Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

En tur i Irma - grin du bare...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:41

Her til morgen var jeg en tur i Odense. Jeg havde lige en halv time, jeg skulle have slået ihjel.

Så jeg gik en tur i Irma!

Nu skal I lige have i baghovedet, at jeg altså bor ude på landet, 7 km fra en lille by. Nærmeste 'store' by er Kolding, hvor der da er en del forretninger, - men ikke noget som Irma.

Og så eeelsker jeg/vi mad, - god mad!

Først tog jeg ikke nogen kurv. Jeg skulle jo bare lige have tiden til at gå, og gad egentlig heller ikke have noget at slæbe på.

At jeg normalt heller ikke er den store impuls-shopper, viser Herning-messen mig hvert år. Der køber jeg som regel intet.

Meeen, så kiggede jeg i delikatesse-køledisken, og der lå en pakke med spanske chorizo-pølser. Hmmm, vi snakkede da lige forleden om, at det var lang tid siden, at vi havde fået paella sidst. Så sådan en pakke med i hånden.

Hov, på hylden ved siden af, havde de nogle af de fantastiske knækbrød med emmentaler og græskarkerner, som vi for nyligt fik i Tyskland. Det må de andre derhjemme da lige smage. Vidste slet ikke, at man kunne få dem herhjemme.

Og der er der da oliven på tilbud. Nogle af de små sorte, som min svigermor altid klager over, at hun ikke kan finde nogen steder.

Ej, prøv at se! Den der Lindt-variant med mørk chokolademousse har jeg da ikke set (og smagt) siden vi var i Frankrig for 4 år siden.

Nu var det så tid for at jeg fik hentet mig en kurv...

Puuh, det ser ikke så sundt ud, når jeg kigger i kurven. Godt jeg kom forbi denne hylde med 'sundt slik'.

Æblechips! Det har jeg da aldrig prøvet før, men det smager garanteret godt. Og ser lækkert ud!

Og to poser med forskellige nødder. Det er jo bedre at snuppe sådan et par stykker, når man er lækkersulten end et stykke chokolade.

Nu valgte jeg så at blive lidt mere systematisk! Det kunne jo ikke gå, at der var noget livsnødvendigt, jeg overså...

Så jeg tog hylderne fra en ende af. Jeg havde jo for en gangs skyld også god tid.

En stor firkantet dåse med Madras-karry, - af god kvalitet, formoder jeg. Vi laver jo rigtig tit karryretter!

Hovsa, Irma forhandler også god estatekaffe! To poser hele bønner for en 50'er. Hvad skal jeg vælge? Er jeg nødt til at tage 4 poser??? Nej, jeg nøjes.

Skulle jeg lige kigge efter nogle gode ris til paellaen?

Næeh, de har quinoa! En slags små korn, som man koger og spiser som alternativ til f.eks. ris. Det har vi ikke fået i årevis.

På vej hen til kassen, passerer jeg en medarbejder, der skal til at fylde op i grøntafdelingen.

Nu er jeg jo gået i totalt indkøbsrus, og har helt overvundet nærigheden. Så der ryger fluks en pose af de lækreste fine snackgulerødder i kurven.

Jeg har jo stadig lidt dårlig samvittighed over den 150 g's Lindt plade, der ligger og griner i kurven. Fordi jeg ved jo godt inderst inde, hvem der kommer til at spise det meste af den. (mig)

Så jeg kompenserede lige med en pose gulerødder.

Et hurtigt check på tiden. Ja, min halve time er næsten gået, så jeg må hellere gå hen til kassen.

301 krone, siger kassedamen!

Hmmm, det var dælme godt, at det ikke var en time, jeg skulle slå ihjel!

Meeen, det er da nok ikke sidste gang, jeg skal en tur i Irma.

Mvh

Janne, - slet ikke impuls-shopper, men alligevel 300 kr fattigere.

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:45

det avr altså herlig læsning må jeg sige

Udlejning af hestetrailer

Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.

www.123hjemmeside.dk/qantico

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

YUM...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:46

.. det lyder nu også som om det er lækkerier du har fundet. Irma har mange gode ting som kan være svære at finde andre steder - men prisen er jo også derefter.

Næste gang du kommer i Irma, så find hylden med syltetøj og andet "sødt smøre på brøddet" halløj, og køb et glas Dulce de Leche. Det smager fantastisk på pandekager - eller over is. (og ja, der er ca en million kalorier pr teskefuld, men man bruger jo også kun lidt ad gangen)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

£isbeth
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:49

ha ha nu igen- det elsker du altså bare at få lov at skrive om... Hi hi

Udlejning af hestetrailer

Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.

www.123hjemmeside.dk/qantico

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:49

Det lyder som min tur til brugsen efter en liter mælk, når jeg er sulten. Da kan jeg heller ikke lade være med at købe alt muligt.

0
0
Svar på denne tråd

Irma.....
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:51
Ja, jeg kan altså godt forstå dig. Irma har mange gode ting som man ikke finder andre steder, desværre har de ikke længere "Farfars havfina", det søde svenske rugbrød som er rigtig godt med smør og ost på. Men de har mange andre rigtig lækre ting. Også nogle supergode chokolademuffins, som til trods for at de er industrielle, smager himmelsk!

Og du kan jo have god samvittighed over at du købte nogle ting som holder lidt (kaffen og karryen, f.eks) og som I alle sammen kan nyde. ;-D

Lene
0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 15:51

haha...

Sådan har jeg det også når jeg er i Irma... Og for den sags skyld i alle andre butikker....

Gerd Heuschmann Seminar KVL 15. november

Heste træning på hestens præmisser både biomekanisk og psykologisk tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

£isbeth (Baloo)
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:02

Den må med i kurven næste gang

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:03

Nu har jeg aldrig være t i Irma, jeg tror ikke de findes i nordjylland. Nå, men jeg får for det meste aldrig "lov" til at handle, kæresten mener han e bedre til det. Jeg kommer altid hjem med alt muligt andet end det jeg skulle have :)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:13

Lige sådan er det at gå i Irma - man får altid en brat opvågning ved kassen.

Men guf - det lyder godt.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:32

Irma er et fantastisk sted Det tager bare så hårdt på pengepungen, hvis jeg får forvildet mig derind.

Louise

- Nu ganske uden hest

Mange ting til salg, bl.a. dækkener, gamacher mv. Se Markedspladsen eller præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Pudsigt
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:47

Da du skrev at dit besøg i Irma kostede 301 kr. tænkte jeg "det var søreme billigt!". Gid vi kunne købe så lækre ting til så få penge. Næh, nej. Vi må betale 21,95 kr for en agurk! -Og den koster det samme en uge efter den er ankommet og dermed er blevet godt blød og halv-smattet i den ene ende.

Var selv i Irma i Odense i lørdags, og jeg kunne bruge flere timer derinde, når nu man er vant til standarden her i byen. (skulle måske lige tilføjes at jeg bor i Grønland, så alt her er fløjet ind og koster derfor en formue uden lige).

Hyggelig og underholdende læsning, dit indlæg. :)

Mvh

Naja

(som nu sidder og savler af alle de lækre ting...)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor kan
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:50

jeg dog bare nikke genkendende til det med "bare lige at skulle ind og kigge" i Irma....

Forleden dag skulle jeg bare lige i Irma og ha nogle scones og et glas lemon courd.

Det røg også hurtigt ned i kurven og jeg gik mod kassen, men hov så fik jeg lige øje på at den champagne som vi fik hos min chef for et par uger siden, var på tilbud til halv pris. Det tilbud kunne jeg ikke lade min næse gå forbi, for sådan nogle dråber er jo rare at have i køleskabet nu når vi nærmer os årsskftet.

Et par poser med saltede mandler var jeg også nødt til at have og kaffe til stempelkanden...

Så ja de 50 kr jeg havde forventet at bruge i vores Irma, blev lige ganget op et par gange...

Heldigvis for økonomien ligger vores Irma lidt dumt i forhold til når der skal handles hurtigt ind, for den butik gemmer altså på mange gode sager

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Irma....
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 16:50

Nu har jeg boet i Odense i 17 år - og jeg kan altså ikke komme i tanke om en butik der hedder Irma - hvor ligger den?

Mvh Louise

Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud

Halvpart søges i Viborg (8800)

Canon EF 55-200 f/4.5-5.6 II USM (Objektiv) sælges

0
0
Svar på denne tråd

Og i Jylland
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 17:58

Og så er der os nordjyder, som må nøjes med at flotte sig i kvickly uuuuh

Nu bruger hentet og kørt til enjeg jo mine ferier på at sikre min fars kommende malkekvæg en god start på livet - også i nordjylland. Mormuhernes mælk bliver lille bitte by endnu længere vest på (Thise) Her bliver det forarbejdet til en masse lækre produkter - og de lækreste, som ikke findes i andre mærker i hele DK bliver kørt heeeelt til Irma som jo ikke lige findes heroppe.

Heldigvis kan insidere få smagsprøver - HURRA. Ja det er altså liiidt hårdt at være bondenordjyde...

Din shoppetur lyder ellers skæg, og når det er gourmetprodukter du har fået med hjem, så synes jeg ikke 300 er så slemt. Tænk hvis du i stedet havde muntret dig i en tøjbutik.

0
0
Svar på denne tråd

Grine?
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 18:05

Næ nej, sådan er det bare at gå i en god velassorteret Irma :D

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Irma...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 18:35

i Odense, jo den er god nok, Louise, vi var inde i den i sommers da vi var på ferie.

Savner Irma på Bornholm. Den lukkede for omkring 20 år siden. Kan huske deres rødvin med "munken" og det var det eneste sted vi kunne få Meny-chips dengang

Kan også stadig huske duften af Irma. Det har nok været kaffenkværnen.

Maiken

6/6-09 .....

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 18:43

Louise - det er den tidligere Mad og Vin under Magasin, der er lavet om til Irma :)

Hvemsomhelst - Lyder som en farlig tur i Irma! Godt jeg ikke kommer der så tit :P

- men du skulle da lige have tittet forbi, nu du var i Odense alligevel ;)

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
0
0
Svar på denne tråd

melder...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 19:02

mig også under Irma fanklubbens faner

er dog blevet forbløffende god til kun at købe få særlige ting som Tusindfryd shampoo, ingefær, akaciehonning og så naturligvis mindst 2 varianter af "Helsans Kök" soja "kød" produkter (som jo kun fås i Irma og som jeg (som vegetar) bruger en del af )

Nå ja - OG naturligvis en plade Valrhóna chokolade til bioturen hvis jeg kommer forbi inden

Irma ER lækkert at handle i - men man betaler også for det

Jeg bruger som regel langt flere penge i Kvickly/Føtex end Irma pga alle deres non-food varer - og deres store udvalg indenfor stort set alle produkt kategorier

Hov til dem der kan lide Lindt Excellence kan jeg anbefale Føtex' Princip Slab chokolade håndlavet fra England og til kun 20 kr pladen(mener jeg det er).

Den smager fantastisk - OG både pakken og selve chokoladen er så dekorativ at den gør sig super som værtindegave.

Nå ja og så har jeg der ellers aldrig har sat mine ben i butikken opdaget at Aldi i Dragør også har mange gode ting - såsom fx 200 g choklade med rosin/nødder for næsten ingen penge (farligt)

Xoco82 & Davina

stud.theol

Én gang løsdriftshest - altid løsdriftshest

"Ingenting udover det rimelige er behageligt, hverken for en hest eller et menneske" (Xenophon:Peri Hippikês)

0
0
Svar på denne tråd

Stute...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 19:08

.. Ja, jeg må jo udbrede kendskabet til det. Både for at dele fornøjelsen med jer andre, og fordi hvis vi er flere der køber det, vil det blive ved med at være der. Hvis der ikke er salg i det risikerer jeg jo at de holder op med at føre det!

Pernille - det var ikke pænt af idg at skrive om lemon curd - det er også bare FOR lækkert. Specielt på pandekager!

£isbeth & Baloo

(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

ja Irma
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 20:10

Jeg elsker at handle i Irma, mit foretrukne supermarked hvad mad/ delikatesser angår.

Der er så megt lækkert at vælge imellem.Er også glad for ders magasin Krydderiet- fyldt med gode artikler, opskrifter og tips....

Annette

Det som fylder hjertet, fylder øjet.

0
0
Svar på denne tråd

Suk !!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 20:38

Når jeg læser dit indlæg kommer så bare SÅDAN til at savne vores Irmabutikker - de lukkede for længe siden i Helsingør.

Deres lækre varer og tilbud - den helt specielle lugt af Irma.

Uhmmmmm !!

Men - det er garanteret godt for min pengepung ..........

Rigtig hyggelig læsning !!

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 20:53

Sys 1, der er en Irma i Espergærdecentret...bare lige til din information

Smil - det smitter...
0
0
Svar på denne tråd

Mollie 1
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 20:57

Det ved jeg godt - kommer bare så sjældent i Espergærdecentret - men de få gange jeg har været der, har pungen også været slunken !!

Savner nu stadig Store Irma på Stengade og Lille Irma på Stjenegade. Når man nu ikke har bil ......

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

Uhhh en Irma-tråd
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 21:37

Det var da en fornøjelse at falde over en Irma-fan-tråd. Det varmer helt om hjertet, og budskabet bliver viderebragt til kollegerne imorgen. Tusind tak .

Jeg kan heldigvis glæde mange i denne tråd med nyheden om at der ligger en Irma i Helsingør, i Gefioncenteret. Der er åbnet to i Århus, i Magasin og i Riskov, og der åbner snart en i Aalborg.

Jeg ved det ikke, men jeg har en idè om at Rønne også vil blive beriget indenfor nærmere fremtid.

Som en bonusinfo, kan jeg hurtigt opsumere hvad de ekstra penge, I lægger i Irma, bliver brugt på. Løn først og fremmest, hvis man vil holde på sit personale, så koster det jo lidt mere end alm. butiksalmisser... (Der er også nødt til at være nok personale, til at alle når dagens mål, uden for meget løben rundt). Derudover efteruddannelse og gratis kiropraktor/fysioterapi/massage efter behov.

Så hav god samvittighed når i handler hos os, I sørger for at vi er nogle, der bliver i butiksbranchen, også efter vi er fyldt 25.

Rikke, Irma-ansat

www.lipizzan.dk

"The aim of the art is not only to ride a well conformed animal, but to get the very best out of those that have been less gifted by nature..."

(Ludwig Hünersdorf)

0
0
Svar på denne tråd

Gud, jeg skal vist
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 22:20

ikke flytte fra Køwenhavnstrup lige med det første. Er helt forfærdet over at der ikke er så mange Irma´er udenfor Hovedstaden.

Jeg handler kun i Irma, også store indkøb. Lægger gerne mine penge der hvor jeg kan få kvalitet, frem for kvantitet, glade medarbejdere der smiler og bytter/giver penge tilbage for dårlige varer uden sure miner. Sjovt nok er der masser af personale i Irma, hvor i mod Fakta eller Nette skal man næste støvsuge butikken for at finde en mavesur medarbejder.

Længe leve Irma ! Kan også huske den kæmpe Irma der var i Holbæk i Borgergården da jeg var barn......... uhhm kaffeduften.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 22:52

"hvor i mod Fakta eller Nette skal man næste støvsuge butikken for at finde en mavesur medarbejder"

Hvad er det da for noget bræk at sige??? Har du overvejet din egen attitude??

Det er vel logik for burhøns, at man PÅ INGEN MÅDE kan forvente den samme service i fx. FAKTA som er en discount butik og hvor man måske kommer af med 1/4 del af, hvad man ville i fx. Irma...

Handler forresten aldrig i Irma, tror aldrig jeg har været i én ;-).

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 23:28

Enig med HeidiZ ang. Beagles indlæg, synes den kommentar var under lavmålet ! Og jeg er ganske overbevist om, at der findes sure medarbejdere også i Irma, såvel som der findes vildt flinke og hjælpsomme medarbejdere i Netto, Fakta osv.

Hvorfor er det altid sådan at "vi", i stedet for at fortælle om fortræffeligheder ved en eller anden ting, i dette tilfælde Irmas, altid skal hakke nedad og straks drage noget negativt ind i tråden, det synes jeg ikke den fortjener !

Jo, Irma er en lækker forretning at handle i, ingen tvivl om det !

Mvh. Lone

Løvemor, ponymor (kun 1½ måned endnu - tud tud!), plejemor, faktisk ret meget mor !

0
0
Svar på denne tråd

Under lavmålet...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 23:45

Jeg gider da heller ikke forsøge at finde en medarbejder i fakta/netto, det betaler jeg jo ikke for, det er jo (citat) logik for burhøns.

Beagle siger jo netop hun kun handler i Irma og hun betaler gerne prisen for det.

Indrømmet nogle fakta/netto butikker har gode ansatte, men der er branden lyneme flere der primært har meget unge og uengagerede ansatte.

Jeg er aldrig uhøflig overfor kassepigerne og drengene og de er i og for sig heller ikke uhøflige overfor mig, bare uengagerede, så er de altså lidt ældre og mere engagerede i Irma.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 07:33

Jeg stemmer for "IRMA TIL NORDJYLLAND!" NU! Eeeej, det lyder bare som himlen, som I forklarer det... Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at sætte mine ben i en Irmabutik, men har hørt om dem før *suk*

Måske er det meget godt -for pengepungen ihvertfald. Men det lyder som enhver madelskers drøm.

Men det er godt forklaret af Hvemsomhelst - det er præcis sådan jeg (og sikkert mange andre kvinder) tænker, når man går igennem en butik, og bare liiiige skal slå lidt tid ihjel

Hilsen Louise

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

0
0
Svar på denne tråd

Irma....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 08:18

Nu er det snart mange år siden jeg droppede IRMA, jeg syntes det var blevet en butik som alle andre. Alle de specialiteter JEG elskede hos IRMA, de udgik lige så stille og roligt, og blev udskiftet med ganske almindelige kedelige produkter.

Jeg elskede deres linser med makron på toppen, deres helt vidunderlige løgsuppe på dåse. Så elskede jeg deres Nougatblomster, men dem fik vi altid kun når min mormor var på besøg. Jeg kan huske at IRMA var de allerførste der fik Bogø-chokolade dengang det var gourmetchokolade, jeg elskede deres Nougatbåde.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 08:23

Ren hygge-læsning en tidlig formiddag ;)

Du slap alligevel billigere end jeg gjorde engang for mange år tilbage, hvor jeg lige havde en halv time at "slå ihjel" - det kostede mig nemlig 800,- fordi jeg faldt for en bluse, jeg bare ikke kunne leve uden ;D

Har aldrig været i Irma.....

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 09:01

Beagle - kør du en dag til Irma i Espergærdecentret og besøg så Netto samme sted - du vil få dig et kulturchok

Her er Netto nemlig stor - ren - og med søde hjælpsomme medarbejdere og så koster eks.vis mandler i samme mærke som i Irma, kun det halve.

Hurra for Espergærdecentret der har vi nemlig både Netto og Irma.

Janne - hvordan har mavsen det idag.

Tillykke med fødselsdagen Sys 1 - gad vide om det er dig eller min mand der har fremkaldt alt den regn.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.

0
0
Svar på denne tråd

nemlig Ponymor
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 09:11

Er kunderne venlige så er de ansatte det også...

Hvad enten det er en Aldi, Netto eller Irma...

Aldi i Vedbæk, STOR og LYS og venlige ansatte.

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 12:55

morsomt at læse at i kan synes 301 kroner er mange penge i en dagligvarehandel. Her i Norge har vi da knapt fået brød, mælk og smør for weekenden før de penge tar slutt!

Men jeg må enda sige at jeg er en af dem der foretrækker at betale lidt mer for hyggelig betjening og kvalitet, samt mer at vælge i.

Her i Norge har vi Meny, der ligsom skal fylde det behov. Desverre er det rett så liten konkurranse mellem kjedene her: De er alle sammen lige dyre. Vi hadde Lidl, som faktisk senket alle priser i alle keder. Så fort de gav opp det norske markedet, så sprang priswerne rett i været.

Så, ja. Misunnelig!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Dulce de Leche og Farfars Halvfina
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 13:10

Dulce de Leche kan man også købe i de fleste Super Best butikker. Det er gemt godt, og ofte højt oppe, så man skal have øjnene med sig ;)

Farfars Halvfina var handelsnavnet for det svenske limpa. Det der kommer tættest på Farfars Halvfina i dansk handel er Pågenlimpan, som føres i bl.a. Irma og Føtex. Fakta har det indimellem. Ulempen ved Pågenlimpan er, at det lider under at være skiveskåret.

Lemon Curd - det laver man da selv ;) Supernemt, hurtigt og utroligt velsmagende. Guf guf. Scones er også nemme og hurtige at lave.

- Salvia

0
0
Svar på denne tråd

Ja, super best...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 13:12

.. har det også - og i øvrigt også mange andre lækkerier :-)

£isbeth & Baloo

(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 13:45

Irma er god:) (lidt dyr)

Også gir de god chokolade hvis man opdager for gamle varer (det sker sjældent og de er kun en enkelt dag for gamle ;) )

Men det skal lige siges at jeg, sidste nytår, skulle finde lidt vildtkød. I Irma havde de krondyr mørbrad, men det var svine-dyrt...

I Netto havde de samme mærke krondyr mørbrad (hvis man ledte godt efter) til under den halve pris...

Men Irma er dejlig!

Også ønsker jeg mig en god Coop butik på sjælland! I Scweiz fandt jeg en fantastisk Coop butik med alt muligt lækkert, frisk frugt, krydderurter, forskelligt kød (inkl. hestekød), delikatesser og det var bare så meget bedre end Irma, Netto, Superbrugsen osv.

Hilsen Tea

Nu med part på

Funi -rød islænder

&

Hansi -Gotlandsruss

0
0
Svar på denne tråd

Skønt jeg vil
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 18:55

køre til Espergærde imorgen og tage en oplever. Her i området er der to Netto´er hvor der er nogle ret triste medarbejdere, man spørger pænt efter varerene men får oftest et surt svar. Da jeg er svært hørehæmmet smutter det tit for mig, at jeg nogle gange beder om at få det gentaget, får jeg det RÅBT lige op i hovedet.

Dog har jeg fundet en nyåbnet Netto i Buddinge, der var der nogle søde mennesker der viste mig de ting jeg ledte efter. Dejligt med service. Men at komme og bytte varer fordi de er rådne etc. og jeg har en bon med, er jeg mange gange blevet nægtet at få byttet i Netto/Fakta. Men altid får byttet i Irma med et stort smil og "vi beklager mange gange at du havde en dårlig vare". Aldrig gnavne svar etc.

Men at få råbt svar op i hovedet er lavmålet fra deres side. Jeg kan skisme ikke gøre for jeg ikke hører så godt og folkens mumler vildt. Jeg har to gange påpeget det for lederen af butikkerne men er kun mødt med et skuldertræk for det.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

sig mig.........................
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 19:49

Er det bare mig..........eller forsvinder der hele tiden indlæg, i denne tråd

0
0
Svar på denne tråd

Og ....................
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 19:57

hvor fan*en bliver min signatur, lige af????

Pia

Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.

0
0
Svar på denne tråd

Forsvinder
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 07:55

Ja, det gør der.

pony-mor skrev nederst i et indlæg et spørgsmål om hvordan det gik med mavsen på min ene kat, der er blevet opereret. Jeg svarede så her i tråden. Men det må man ikke, fordi det er en personlig hilsen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider