Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mor skal giftes :o)
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 22:14

Jeps, den er god nok...min mors kæreste har været nede på knæ, og datoen er sat til d. 25. april 2009

Nu skal jeg så, som den søde søde datter jeg er , have sat gang i polterabend forberedelser

Og så kom jeg jo til at tænke på alle de kreative HN'ere, der sidder bag skærmene. Vi kunne godt tænke os nogle utraditionelle indslag frem for den typiske "hjælp, jeg skal giftes" udklædning.

Skal lige nævne, at når denne polterabend løber af stabelen, så vil min mor være 53 år.

Håber der sidder nogen derude med geniale idéer

I ride racehorses and I'm not dead...yet

0
0
Svar på denne tråd

Tænk jeg troede
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 07:51

At den slags ydmygen af bruden ikke mere forgik...

Eller kun forgik i de lave klasser i england, eller blandt piger hvor de mener at afbleget hår blandet med meget mørket er toppen af moden Fordom næ nej, er set mange steder bla. i tv programmer på det gl. TVDanmark

Kan jo desværre ikke hjælpe, går ikke ind for den slags.

Heller en forkælelses dag hvor hun kan nyde at være midtpunkt og ikke føle sig pinlig...

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

Ex-Blondie78
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 07:59

Jamen tillykke med din mor.

Skal du så være brudepige ?

Mit forslag: Fortag jer noget som i ved med sikkerhed at hun ikke vil komme til at opleve når hun er blivet gift.

Mvh Viben.

Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre.

Binley Sala tilsalg

Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008.

www.bornsvilkar.dk

Heller ensomhed end dårligt selskab.

0
0
Svar på denne tråd

En hyggedag.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 08:02

Slige ydmygelser ville jeg også helst være foruden - man må se på typen af person.

Den sidste polterabend jeg var til, der spiste vi frokost i Frederiksberg Have, dansede Linedance (det var vi alle pænt dårlige til :-D), tog i spabad og sluttede med en middag på restaurant.

Jeg ved, at bruden havde været temmeligt skuffet, hvis vi havde jaget hende op og ned af Strøget med en lyserød "Kys mig - jeg skal giftes!"-trøje tvunget ned over hovedet.

Så saml hellere hendes nærmeste veninder og lav en rigtig tøsedag med din mor som suveræne hovedperson :-)

PS: Husk at der er en, der skal være 'designated driver', så din mor kan få lidt vin til aftensmaden, men ikke selv skal rode efter en taxa til hjemturen. Jeg har hørt om flere, der har glemt dette og det er altså en dum slutning på en god dag.

Hesteklip.dk

kører på Vestegnen, Roskilde,

Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland.

Nu med video - se mere på www.myhorse.tv,

hvor du kan få et gratis prøveabbonnement.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad vil hun...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 08:16

... selv synes er sjovt og RART?

Det med at fnide på pinlige ting eller noget der er totalt grænseoverskridende for bruden, synes jeg er kikset og ækelt. Man holder vel polterabend for at glæde hende!?!

Hvad med en dag i noget spa-halløj - afsluttende med en god middag? En dansetime (linedance, mavedans, salsa eller lignende).

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

polterabend
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 08:58

er da en skøn tradition....jeg har svært ved at sammenligne det med "low-class"....

Og skribenten ytrer da intet om at bruden skal ud at kravle i pinlighedens hjørner....

en frokost eller middag med tøserne tror jeg da de fleste piger sætter pris på....ikke mindst bruden der får et klart signal om at "man" vil hende noget....

KH:) én der til polterabend bla har prøvet:

en times undervisning i synkronsvømning (hylende morsomt)

go-cart

hestevogn gennem KBH incl. champagne og herefter frokost i kongens have

kanotur på Mølleåen og frokost ved Raadvad

danseundervisning

hygge foran pejsen i et sommerhus i en hel weekend

weekendtur til Rom (incl. planlagt program med både seværdigheder og shopping) (var iøvrigt et kæmpe hit)

gourmetdag - hvor der blev købt ind til den lækreste menu - og alle tøserne stod sammen i køkkenet hele dagen og kreerede i fællesskab den fabelagtige mad (også et kæmpe hit)

osv osv

Såe - GO FOR IT !!!!

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn +
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 09:31

Illum: Jeg er dybt imponeret...det kræver da helt klart en eller anden form for talent, at forfatte så mange negative indlæg og sure opstød

Adian: Du har helt ret, jeg har absolut ingen intentioner om, at min mor skal ydmyges - men jeg vil også vove at påstå, at man udsætte folk for lidt sjov, uden at det er ydmygelse.

Synkronsvømning lyder godt nok underholdende - har du evt. en hjemmeside, adresse e.l.? Go-cart tror jeg også ville være et hit hos min mor

Wellness tur er sådan set også en god ide, men hun har allerede bestemt sig til, at skulle have den store tur i forbindelse med selve bryllupet. Jeg vil hellere bruge lejligheden til at give hende nogle sjove oplevelser, i stil med synkronsvømning og go-cart, som hun måske ellers ikke har tid til i sin hverdag.

0
0
Svar på denne tråd

HN er fyldt
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:30

Med mennesker uden talentet for at læse.....

Og i denne tråd er der hele 2.....

Skriver sgu da IKKE at hun ikke skal have en særlgi dag, læs igen, få måske nogle til at hjælper jer til at forstå hvad der Står...

Mangler I nogle :-) så smid dem selv ind..

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:46

Synkronsvømning lyder da bare til at være alt sjovt.. Den skal jeg lige huske

0
0
Svar på denne tråd

En tur...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 10:47

til den nærmeste action park kunne da være hyle skægt. Ellers er min hjerne helt tom for ideer.

Rikke

Med sandhed kan man komme overalt, tilmed i fængsel!!

0
0
Svar på denne tråd

Illum..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:01

vil bare lige kommentere på dit første indlæg.

Trådstarter skriver:

"Nu skal jeg så, som den søde søde datter jeg er , have sat gang i polterabend forberedelser

Og så kom jeg jo til at tænke på alle de kreative HN'ere, der sidder bag skærmene. Vi kunne godt tænke os nogle utraditionelle indslag frem for den typiske "hjælp, jeg skal giftes" udklædning.

Skal lige nævne, at når denne polterabend løber af stabelen, så vil min mor være 53 år.

Håber der sidder nogen derude med geniale idéer "

HVOR i al verden ser du skrevet, at de forberedelser går ud på at ydmyge den kommende brud??

Hun skriver netop, at de kunne bruger nogle utraditionelle indslag FREM for den typiske "hjælp, jeg skal giftes" udklædning.

Man kalder begrebet "polterarbend", men der står da ingen steder skrevet at det går ud på at ydmyge nogen som helst.

Du beskylder så tit og ofte andre for at læse andet, end hvad der skrives, så du har vist selv denne gang læst noget, jeg i alt fald ikke kan få øje på

Mvh Annette

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:06

Læst det som at kommer der ikke nogle bedre forslag, så bliver det den "normale" klæde ud.

Og var "måske" for hurtigt...

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:19

næh desværre ingen kontakt til synkronsvømmeren - men det var en instruktør der blev fundet på nettet.

Jeg har også prøvet noget andet sjovt - sumobrydning - det var altså også humor....

prøv at finde inspiration her:

www.polterabend.dk/aktivitet/all/ 241/

KH:) og god fornøjelse

Annette
rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

polterabend..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:27

Jeg har ud over "hyggen" med god mad også været med til at prøve

- Bueskydning

- Paintball

hvilket også begge gange var en stor sucess(staves?)

mvh Sette

Det er sjovt at tage heste seriøst!!

- sette.mono-hq.com -

0
0
Svar på denne tråd

polterarbend
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 11:41

Min mand og jeg blev gift i sommer, og til vores polterarbend der startede vi med paintball (det er sjovt hvis man er til sådan noget, men det giver nogle grimme blå mærker så det skal man lige overveje), derefter spiste vi rundstykker på en bænk i det fri. Så spillede vi bowling i en times eller to, det kan jeg ikke lige huske. Derefter var vi ude i sådan en actionpark og indspille en duet, min mand og jeg. Det var rigtig sjovt. Der kan man ofte selv få lov at vælge sangen. Den blev så spillet til vores bryllup, det er sjældent at man får lov at danse til sin egen indspilning *S*.

Om aftenen havde de bestilt sådan en "grill-selv" menu, der kom hjem i vores hus hvor vi så alle sammen spiste og drak. De havde hyret en udefra til at komme og lave velkomstdrinks og grille kødet osv.

Det var en rigtig dejlig dag - ikke noget med pinlige ting. Fordelen ved at være hjemme hos parret om aftenen er at folk nogen gange godt kan blive meget fulde til sådan en polterarbend også er der ikke så langt hen til en sofa eller lign.

God fornøjelse med planlægning. Det vigtigste er at du tænker på brudeparret. Det er deres dag og de skal synes at aktivitetne er sjove, men det gør selvfølgelig ikke noget at man udfordrer dem lidt.

*Kimmie* nu som ejer af Diva, 3 års hoppe efter Blue Horse Romanov.

R.I.P. Calina - du er altid i mine tanker.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 19:39

vibenSchliemann: Jeg har ingen planer om at skulle være brudepige. Min lillebror skal føre hende op, og jeg vil tro, at det så bliver mig, der skal holde vores tale til brudeparret.

Jeg vil virkelig gerne finde på noget som er anderledes, og som hun ellers ikke ville komme til at prøve, og jeg søger derfor også inspiration fra alle verdenshjørner

£isbeth (Baloo): Jeg er helt enig med dig i, at man ikke skal finde på noget pinligt, da det meget ofte, vil ende i en ydmygelse af den kommende brud. Derimod synes jeg godt, at man kan finde på noget, der er en lille smule grænseoverskridende - selvfølgelig uden at gå for langt, og her må man jo bruge sund fornuft.

AGuldborg ♥Sigge♥: Du skal have tak for forsvaret Er ellers nået til den konklusion, at Illum lever af citroner, og dette er hendes måde at komme af med syren på

Adian: Har kigget på sumobrydning, og jeg tror faktisk, at det ville være ekstremt sjovt

I skal alle have tak for foreslagen, og kom endelig frem med det, hvis I pludselig kommer på noget...jo flere gode idéer jo nemmere vil det blive at give min mor en super dejlig og sjov oplevelse.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider