Så trækker jeg mit udtryk tilbage 
Ofte bliver man jo desværre nødt til at gå i forsvars position herinde, men tog chancen alligevel.. 
Det at jeg skrev indlægget var lige så meget for at oplyse om at disse heste findes, jeg havde aldrig hørt om dem før jeg flyttede derud, og det skal siges, at disse heste, ud over at, i visse tilfælde at være allergi venlige, virkelig er nogle fantastisk dyr af sind. - De to hingste vi har i stalden lige nu er nemme at trække forbi hopper, skaber sig ikke og acceptere sadlen virkelig flot.
Især den ene hingst har vundet mit hjerte, den smukke palomino hingst. Han er nok den mest tillidsfulde og kælne hingst jeg nogensinde har oplevet.. 
Håber at nogen vil kunne bruge denne idé med curlys, det er jo et forsøg værd! - og Line, man kan ikke helt sammenligne dem med puddelhunde. Dette er jo heste, og når nu flere dyrlæger støtter Anna i at disse heste (til en grænse) netop ER allergi venlige, hvorfor så ikke bare vælge at være positiv og tro på at der kan være håb for fremtidige ryttere med allergi! 
Jeg vælger at se lyst på det og ikke dødsdømme dette projekt! 
- beklager min elendige tegnsætning og evt. stavefejl.