Alt efter hvilket job jeg ender i efter studiet, vil jeg måske også ændre/indskrænke de tilgængelige oplysninger.
Sagde Anne Mette Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum. |
Gitte (Tyran) |
10-12-2008 08:57 |
|
jeg mener det jeg skriver. simple as that.
udhængt = på godt gammeldaws dansk, udenfor "flokken", eller forkert på den ifølge andre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du har ikke svaret på ? |
Illum |
10-12-2008 09:03 |
|
Gitte hvad mener du med eller udhængt.. -for jeg skriver/siger ikke noget jeg ikke tør stå ved.
Denne sætning..
Bliver man udhæng hvis man skriver noget man ikke tør stå ved og hvordan kan HN folk afgør om man tør eller kan stå ved noget man skriver ??? Og du svarede IKKE på det jeg spurgte om....
Illum * Sender GERNE efter d. 14 dec. men så er der 20 kr. i porto for de 3 stk på tilbud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget lidt anonym! |
|
|
Jeg er ikke særlig annonym - ingen steder. Jeg har en hjemmeside, der står både adresse og telefonnummer. Disse oplysninger står ikke på HN, men der er link til hjemmesiden. Mit fulde navn står i min profil, ligesom der er detaljerede oplysninger om heste, opstaldningssted, kæreste osv. Same goes on Facebook. Her har jeg dog valgt at annonymisere min profil, så jeg ikke kan søges frem af folk, der ikke kender mig. Dette udelukkende fordi jeg irriteres over ikke at have kontrol over hvilke billeder folk tack'er af mig. En potentiel arbejdsgiver må gerne søge mig frem på min hjemmeside eller min HN, hvor jeg selv har kontrol over, hvad der står og kan stå ved det, men jeg gider ikke have, at de ser billeder af mig fra en rustur hvor jeg løber rundt i meget lidt tøj og spiller idiot... Jeg har ikke noget behov for at være annonym...
Mvh Mette Defineret ponyrytter · Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym |
Tine Vejlstrup |
10-12-2008 11:02 |
|
Jeg ved ikke om jeg er anonym, men jeg gør ihvert fald ikke noget for at være det... Er blevet genkendt af folk fra HN, og har også hilst på HN'ere til stævner osv. Jeg bruger HN til mange ting, men er ikke så aktiv i debatterne som jeg har været, så derfor er mit navn nok gået lidt i glemmebogen. Jeg nyder dog at læse alle de gode indlæg, og kigge på de flotte heste, og roser dem gerne hvis jeg møder ejerne i virkeligheden. Giver også gerne råd i trådene, hvis jeg kan 
MVH Tine Vejlstrup og Freya Nu en del af Team Lodberg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Katla fra Hala |
10-12-2008 11:15 |
|
Jeg er heller ikke helt anonym. Men skriver dog ikke min adresse på min spræs. Det bryder jeg mig ikke om. Der er heller ikke billeder af hvor jeg rider eller bare af mig selv, da jeg ikke ønsker at vise det frem. Jeg har mødt en masse HN'er. Både til træf, privat og til stævner. Tror ikke folk vil genkende mig på gaden, hvis ikke de allerede har set mit irl før, da jeg jo ingen billeder har på præs. af mig selv.
♥ Elsker min ismule Kjárni <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er ikke anonym, hvis folk vil finde kan de det, men hvorfor skulle de? Der er ingen grund til at jeg skulle skjule mig
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anonym |
|
|
jeg er langt fra anonym, der står mange informationer om mig på min præs, kan ikke se hvorfor ikke, og jeg synes faktisk det er irriterende at nogen er totalt anonyme, hvis f.eks de efterlyser en part, men der står ikke hvor i landet de bor eller søger, bare som eksempel! tvivler på noget ville kunne kende mig IRL, da folk næppe kan huske hvordan jeg ser ud mvh sandra
Den Lykkelige Ejer Af
Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu kan det godt |
|
|
Være at jeg er langsom i optrækket, men Kikki, jeg forstår simpelthen ikke helt hvad du mener og skal nok ha det skåret ud i pap... Du skriver at du har fravalgt en part på amager pga dit arbejde??!!? Nu har jeg så lige været inde og lure på din profil og fundet ud af hvad du studerer men det har da stadig ikke gjort mig klogere på, hvorfor du vil være anonym og bl.a sige nej til en part....!! Selv personer der arbejder med bl.a personfølsomme oplysninger har da også ret til et privatliv hvad enten det er synkronsvømning, bueskydning eller ridning.... At man ikke vil lægge oplysninger ud på nettet om sig selv, kan jeg sagtens forstå. Uanset om det er pga job eller andre private omstændigheder....
Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
Kiki |
10-12-2008 14:52 |
|
Tjo men det kan jeg jo ikke rigtig skære ud i pap for dig. Det er jo derfor jeg er skiftet til anonym. Ikke udelukkende pga. job, men også fordi mit navn bare er meget specielt og man derfor kan søge mig frem på under 30 sek. Derfor ønsker jeg heller ikke at stå herinde, med mit fuldenavn. Da man så også kan søge mig frem i en del af mit privatliv, men på basis af hvad jeg laver til hverdag. Ønsker blot ikke at blande private og professionelle liv sammen, simple as that. Det med parten har sine grunde. Men igen, de grunde kan jo ikke uddybes her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay..... |
|
|
det var nu heller ikke fordi jeg skulle have detaljer at vide.... Undrede mig bare over, at et job ikke "tillod" fritidsaktiviteter.. Men nu kan jeg så godt lægge to og to sammen og så forstår jeg skam udemærket dit valg.... 
Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
Kiki |
10-12-2008 16:51 |
|
Det er sikkert heller ikke top svært. Vil bare gerne beholde HN i min privat sfære.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikek anonym. |
inger christensen |
10-12-2008 18:59 |
|
Jeg hedder det der står foroven. vedkender mig altid det jeg skriver her på hn. med mit navn som underskrift. Nu har vi jo firma, som tilbyder en del ydelser til heste folket, derfor ville det også være svært at være anonym, når folk jo kan klikke ind på olysninger via vores firma telefon.
MOBBEN IMC.
SVØMMER DIN HEST I MUDDER ? RING TIL PER VOGNMAND OG HØR OM HAN OGSÅ KAN HJÆLPE DIG´ MED EN LØSNING. RINGSTED. 20285450. HESTETRAILER UDLEJES.20285450/57600161
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Katarina E |
11-12-2008 08:00 |
|
jeg er stortset ikke anonym herinde  jeg har self. mit privat liv, men min profil tekst på min præs. er 100% mig og mit liv, og spørger folk mig om noget herinde, får de et ærligt svar.. jeg ligger skam ikke skjul på noget.. eller hvad man siger 
Venlig Hilsen Katarina Og Glædelig Jul HN'er .. ..Også kendt som tuttelutten !
jeg søger en lånehest med henblik på køb om 3-4 mdr. - skriv en pb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|