Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pernilles Univers i aften!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 22:25

Hej allesammen

Jeg sidder her dybt forarget... En kvinde blev lige interviewet af Pernille Aalund. Kvinden havde været sin kæreste utro og han slog manden hun havde været utro sammen med, ihjel. Hun havde været i byen, havde mødt to fyre som hun havde taget med hjem. Hun var dog gået i forvejen hjem til lejligheden for at tjekke om hendes kæreste var hjemme, da han havde tendens til et hidsigt temperament. Hun tager dem med hjem, og giver dem lov til at sove i lejligheden. Hun er så sammen med den ene af fyrene i soveværelset, imens den anden sover på sofaen. Hun vågner ved at hendes kæreste kommer hjem. Pludselig står han i døren til soveværelset. Hun siger at der ikke er sket noget, men han rusker hende og kommer til at snitte hende på oversiden af håndleddet. Herefter smutter hun så ud af soveværelset, fordi hun bare vil væk. Så kan hun høre at kæresten går amok ovenpå. Hun ringer efter falck og de kommer hurtigt. Manden hun var sammmen med var dog allerede død, stukket direkte i hjertet. Frygteligt!! Hvad sker der oven i hovedet på hende? Hun har en jaloux kæreste der har temperament og så er hun ham utro, og skrider bare fra den situation som hun er den eneste der kan redde. Det værste er dog at kæresten kommer i fængsel, men hun bliver gud hjælpe mig ved med at se ham i fængslet, for hun er stadigvæk forelsket. Jamen hvorfor var du så utro fra start af? Det er simpelthen så frygteligt for familien til ham der blev slået ihjel, at hun er så ligeglad. At hun bare skulle have et knald, selv pga. den åbenbart sindssyge kæreste. Og hun føler ikke skyld!! Oh my god....

Nogen der sidder og ser det og lige har set det omtalt interview? Hvad synes i?

Mvh. Christina

0
0
Svar på denne tråd

Er....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 22:30

Er midt i udsendelsen, og lytter til Lundin konen, vender tilbage

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 22:46

Hold da op - det lyder godt nok vildt!

Har kun set 1 afsnit af det der Pernilles univers. Kan slet ikke have den måde hun udspørger og nærmest selv besvare sine gæsters spørgsmål på. Så forstår slet ikke alle de mennesker som vil være med i hendes programmer? Hun er bare den ringeste vært jeg til dato har set på tv.

Nå, sorry. Det var ikke det det handlede om ;-)

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 22:51

Jeg undrede mig så også over hende.. Nu var hun godt nok ung, men så dum er man da ikke. Og der var da ikke megen skyldfølelse hos hende efterfølgende.

Lundins kone... Ja det siger vist nok i sig selv

Søger en part til hoppe på 9 år i Ishøj:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/161551/2/

0
0
Svar på denne tråd

zippen (Christina)
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 23:02

Nu har jeg set det, og fået tænkt... og jeg kan se, at jeg slet ikke ser det fra din side, så det er nok bedst jeg holder kaje

Om Lundins kone, kan jeg kun undre mig over, at hun er fornuftig nok til at få fuld forældre myndighed over sit barn... det må godt nok være en sølle far det barn har

Den sidste - tja - hun er jo så voksen - og tænkende, at det hun gør, gør hun overvejet... det er vel fair nok, at man tager en voksen beslutning... hvad jeg mener om den, tja det er vel lige meget.. syntes hun virker tænkende og det respektere jeg....

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Q tv....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 09:21

Jeg så noget af udsendelsen, men faldt i søvn inden Lundins x-kone fik talt færdig.

Ang den første pige synes jeg måske det er lidt groft... Så vidt jeg forstod, så havde de faktisk slået op, og selvom det er kort tid efter og hun måske lige burde slappe lidt af, så ja... Jeg mener helt klart at det er ham der har et problem. Udover det, så forstår jeg ikke at I mener at hun ikke er ked af det?! Hun sagde da flere gange at hun var ked af det, og hun græd sågar over det. Jeg tror det er rigtig svært, og hun siger selv at hun føler enorm stor skyld, og hun skulle bare have gjort dit og dat (Sendt dem hjem, gået ovenpå da Ali gik osv...) men valget er altså lige så meget den unge fyrs... Han vidste hun havde en meget jaloux (ex)kæreste, ellers var hun jo ikke gået i forvejen alene, og allerede dér ville mine alarmklokker ringe og sige at jeg nok ikke skulle gå med....

Det er en forfærdelig ting der er sket, og jeg føler med alle pårørende - incl pigen - og håber at alle har lært noget...

Mht. at hun blev ved med at se ham... Tja, som man kan høre så hjernevasker de her fyre jo deres piger, og eftersom at jeg selv har oplevet det (dog ikke en morder, men en agressiv fyr, som nok havde gjort det samme hvis han havde stået i situationen som Ali gjorde) så ved jeg også hvor let det er at blive bjergtaget over de ting de siger, og det giver en vis "tryghed" fordi man føler at han kan beskytte en fra alt ondt...

Ja, det blev lidt langt, men følte mig meget ramt da jeg så den første pige og hørte hendes historie

MVH Tine Vejlstrup og Freya

Nu en del af Team Lodberg!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider