Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

date......?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:10

Jeg skal på date i morgen, er lidt spændt og usikker på hva jeg skal tage på af tøj.

normalt har jeg bare cowboy bukser og en tyk trøje på til en gang film.

Men denne fyr har sagt at han vil lave noget godt at spise til os så er lidt i tivl om det skal være lidt finere tøj jeg skal tage på eller det sædvanlige.

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele...

Rideudstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

Date....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:24
Hej

Altså, hvis fyren har sagt at han vil lave god mad til jer, så tyder det på at han gerne vil gøre jeres aften til noget specielt. Og så synes jeg da, at du også skal gøre dit ved at tage noget lidt finere tøj på. Det behøver jo ikke at være stilethæle og opsat hår, bare noget så han kan se at jeres date også betyder noget for dig.
Hvis den altså gør det. ;-)

Lene
0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:32

er enig med lenuccia.

Det skal ikke være det helt store galla outfit, men bare så han kan se at du har gjort noget ekstra ud af dig sel for hans skyld..:)

Og rigtig god date..:)

Søger hest at passe i Kolding.

0
0
Svar på denne tråd

Altså Jannie
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:43

Først skumle bemærkninger på Facebook, og så slår man op på HN og ser dette indlæg .

Go girl - tag noget smart tøj på, som du vil tage på i byen, hvis i skulle på disko mv.

Og den der kryptiske bemærkning på FB om vibratoren, den nævner jeg bestemt ikke her .

God fornøjelse, jeg krydser fingre for dig...

Louise

ET LIV UDEN DYR ER IKKE ET LIV...

0
0
Svar på denne tråd

123578
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 20:50

ja det er jo også det jeg mener, må vist hellere kikke ind i skabet og se om ik jeg kan finde en pæn skjorte at tage på.

Louise- ja her der sker da lidt nu når hesten står stille.

Ja må jo nok hellere finde noget smart at tage på, og hvor nemt kan det være når han kommer inde midt fra byen

Og den der viberator louise den er altså i min tlf og skal ik bruges til noget frækt.... bare lige så vi har det på plads... ik?

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele...

Rideudstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 21:03

he he - så siger vi det

Louise

ET LIV UDEN DYR ER IKKE ET LIV...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider