|
|
| Hvilken duft bruger Du? |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
18-11-2008 13:36 |
|
I min kedsomhed tager jeg lige endnu en hurtig spørgerunde...
Hvilken parfume/deo bruger du/er din foretrukne? Jeg har kastet min kærlighed på Bvlgari, Voile de Jasmin Kom glad og frisk...
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything*
R.I.P. HILMER HASSIG!!! -Du og din musik vil blive savnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er helt vild med sunflowers. Men ellers elsker jeg også: Britney spears, midnight Amor amor ck one Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume |
pjemm |
18-11-2008 13:41 |
|
Jeg har bare en helt almindelig Sanex deo-rollon som ikke giver kløe under armene. Er ikke særlig vild med folk der dufter for meget. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
18-11-2008 13:44 |
|
Chanel no 5, nothing more nothing less. 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For tiden |
|
|
er det Nina Ricci produkter jeg er vild med, specielt Lucky day. Men Også Coco Chanel og Cindy Crawford er at finde på min hylde. En veninde er hos et firma der importerer de "dyre" mærker, så jeg køber billigt, når der er udsalg. Det kan være prøver eller udgået mærker eller indpakning der er i stykker. Jeg har nok 30 forskellige at vælge imellem lige pt. og det er rart, at kunne vælge hvilken duft man er til, om morgenen, da jeg hurtig bliver træt af den samme duft hver dag. De samme gælder for manden, der også har en hel hylde med forskellige dufte. Hilsen Mumse
Salg af trådløs overvågning til hestetrailere samt til inden/udendørs brug.
kontakt på mail achestemassage@webspeed.dk
for yderligere info.
Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en rigtig pige runde |
|
|
Armani - Aqua di`gio Armani - withe she Gucci II Cool Water
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| raaaawr |
Annelise S |
18-11-2008 13:48 |
|
Rexona sensitive under armene og så et lille pift Elizabeth Arden's "Provocative Woman" eller Hugo Boss's "Deep Purple"  Bare for lidt godt duftværk..
I might be skitzofrenic, but im also Jesus, beside that, I reject your reality and substitute my own.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger... |
|
|
....FEMME fra Hugo Boss. Jeg er også glad for NOA og Flowers By Kenzo 
Anja Mosegårdens Ditlev sælges, skriv til mig for info.
Livet er fedt, men vi lever det for lidt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dufte... |
Lene ♥Hurricane♥ |
18-11-2008 13:55 |
|
På min hylde står der. Kenzo: Detè Este Lauder: White Linen Este Lauder: Beautyfull
Hvorfor gå og tænker over, hvad nogen tænker om en. Lad os dog for fanden, gi` dem noget, at tænke over. Thomas Blackmann Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
L'instant de Guerlain - pragtful duft!
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja nemlig |
|
|
Nina Ricci, le air du temp, eau de toilette 
Mia Søger voldsomt at komme ind i hesteverdenen igen i VIBORG, Kontakt mig hvis du kan hjælpe! Alt har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ingen ting |
|
|
Intet, da jeg er multiallergiker. Det eneste jeg bruger er en rollon uden perfume. Hvis jeg skal bruge noget, så kommer det på tøjet og kun sjællent.
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dufte... |
|
|
jeg sværger til D & G The one, Armani Mania og Burberry Weekend .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger de to her |
|
|
GUCCI rush2 DKNY (Donna Karan New York)  /Signe
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfume |
Louise ♣Lerano♣ |
18-11-2008 14:21 |
|
Jeg bruger staldfrisk Under armene bruger jeg en roll on uden parfume Af parfume bruger jeg en meget sjænden gang i mellem leu d´issey fra Issey Miyake.
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| DKNY... |
Donnaj ♥Mie kimmie Jensen♥ |
18-11-2008 14:30 |
|
Elsker DKNY delicius parfumerne - har alle varianter  -Ellers er Chanel Change også super. -Amor Amor en lækker vinter parfume -Hugo Boss stort set også dem alle har jeg Elsker Parfumer, og kan slet ikke få nok 
Knus Fra Mie Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl. Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg bruger mest Dolce&Gabbana - Light Blue og Cool Water - Game  I hverdagen bruger jeg bare Dove eller Rexona 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjældent noget som helst... |
|
|
.. da jeg ikke bryder mig meget om stærke parfumedufte. Men HVIS jeg har lyst til at have en duft på, er det Sunflowers, aqua di'gio eller en tredie som jeg ikke kan huske hvad hedder.
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog.... |
|
|
Jeg bruger gerne en roll-on Og ad parfume bruger jeg Gucci Envy eller D&G one 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min absolute |
|
|
favorit er Dalissime fra Salvador Dali. Ellers Light Blue fra Dolce&Gabbana og Woman No 2 fra Betty Barclay Deodoranter er pt. en rool on fra Sanex og en spray fra Diesel, som der skiftes lidt imellem.
Hm..tror folk mon, at bare fordi man kan have et stumt 'D' i nogle ord, så kan man også have et usynligt 'D' i andre ord. Eksempelvis A(d)vokado..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duftevand |
|
|
Hugo boss, deep red  Og så er sunflower da også meget god, men den er det godt nok mange år siden jeg har brugt. Mvh. Pia
Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!
At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed. (Piet hein)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duftevand |
|
|
Rexona under armene.... og eller Stella Mcartney "In Two", Naiomi Cambell den lyserøde med panterpletter. Nogle fra Oriflame som også dufter fantastisk på min krop ..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snif snif |
|
|
En roll on - Nivea Energy fresh - ELSKER den... Af parfume er det pt. Ralph Lauren - Romance - Virkelig yndlings! Kenzo - Flower Lancome - Miracle og So miracle Elisabeth Arden - Den klassiske, som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder..
Indehaver af DAMP-ponyen!
Rokoko - Hvil i fred min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JAmen... |
|
|
... Har lige forelsket mig i Bvlgari - Omnia Crystalline
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daisy... |
|
|
Lige pt. har jeg tre dufte. Jeg bruger kun lidt, så hvis jeg har for mange stående, bliver de for gamle inden de er halvtomme. Til gengæld køber jeg sjældent den samme duft to gange, jeg kan godt lide at prøve noget nyt. Og på den måde kan en duft minde en om en bestemt periode i ens liv, det kan jeg godt lide. Dem jeg har nu er: - Provocaative Woman fra Elizabeth Arden - både til hverdag og fest. Den er jeg så glad for at jeg købte den helt store da min lille slap op
- GreenTea også fra Elizabeth Arden - mest til hverdag
- Gucci Rush - kun til fest/aften/nat, da det er en tung duft
Min næste skal helt klart være Marc Jacobs Daisy!
Nu i Malaga - hvor solen skinner, naturen er fortryllende, og hestene er fantastiske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige nu... |
|
|
Jeg fik en super lækker Ed Hardy parfume af min kæreste da han havde været i USA i sommers.. Den fåes desværre ikke i Danmark, så jeg sparer lidt på den...  Ud over den har jeg også: DKNY Red Delicious Flower by Kenzo Gucci Rush 2 Og så er jeg også ret glad for Pure Purple fra Hugo Boss.. :)
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! Tak for et godt HN-træf i år!  Garcon søger part i Aalborg!  Se annoncen via min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dolce gabana |
|
|
eller hvordan det nu staves... light blue.. jeg elsker bare den milde duft... uhhhmmmmm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfumer...... |
|
|
Jeg ar lidt forskelligt på hylden, men favoritterne er: Chance fra Chanel Allure fra Chanel Gucci Rush 2 Miracle fra Lancome
Hilsen Mette Og superdullen Nyholts Weingöttin (Fine)
2 sække Brogården "Icelandic Power" og 1 sæk Hartog lucerne kan afhentes til 1/2 pris i Tylstrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis noget |
Illum |
18-11-2008 15:25 |
|
SamSara. For evigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
|
|
Palmolive eller Dove roll on under armene og Hypnose fra Lancome og Eternity fra Calvin Klein Ellers har jeg været glad for "damen" fra Jean Paul Gaultier (hedder den Classic?) og den røde Dolce&Gabbana.
Hilsen Christina med Madelaine af Nord-Als (Shet.) & Kanoa. (FRB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget... |
Annette Kray |
18-11-2008 15:29 |
|
der er frisk at dufte til! Gerne med citrus. Kan ikke klare dem der er for tunge og vamle. Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige..... Uanset hvad der sker, står solen altid op igen i morgen. (Citat: cykelrytter Frank Høj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
ja jeg bruger lidt forskelligt :
Mary-Kate and Ashley : N.Y Chic Salvador Dali Dior Addict Biotherm Aqua relax Hugo Boss Deep Red Dior Midnight poison Versace red jeans Clinique Happy Bulgari Gosh Spinning Kaos Gosh Kaos Thais Dreams Celine Dion Helena Rubinstein Art of spa, relaxing power JLO Glow Noa Hugo Boss Woman
men jeg bruger aldrig ret meget af gangen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| here we go... |
|
|
sommer: DKNY delicious duftene lacoste den grønne - spirit?? dolce gabbana light blue 1881 - collection (den lillae en) vinter: burberry london burberry the beat christian dior miss cherie dior hugo boss femme
Karina82 STUD BASK
Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser Mangler nu alligevel hestelivet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ad en parfumebutik |
|
|
:) Er heller ikke så vild med "noget der dufter for meget".... Så derfor blot en neutral deo....og kroppen smøres ind i mandelolie tilsat en smule citrus.... KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
|
|
på min hylde er der pt. Prada d&g one izzy miakkie(staves) lacoste cindy crewford og lidt andet. jeg kan også godt lide coco chanel, men er løbet pænt tørt.
Mor til skønne maddie 24/8-08 Lækker pony sælges se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tåler ikke DIN duft |
|
|
Ikke noget, kun Neutral.. Så spar på duftene så alle kan være her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Emporio Armani Diamonds, Diesel Fuel for Life eller Dolce Gabbana Light Blue. Ønsker mig Marc Jacobs Daisy til jul 
Emilie Watson
Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala (: |
|
|
Jeg veksler imellem tre, nemlig; Emporio Armani - Diamonds Paul Smith - Floral og Marc Jacobs - Daisy. Daisy bliver kun brugt til byture 
Astrid P Med Præsthøjens Nico-Light<3 BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES Skriv PB for information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfumer |
Sascha Maria ♥Sugar Amira♥ |
18-11-2008 16:53 |
|
Jeg har nogle faste, som jeg skifter lidt imellem efter humør: Lancome Hypnose Calvin Klein In2U Armani White Kenzo Amour REigtig tøsedufte
ღ Sugar Amira ღ -min lille klodsmajor og problembarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Mac |
Louise *SpeeDyret* |
18-11-2008 16:56 |
|
Mac, du skriver "Så spar på duftene så alle kan være her"; nu er det altså ikke os alle der ligefrem bader i parfume, men blot tager et enkelt "pift".
Jeg bruger fx. en neutral roll on under armene og tager lidt Bvlgari på hals/bryst.
Min mor lider af svær MCS (Multiple Chemical Sensitivity), men kan godt tåle min nye duft hvis jeg kun bruger lidt som beskrevet ovenfor. Den er faktisk indkøbt med min mor på sidelinien, så hun kunne fortælle om hun blev dårlig af den. Så selv om vi bruger parfume, så er det ikke os alle der bruger det som badevand!
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything*
R.I.P. HILMER HASSIG!!! -Du og din musik vil blive savnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jahjahskjd |
Anna-S |
18-11-2008 17:18 |
|
Uha - jeg må vist være en af de eneste parfumefreaks i denne tråd  Jeg tror jeg har 15 parfumer ca. jeg er meget glad for - og nok 5-10 stykker min mor snart får lov at arve  Det kommer totalt an på mit humør og hvad jeg har på/skal, hvilke jeg bruger. Men generalt gælder det at jeg ikke gider de helt billige (de må GERNE være på tilbud) for de holder ikke i duften.. Desuden gider jeg ikke gå med den samme 2 gange på 1 uge som oftest - så jeg skal have en del  Men lidt af det jeg bruger SOM STÅR PÅ MIT VÆRELSE: - DKNY Be Delicious - DKNY Red Delicious - CK in 2 you - Amour Amour (den røde) - D&G Light blue - David Beckham Intimately - Ralph Lauren Romance - Versace Bright Crystal Resten står på badeværelset - og der gider jeg ikke lige gå ud  Men på juleønskesedlen ryger noget Burberry, Chanel (Eau de fresh tror jeg), Gucci og Jean Paul (har endnu ikke fastlagt mig på de enkelte navne):) For et par år siden havde jeg ingen dyre parfumer, men så blev jeg smittet med pigediller - sko, kjoler og parfumer  Så nu har jeg nok 30 parfumer (inkl dem min mor snart får!), 30 par sko og 15-20 kjoler  Denne her tråd giver mig helt julelys i øjnene - for nu skal jeg da have skrevet alle disse navne ned og i matas og dufte til de første 10 og så 10 igen lidt senere (ellers holder min næse ikke, hvis man tager for mange i rap )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yves Saint Laurent.... |
|
|
-Cinema eller Elle, er de foretrukne dufte her. Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum.. |
|
|
Britney Spears fantasy - Dufter af slik Cool Water - Elsker den Chanel Gucci RUSH Calvin Klein - Eternity Moment Og nogle andre.. Når jeg bare er i stalden )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
KamillaR |
18-11-2008 17:50 |
|
Jeg bruger mest min grønne DKNY parfyme, men har også Hummel og Gucci til at stå i skabet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfumer... |
|
|
Prada Burberry DKNY Issey Myakkie Clinique Er kun til lette dufte, gerne med en anelse citrus.
Pernille
Team CoDa OX, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine favoritter |
Tine ♥Oliver♥ |
18-11-2008 18:58 |
|
er: D&G Light Blue Amor Amor Elixir passion Ralph - Ralph Lauren Coco Chanel Agent Provocateur Be Delicious DKNY Tine
- Venter lille Oliver 19/1-2009 -
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*
-Rigtige kvinder har horn på sadlen-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
maikenm |
18-11-2008 19:01 |
|
pt. Chloé men var helt vild med NaoMagic. den produceres desværre ikke mere, så hvis nogen har en skvæt stående og ikke gider den mere, så send den til mig. vi ku jo kalde det en julegave... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha... slareffenland(staves) |
|
|
Jeg bruger følgende sommer: Gucci2 britney spears in control esprit antonio banderas escada moonsparkle clinique(alt andet er visket ud) estee laude pleasure Amor amor(den røde) Om vinteren bruger jeg følgende: DKNY-be delicius grøn Calvin Klein Euphoria Burberry the beat Cindy crawford Christian dior jadore emporio armani Masaki masaki... Det var lige det jeg kunne huske i hoved... Jeg elsker også dufte, men min mor er også hyper sensitiv overfordufte, alt er neutral her i huset, så mine jakker og halstørklæder har plads udenfor. Jeg tar også min parfume med udenfor og tar på, for elelrs hoster og hakker hun simpelthen, hvis det er rigtig slemt så besvimer hun.. så hvor jeg har arvet mit duftelskende gen fra, det må guderne vide...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg er også allergiker - og specielt overfor parafume duft. Det er så slemt, at jeg ikke kan tage bussen om morgenen, fordi alle lige har oversprøjtet sig med parafume. Så jeg bruger en roll-on uden parafume, og til fest en smule touch of pink - lacoste uden på tøjet, det må på lige inden jeg skal ud af døren, og ud i den friske luft 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fik C. Dior "Addict" i gave i sommers, kendte den ikke, men den er SKØN! bruger den når jeg skal ud. Ellers bruger jeg "CK in 2 u" (Calvin klein)og "Jadore". Sunflowers havde jeg helt glemt, men den elskede jeg en gang i tidernes morgen.. Af deo bruger jeg Bioterm´s med næsten ingen duft.
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra ♥Maxi♥ |
18-11-2008 20:07 |
|
Flowers by kenzo DKNY - Æble Cool water Pure Poison touch of pink - Lacoste Britney spears Christina aguilera og sikkert en masse andre 
Sandra nu med Maxi <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København Hvorfor være negativ når alt det positive gør dig glad Oldenborger købes 160 - 167 i stang 20 - 25.000 Kr hurtigst muligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Jeg bruger Cacharel Noa Edt. Den er lige tilpas, hveren for tung eller for stærk.
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Parfumegrisen nr 1 må være mig. Jeg ELSKER parfume, og har en bred smag. Min all-time favorite er Sara Jessica Parkers "Lovely"...Den er for smækker lækker med sine puddernoter.  Klassikeren over dem alle ,som jeg også elsker, er Yves Saint Laurant "Paris"...Umh...Den er skøn. Ellers er en ældgammel lækkeri Anais Anais...så er der dømt "gamle" dage. Pt bruger jeg nogle af Paris Hiltons dufte..søde og ret bolcheagtige. Af Deoderanter er en af mine yndlings "Lily of the Valley"...selvfølgelig ren liljekonvalduft...Indimellem skiftes der så lidt mellem en Puma, en Diesel og en Venezia fra Laura Biagotti.. Men går virkelig død hvis ikke Sara Jessica Parkers "Lovely" står på mit toiletbord HVER dag året rundt 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kenzo Flower er parfumEN  Men for at kunne dufte af andet den, har jeg også i skabet: Gucci Envy Me og Rush 2 Deep Red Mirakel (Den der lyserøde) Hillfiger (Kan ikke huske hvad den hedder) En eller anden der faktisk dufter meget godt, men kan ikke huske hvad den hedder.. Har også haft en masse af DKNY, men de er brugt op..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******* |
|
|
Lige nu er det "Par Amour" fra Clarins. 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
*Pusling - du var min lille, søde gave sendt fra himlen* *Feb. '07 - 18. okt. '08*
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er ret vild med CLEAN parfumerne og har lige købt Clean Ultimate som jeg regner med kommer med posten i morgen. Har også for nylig købt Juicy Couture, som bare er muuums. Købte den på beautybay.com og sparede en hel del penge. I det det hele taget kan man spare meget på parfumer, dullegrej, hårprodukter og den slags ved at bruge sider som beautybay.com og feelunique.com (fri fragt) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dufte....... |
|
|
gucci rush 2
chanel chance 
Dame cykel købes, max 400kr....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
De vigtigste for mig er følgende Armani - Code (den allervigtigste i min samling!) D&G - Light Blue Hugo Boss - Deep Red Amor Amor Ralph Lauren - Ralph Diesel - Fuel for life (den nyeste i serien - kan ikke huske specifikt navn) Milla
Min elskede Basse - nu den smukkeste stjerne i natten! ! Frøsanggård - knabheste med fremtid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum.. |
|
|
jeg troede næsten jeg var den eneste "i verden" der var vild med parfume fra Guerlain.  Ingen jeg kender har hørt om dem før, og han laver ellers superlækre parfumer. Samsara kan jeg også lide, men lige nu er det dog L'instant der hitter!
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dolce & Gabbana |
|
|
D & G The one (daglig) Prada (til særlige lejligheder) Amor amor (daglig) Kenzo flower ( til fest) Hugo Boss - Deep Red Og mange flere, som bare står og fylder op  Jer er ude at rejse en til tre gange om året, og køber dem derfor biligere
Venlig hilsen Hanne Jeg søger et orange ANKY pad, gerne ubrugt til max 400 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| duft... |
Lobbe (Iris) |
19-11-2008 07:03 |
|
I mit skab står der pt: Miracle - Lancôme The One - Dolce & Gabbana Woman - Hugo Boss Bright Crystal - Versace (er ved at være tom *hulk*) Envy - Gucci
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De er jo heller |
Illum |
19-11-2008 08:32 |
|
Ikke poppede, men dyre  Jo har været farvorit siden jeg fik den 1. flaske i 1990  Har flere flasker i køleskabet, så de kan holde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og ej at |
Tine ♥Oliver♥ |
19-11-2008 09:06 |
|
forglemme: Ultraviolet fra Paco Rabana. Tine - 2 mdr til termin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så er |
Tine ♥Oliver♥ |
19-11-2008 09:10 |
|
der jo også: L´feu fra Issey Miyake Tine - 2 mdr til termin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| duftee |
Nullern ♥Fabiola♥ |
19-11-2008 10:34 |
|
jeg har oss lidt af hvert derhjemme:)
en hvid Diesel parfume Celine Dion Isabella Roselini Flower by kenzo (Total yndling!!) så har jeg en der hedder white diamond fra Elisabeth et eller andet jeg ikke lige kan huske 
har mange flere, men gider ikke skrive flere (;
-Sagde Nullern!! Som er lykkeligere end nogensinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dufte dufte |
|
|
Amarni mania... Mmmmmm den er go! 
Sascha & Bogart
- When the sun shines we'll shine together -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duften |
Kiki |
19-11-2008 10:45 |
|
Jeg bruger Gucci II, den i den kæmpe firkantede flaske med kæmpe rundt glaslåg. Elsker den bare og bruger egentlig kun den. Som deo bruger jeg Urtekrams Roll on. Den er helt uden perfume, parabener og andet grimt. Dejligt skånsom, i glas flaske som kan indleveres i glascontaineren og økologisk. Samt ingen duft, så den ikke forstyrer duften fra Gucci.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Elsker.. |
AK |
19-11-2008 13:19 |
|
Stella Mccartney 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Trine »uden Hannibal« |
19-11-2008 16:59 |
|
Mine to yndlings er Calvin Klein - Obession night (mest til aftenbrug) og Lacoste - Touch of pink til hverdagsbrug  Ellers er jeg helt forelsket i Christina Aguilera's nye duft - Inspire, så den skal helt sikkert på ønskelisten til jul 
TRINE BLOCH AGER Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget, kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duftevand |
pernille 7 |
19-11-2008 17:05 |
|
Jeg bruger DKNY Be Delicious, Gucci Envy Me og Moschino Hippy Fizz.... Og ønsker mig Gucci II i julegave - for min er tom, øv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohskrbfkbe |
|
|
Lige fortiden bruger jeg Celine Dion- Belong den er bare suuper (; Og bruger også Dreams - Isabell Kristensen som også er super  Men nu er de ved at være brugt op, så de skal til at købes igen (; dog lidt dyre men så meget er det vel ikk at man ikk kan have råd til det, vel ?  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum... |
|
|
Hugo Boss - Femme Hugo Boss - Deep Red Christian Dior - Addict Shine Lacoste - Touch of Pink
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|