|
|
| Hvor finder vi en hund ? |
|
|
Vi står snart og skal have ny hund, vi ved det det skal være en cocker (gerne blanding) men er der noget vi skal være opmærksomme på når vi skal ud og finde den rette.
vi har lige misted vores elskede hund så huset er så tomt.
bør vi få hvalpen eller den hund vi vælger dyrlæge undersøgt uanset om der står i dens bog det nyligt er gjort fra avlerens/ejerens side?
jeg overvejer også om det skal være en lidt ældre hund i stedet, vi har en ældre men frisk og legesyg blandings hund i forvejen.
hvis nogle ved hvor der er godt at søge efter hund så skriv, vi har lige været ude og se en hvalp hvor det hele mindede rigtig meget om den udsendelse der lige har været om hundehandlere i fjernsynet, så den hvalp skal vi ikke have. vi søger en meget blid hund der elsker at ligge i sofaen og nusse fremfor en ´´buldozer´´, men kan man overhovedet bedømme tempermentet på en hvalp?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min dyrlæge har en alletiders hanhund lige nu. Han er 1½ år og det eneste han ikke har lært er at gå i snor. Han er sød ved alle, både børn og dyr. han er helt sort, ligner lidt en labrador, han har bare en hvis tissemand. Alletiders hund, der skulle være aflivet da ejeren ikke gad den mere, så nu bor Sorteper ved dyrlægen til et godt og kærligt hjem findes til ham. Den bor godt nok i Nordjylland, men er et besøg værd.
------------------------------- Modetøj og gallakjoler til små penge, hvor alle kan være med. www.skindbjerg.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Katla fra Hala |
| Dato:  |
17-11-2008 15:13 |
|
Søg på Google. Der er en masse Eller kig på DKK's hjemmeside for at se om der er hunde til salg 
♥ Elsker min ismule Kjárni <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunde... |
|
|
Vi har lige været været ude og se en hvalp vi fandt på nettet,men selv om alt lød fint i telefonen mindede alt rystende meget om den udsendelse der lige har været i fjernsynet, men dkks hjemmeside vil jeg lige prøve. Tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis i skal ha hvalp |
inger christensen |
17-11-2008 16:08 |
|
som er født og vokset op hos et godt hunde menneske, ja så vil jeg varmt anbefale bianca med hannibal her fra hn. Hun har iøjeblikket et kuld med de dejligste hvalpe til salg.
MOBBEN IMC. SVØMMER DIN HEST I MUDDER ? RING TIL PER VOGNMAND OG HØR OM HAN OGSÅ KAN HJÆLPE DIG´ MED EN LØSNING. RINGSTED. 20285450.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| testning |
|
|
Der findes en hvalpe - tjek -test.... som kan give en en ide om personligheden... Mon ikke du kan finde den på netdyredokor.  God for nøjelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når I... |
|
|
...også overvejer en voksen hund, så gå ind og kig på bl.a. Dyrenes beskyttelses internater, der står virkelig mange dejlige hunde og venter på et nyt hjem.. Mvh
Winnie
En af tosserne.... Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
Dina 1 |
17-11-2008 22:22 |
|
Hvis du gerne vil have en cocker spaniel (har selv en og er meget glad for racen) og du ikke vil købe gennem DKK er det eneste du skal være ekstra opmærksom på om forældrene er i familie med hinanden. Det skal man jo med alle hunde, men der har været en del indavl med cockere, som så har resulteret i aggressive hunde. Jeg købte selv gennem DKK og har slet ikke fortrudt det. Så er hunden dyrere pga. stamtavle mv. men du får til gengæld sikkerhed for at forældredyrene er lyst fri for øjensygdomme etc.
Dina
Smil og livet smiler til dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dansk Kennel Klub . dk |
|
|
har lækre hunde 
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07
Mine tre overskønne heste: - Pintohingsten Jack D - Hingsteføl Joker (som har store drømme) - Knabstrupper Makron
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super stærkt gabella |
|
|
Jeg synes det er super stærk af dig at du ikke køber hvalpen - selvom du synes den er sød. Det er vejen frem for at blokere alt useriøs og ufornuftig hundeavl - steder hvor især penge kommer før velfærd. jeg har set hundekenneler uden tilladelser for hundeavl og med tilladelse - som er i stand til at vanrøgte deres dyr og parrer dem kun for pengenes skyld. Lys og luft til hundene kommer først i 5. række. Kærlighed og ømhed kommer i 6. række osv. Gæt selv hvor dyrlæge prioriteten kommer ind. Ofte er dem med mange dyr og trænge kår, ligeledes klar til at stikke dig en vandret løgn: min far er død, min stakkels tante og meget mere. Alt sammen bare for at få dig til at hoppe på limpinden. God fornøjelse med søgning af ny hund i hundejunglen. Mvh MonaK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for svar |
|
|
ja det satte lidt en skræk i livet på os pludselig at stå sådan et sted som hundehandlerne i fjernsynet, løgn på løgn og ja det er jo svært når der står sådan en lille trold og bider i ens jakke, men jeg er så smadret over vores elskede hunds død at jeg ikke skal ricikere at købe en syg hund fra starten af ( den havde en unaturlig stor mave mens den så tynd ud ved hoftebenene som stak tydeligt frem, jeg skal lige have lidt tid før jeg går det igennem igen, men Molly fik den smukkeste død på bagsædet i vores bil hvor dyrlægen kom og gav hende sprøjten, hun mærkede kun fredfyldthed da hun åndede ud i vores arme og med bildøren åben til de marker hun elskede at løbe på, nu ligger hun under vores pæretræ, men jeg savner sådan hendes blide væsen og store brune øjne håber at finde netop de to ting igen. jeg har oprettet en annonce under gipote, og internatet i brande har faktisk en cocker inde lige nu, men jeg har to gange før hentet hund fra internat, bla er den gamle vi har nu er hentet der i tidernes morgen, dem elsker man jo også men begge var altså mærket af deres liv før, det er ting som seperationssngst og ekstrem opmærksomheds søgende vi især har oplevet, det bliver bedre med årerne men helt væk går det ikke for de har prøvet at blive forladt for alvor en gang. men overvejer stadig at tage ned og se den røde cocker i brande, den er vist lige kommet ind så måske vi kan få den ud inden der sætter sig for mange ting i den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja.... |
|
|
Vi og især mig har jo været få ulykkelige længe over vores syge hund, da vi kommer hjem efter aflivningen beslutter min mand og jeg at lave aftens mad sammen jeg står og rører i gryden da min mand siger du skal lige huske din pille ( har en lille harmløs knude i hjernen der holdes i skak med medicin) han giver mig den og idet jeg synker tænker jeg hvad var dog det - ækel bi smag ad op og se i skabet, jo manden havde lige givet mig en hel sovepille !!!!, skyndte mig at få maden færdig og fik også lidt inden jeg sov som et lam kl 19.30, nu sidder jeg så her lys vågen kl halvto om natten mens manden bobler, midt i sorgen over vores hund kan jeg ikke lade være med at smile over han tog forkert af pillerne og det udtryk i hans hoved da det gik op for ham han netop havde givet sin kone en hel sovepille. jeg har ski lidt spændt på om jeg vågnede igen for sovepillerne er nogle gamle piller vi har haft liggende og aldrig brugt, men nu ved jeg hvordan de virker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har ikke læst alle indlæg ... Derv er en på 3.5mdr og en på 2,5år på dyrenesbeskyttelses side
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm................ |
MaFilaNoir |
18-11-2008 16:38 |
|
sider du måske kan finde en hund på: Dyrenes-beskyttelse.dk gipote.dk dba.dk gulgratis.dk dyrenettet.dk papkassen.dk samt dkk hjemmeside. Held og lykke med fundet af den nye hund
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| finde hund |
Kiki |
18-11-2008 18:19 |
|
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox