Hej alle sammen.
Det her bliver et lidt blandet indlæg da jeg ikke gider til at lave 2.. Men det er altså 2 vidt forskellige ting det drejer sig om.
1. Jeg har før skrevet herinde om noget udslæt jeg har fået som jeg troede var allergisk reaktion for et eller andet. Det viste sige så at det var det ikke, jeg var tværtimod den heldige vinder af at have fået hudsvamp.
Lægen gav mig en recept på Nizoral 2% (shampoo) som jeg skulle bruge på kroppen hver dage i 5 dage og i hovedbunden 2 gange om ugen i et stykke tid.
Det er jeg jo så begyndt på, og vil så høre om der er nogle der har erfaringer med denne shampoo, da jeg synes at den tørrer min hud super meget ud (ved ikke helt om det er meningen?).
Jeg har også lidt i ansigtet og har læst mig frem til at der kunne shampooen også bruges, men det holdte jeg op med igen efter 2 dage da min hud i ansigtet blev MEGA tør. Det er nu en uge siden jeg holdte med at bruge det i ansigtet men kan stadig ikke få min hud til at blive ordentlig.. Uanset hvor meget creme jeg smørre i hovedet går der max et par timer før man tydeligt kan se/mærke hvor tør min hud er igen..
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved mit stakkels ansigt, så gode råd, er mere end velkomne!!
2. Nu nærmer julemåneden sig jo, og så skal jeg finde på nogle advents/julegaver til kæresten.
Han har forelsket sig i en type halskæder der hedder rosenkrans, og da jeg også synes de er rigtig fede, skal han da have sådan en.
Ville høre om der er nogen der kender nogle hjemmesider hvor de kan købes? Det må gerne være en i okay kvalitet da jeg har set at man kan få mange 'kopier', men vil gerne give ham noget ordentligt som ikk går i stykker når man tænker på at røre den.. 
Håber der er nogen der hængte med hele vejen og kan svare på mine spørgsmål..
Mvh. Ditte Ingerslev