|
|
| Piger kan stoppe drenges doping |
|
|
Jesus Christ, så står der skisme under dr's nyheder på nettet at kvinder kan være med til at stoppe mænds forbrug af doping ved at indtage den holdning, at bodybuilder-fyre ikke er så tiltrækkende, som de ser ud. Samtidig står der i en anden artikel, at mange karrieremænd doper sig for at skyde genvej til musklerne. Øhm, hvad med mænds syn på alt for tynde kvinder? For ikke at nævne modeindustrien osv?? De skulle nok også lige indtage den holdning at tynde kvinder ikke nødvendigvis er så sunde og smukke, som de ser ud. Ændre idealerne. Wuhuuu, siger jeg bare. Fair nok at vi kan gøre en forskel, men helt ærligt, så synes jeg personligt der er andre områder, som berører flere mennesker. Hvis jeg skulle vælge hvor jeg ville fokusere først. Nå, bare en strøtanke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, men |
|
|
vi ved jo alle sammen at det er kvindernes ANSVAR at passe på de stakkels mænd. Vi har jo et moder-gen, så det falder os helt naturligt - inderst inde vil vi også alle sammen helst være mor for vores kæreste. Christ... I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
|
|
den vinkel havde jeg let og elegant overset, men nu er jeg heller ikke selv mor endnu, sådan biologisk set... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kloge kvinder |
|
|
....ved jo at doping giver store muskler og små p...., det burde jo være nok til at holde kvinder væk fra dopede fyre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jo større |
| Forfatter:  |
Stald Smokie |
| Dato:  |
17-11-2008 22:41 |
|
muskler (de dopede) jo mindre dillere! og det gider vi da ikke i forvejen- hvad tror de selv
sort allround hest sælges meget billigt, incl udstyr. miniature hoppe,87 cm i stg, sælges til første bud over 1000 kr!
wintec 100 17" el. anden stor stofsaddel købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
18-11-2008 11:34 |
|
selvfølgelig er det da vores ansvar 
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja ja, selvfølgelig.. |
|
|
..er det VORES skyld.. VI må gøre noget.. Vor Herre bevares.. Men er det ikke også, sjovt nok, silikone-bomberne med læber som negre og petroliumshvidt hår og plastiknegle og lændetatoveringer, der render rundt med de fyre? Åhh, hvor er det skønt at smide om sig med fordomme  Lad dem dog pumpe sig alt det de vil, de er vel for fan' voksne mennesker, der kan tænke *host host* selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihi |
|
|
Den med små dillere havde jeg da også helt overset. Ja, det burde være argument nok i sig selv... Det minder forresten om folkeskolen, hvor de 'søde piger' bliver sat til at holde styr på de 'uregerlige drenge'. Så mønsteret bliver vist grundlagt ret tidligt... I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så nu skal |
|
|
Så nu skal jeg til at fortælle alle de tykke piger på min vej, at flødekager ikke er sundt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej jan, |
lilleulv |
18-11-2008 13:22 |
|
Du skal bare fortelle hende at du ikke tænder på fede piger med munden fuld af flødeskum  Så skal vi se du bliver lige populær som den pige som siger til en body-builder at hun godt nog ved han har en lille p.... og det tænder hun ikke på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom |
Louise ♣Lerano♣ |
18-11-2008 14:18 |
|
Det er mænds ansvar at synes at små bryster er smukke så pigerne ikke får lagt silikone i... Og holde sig fra alle dem der har fået lavet større bryster... Nogle har store bryster, andre små. Nogle har store muskler andre små... Skulle ALLE ikke hellere fokusere på at elske sig selv og andre som de nu engang er. Det er nok utopi. Men fatter ikke hvorfor kvinder nu skal have skylden for doping mere end mænd skal have for silikone babser og anoreksi.
Louise & Stald Kelon´s Lerano
Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doping er da fedt |
|
|
Ja det er nemlig vildt fedt og tiltalende at være sammen med en mand, som tager steroider. Det er hammerlækkert at se på muskler, som udelukkende er pumpet op pga. væskeansamling. Totalt hamburgryg oppumpning. NOT! Nej om jeg gad sådan en mand. Tænk engang...Muskler af vand, mega lille pjerrot og mosevand i sprøjten. De kan jo ikke engang lave børn - mange er lige så sterile som en nudlet hankat...HAHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En bivirkning |
lilleulv |
18-11-2008 14:43 |
|
er at de aldrig får nog. De bliver ved og ved og ved..... Og det synes de selv er fedt de første tre måneder, men så er det faktisk lidt slitsomt også for dem at altid være "parat". Efterfølges av total død i kønslivet, for øvrigt, men det kan ta laaaang tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
"Muskler af vand, mega lille pjerrot og mosevand i sprøjten. De kan jo ikke engang lave børn - mange er lige så sterile som en nudlet hankat"
Har kun en ting at sige til det: HA HA HA Fedt skrevet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemlig.. |
|
|
Det er også de pumpede fyre der er sjovest at betragte i fitnesscentret. De han klare 3 gentagelser af hver øvelse, måske 5 på en god dag og så skal de have pause, hvorimod vi andre kan klare 20. Næh nej sprøjte-Frans, hvis du nu pillede 50 kg. af vægten og 50 ml. af sprøjten, så ville du blive lækker og naturlig at se på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jan, kan vi indlede et samarbejde? |
|
|
- så vil jeg fortælle alle de der sulter sig halvt ihjel til de ligner noget vi så billeder af ifbm historie-undervisningen om WWII, at de skulle tage sig sammen og spise noget for at få noget På den måde kan vi måske redde verden?  Og Louise - det ansvar lever vi allerede (mere end ) op til; men så længe kvinder konkurrerer internt ud fra teoretiske betragtninger der er gået i selvsving (i stedet for at konkurrere om mændenes opmærksomhed), og så længe store yvere er nemmere at udstille "diskret" og "uden egentlig at ville det" end pæne bryster, så længe er det jo lige meget hvad mænd mener og/eller giver udtryk for Faktisk er det dejligt nemt at være mand - vi har slet ikke ansvar for noget længere, med al den (i øvrigt stærkt selektive) ligestilling. Og for at kommentere det oprindelige indlæg, så kender jeg ikke ret mange af de typer der forfalder til den slags, men kunne nemt forestille mig at der er noget om snakken, blandt de yngre medlemmer. (I øvrigt passer det slet ikke, det med størrelsen og doping, jeg har da aldrig taget noget )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gentagelser |
|
|
Jeg kan så fortælle at doping ikke er årsagen til at de store gutter,kun tager 3-5 gentagelser,det gør de for ellers bliver musklerne ikke større,men kun udholdene. Så måske man ikke skal kommentere dette,når man ikke har noget uddannelse bag sig,inden for faget.. At du kan klare 20 gentagelser,fortæller kun at du træner med alt for lidt vægt,og at du faktisk ikke rigtig får så meget ud af træningen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smlmea... |
|
|
Hvis man ikke må udtalelse sig uden faglig uddannelse, bliver HN helt tavst. Hvis man derimod HAR en faglig uddannelse indenfor faget, skylder man så ikke at fortælle noget korrekt og så vidt muligt udtømmende, i stedet for bare at sable andre ned? F.eks. lige at forklare ideen med repetitioner, sæt, vægt, og masse og sammenhængen mellem overbelastning, koordinationsevne, kondition, hastighed, udholdenhed og styrke? Ellers er ens enestående faglige viden da først uvedkommende, når den ikke bliver brugt??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| buhl ville det |
Stald Smokie |
18-11-2008 18:08 |
|
så ikke være en katastrofe hvis du var på steorider og den blev MINDRE endnu? ej spøg til side godt med et indlæg fra en mand hvad øvelser angår, så siger min træner at kan man tage mere end 10 øvelser i streg skal kiloene op. og så forøvrigt skifte mellem konditions (cykle , cardiowave,step) og alm styrketræning så muskelerne kan regenere (staves?)
sort allround hest sælges meget billigt, incl udstyr. miniature hoppe,87 cm i stg, sælges til første bud over 1000 kr!
wintec 100 17" el. anden stor stofsaddel købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forklaringen.. |
|
|
Det vil simpelhent blive alt for omstændigt,hvis jeg skulle forklare det rigtig. Men kort fortalt skal man arbejde med noget der hedder 85 % af sin repetations max (RM),hvad er 6-8 gentagelser,før du får større muskler,da det er de hvide muskel fibre,der laver store muskler. Og disse fibre aktiveres ikke,hvis du træner under de 85 %,hvad alt over 8 gentagelser er.. Forklaring nok???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kommer da.. |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
18-11-2008 22:18 |
|
vitterligt an på, om du ønsker at blive stor i en fart eller at bygge dine muskler stille og roligt op, så du bliver stærkere..
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smlmea |
|
|
Der ramte jeg vist et ømt punkt  Det er egentlig kun fordi jeg syns det er ret underholdende at se de store drenge kæmpe en kamp uden lige for at løfte 100 kg. i strakt arm, samtidig med at de sætter af med fødderne og letter 15 cm. fra bænken. Når de så har kæmpet sig igennem 3 gentaglser med møje og besvær, puster og stønner de som et damplokomotiv og holder pause i 5 min. Jeg er også godt klar over at nogen, sikket flere end man regner med, sagtens kan løfte det de træner. Men dem som ikke kan, hvorfor ikke bare erkende at man måske lige har overvurderet sine egne evner og så sætte vægten lidt ned. Og nej, heldigvis er jeg ikke uddannet og arbejder inden for fitnessbranchen for jeg ville simpelthen ligge flad af grin over dem som ikke kan magte de kg. de træner med. Men samtidig ville jeg beundre dem som kan og som naturligt har trænet sig op til det. Det giver respekt. Igen, undskyld for at træde dig over tæerne, men HN er vel et frit forum... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|