Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan godt beholde din hest...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 21:59

Det var det første der strøg igennem hovedet på mig i dag da jeg kom op på en vallak på 163 cm, stabilt bygget. Det var mig for jordnært, selvom mine ben nærmest lå ind til ham i stedet for at hænge godt ned som på Cargo.

Nøj hvor bliver man forvænt af at have en stor hest med gang og "udsyn"!

Hvor det før var lækkert at komme op og ride andres heste, og skægt, og noget man ligefrem håbede på at måtte - så er det nu bare sådan lidt øh. Du har sikkert en fin hest, og den er sikkert fin for dig, og er den ikke snart skridtet af?

Nej, for mig er det kun min smukke hest der duer - også selvom han protesterer når der forlanges noget af ham, og bliver sur, og tramper mig på fødderne, og er svær at købe udstyr - uanset alt det, så er han min lille hesteprut og den eneste hest jeg med glæde og forventning sætter mig op på.

Men nej, jeg skal i hvert fald ikke nedgøre andres heste! De er bare ikke så dejlige som min - i min verden.

Har i andre også verdens bedste hest?

/Lene

Min elskede Basse, 15/09/08.

When a loved one becomes memory, memory becomes treasure.

Nu med Cargo B

400 g. Dækken i 160 cm til salg

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=276051&t=276051

0
0
Svar på denne tråd

Det er SKØNT...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 22:03

.. at være ejer af verdens bedste hest.

Og det er jeg - også.

At køre ud til stalden med viden om at det bliver en god tur - og at tage hjem fra stalden med et kæmpe smil fordi han bare er SÅ dejlig.

Det er bare perfekt!

Og også herligt at man kan se på alle de andres helt vidunderlige heste - og stadig synes at ens egen er den allerbedste.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen har vi ikke alle....
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 22:10

verdens bedste hest eller så havde vi vel ikke den hest??

Døjsen er så kun 158 cm, men alt ridelig stor til mig. Hans gang er dejlig let at sidde på, og han giver mig de dejligste skovture. Generelt giver han sig 100% i træningen, og han bliver ikke sur, når jeg forlanger noget af ham. Han er aldrig trampet mig på fødderne. Børn, voksne, erfarne og nybegyndere kan håndtere ham uden problemer - og på grund af ham er der nu to børn i gang med at blive den næste generation af ryttere...

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

(En lille grå hest med en stor farverig personlighed)
Besøg ham på hans hjemmeside

Lige som så mange andre fotograferer jeg også

Hvitfeldt Foto

0
0
Svar på denne tråd

Bestemt!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 22:54

Du har så evigt ret

Jenson er min verdens bedste hest. Oven i alt det andet mest af alt fordi han er så modig, selvom der er så mange farlige ting.

I søndags holdt vi flyttedag, og for at han skulle ankomme lidt træt og klar til at nyde en lur og en tot hø, havde jeg besluttet at ride til det nye sted (ca. 2 1/2 time).

Turen gik via en en bro over motorvejen, for aller første gang og helt alene, og selvom den brølende trafik få meter under os fik Jenson til at vise, at han kan flere af de højere dressurøvelser - ledsaget af høje elefantprust - bar han mig modigt (og næsten frivilligt) til sikker grund på den anden side.

De er skisme nogle dejlige dyr

'Forgyldning forgår, men svinelæder består.' (H.C. And.)

0
0
Svar på denne tråd

Susanne
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 23:13

Han er 12 og jeg har kun haft ham i 1 mdr, og vidste godt at han har lidt adfærdsvanskeligheder, men uanset det, så er han den hest i verden jeg helst vil sætte mig op på

Det er nok noget andet når man har haft sin hest fra føl :)

/Lene

Min elskede Basse, 15/09/08.

When a loved one becomes memory, memory becomes treasure.

Nu med Cargo B

400 g. Dækken i 160 cm til salg

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=276051&t=276051

0
0
Svar på denne tråd

Ja selvfølgelig..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 23:32

Der er overhovedet ingen tvivl.

Får en god tur hver gang, og så er han altid med på en gang løjer, når lejligheden byder sig.

Han er noget specielt; - men det vidste jeg fra første gang jeg sad på ham - der klikkede vi bare....

Og sådan skal det være, ellers er det for surt at være hesteejer. Det er jo folks hobby - og en hobby skal gerne give glæde og være afslappende....

mvh May

---Pura Raza Espanola---

http://www.stutterielfalcon.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider