Jo helt klart skoede hove i taktfast trav henover astfalt, eller endnu bedre brosten - ved ikke hvorfor, men så er der bare dømt julestemning.
Jeg elsker også den ro der er når man lige har fodret. Nu er det godt n ok mest kalve jeg fodrer for tiden og de larmer mere end heste før fodertid. Så er det bare som at komme i himlen, at sætte sig på en halmballe og nyde roen, gumlen og spinden fra alle gårdmisserne der ligger sig på skødet, kravler op på skuldrene stryger sig rundt om en og alle sammen spinder 
Kattespind i sig selv er også skønt, samt min fars hunds puttelyde (ikke prutte, men putte). Hun knurrer nærmest eller grynter, eller svært at forklare, sådan lidt ligesom når man vækker folk.
Min kæreste siger næsten samme lyd når han vågner lidt og vender sig for at holde om mig og kysse mig halvt i søvne - så det er dobbeltyndlingslyd.
Oh ja og lyden når man kører et plektar op af strengene på en guitar med distortion - det plejer også at lægge op til et godt groovestykke så det er nok derfor.