Jeg så noget af udsendelsen, men faldt i søvn inden Lundins x-kone fik talt færdig.
Ang den første pige synes jeg måske det er lidt groft... Så vidt jeg forstod, så havde de faktisk slået op, og selvom det er kort tid efter og hun måske lige burde slappe lidt af, så ja... Jeg mener helt klart at det er ham der har et problem. Udover det, så forstår jeg ikke at I mener at hun ikke er ked af det?! Hun sagde da flere gange at hun var ked af det, og hun græd sågar over det. Jeg tror det er rigtig svært, og hun siger selv at hun føler enorm stor skyld, og hun skulle bare have gjort dit og dat (Sendt dem hjem, gået ovenpå da Ali gik osv...) men valget er altså lige så meget den unge fyrs... Han vidste hun havde en meget jaloux (ex)kæreste, ellers var hun jo ikke gået i forvejen alene, og allerede dér ville mine alarmklokker ringe og sige at jeg nok ikke skulle gå med....
Det er en forfærdelig ting der er sket, og jeg føler med alle pårørende - incl pigen - og håber at alle har lært noget...
Mht. at hun blev ved med at se ham... Tja, som man kan høre så hjernevasker de her fyre jo deres piger, og eftersom at jeg selv har oplevet det (dog ikke en morder, men en agressiv fyr, som nok havde gjort det samme hvis han havde stået i situationen som Ali gjorde) så ved jeg også hvor let det er at blive bjergtaget over de ting de siger, og det giver en vis "tryghed" fordi man føler at han kan beskytte en fra alt ondt...
Ja, det blev lidt langt, men følte mig meget ramt da jeg så den første pige og hørte hendes historie