Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min næste bog
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 19:30

ligger og lurer i nær fremtid. Faktisk er vi tre om at skrive den, min søster, jeg selv og min afdøde far (hans sidste 30 dage har han skrevet om).

Når vi har fået alt skrevet ned, hvilket nok tager et års tid, skal jeg finde ud af hvilket forlag jeg skal sende til. Jeg bliver helt forvirret af at kigge på nettet. Hvem hulen starter man med at sende ind til? Nogen herinde der har et bud??

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 20:16

at sende den til borgen, der kunne det måske være egnet til valdbygård bøgerne?

ellers er det jo nogle steder på nettet hvor du kan uploade den og få den tilsendt som færdig bog og distribuere den selv?

Hvis Gud er så god, hvorfor er der så lyn afledere på alle kirker? tag dig lige sammen religion! :-)

Telepati, Healing og massage tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Den sidste...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 20:27

bog distribuerede jeg selv og det var en god oplevelse. Denne gang kunne jeg dog godt tænke mig at nå endnu bredere ud, derfor tænker jeg på forlag. Jeg kigger på Borgen, tak for det.

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

åhh er det
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 10:17

Derfor vi ikke hører de sjove historier fra dig mere ? du skriver dem ned i en bog Jeg vil ha Lotte historierne igen her på hn

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - lad dagene tælle

Forelskelse er en momentan form for sindsyge

citat : Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Det her ligger
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 10:27

Tæt på dig. http://www.warrior-books.com/ det er også et forlag.

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

Bogforum
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 11:40

Hvis du har mulighed for det, så er der jo bogforum i weekenden i København. Der plejer at være en hel del forlag repræsenteret, så du kunne jo enten snuse lidt rundt og se, om der var et, som passede til din bog, eller du kunne prøve at snakke med nogle af dem.

For valg af forlag kommer jo helt an på, hvilken type bog du er i gang med at skrive.

Mvh.

Anna

Efter 10 år uden hest kommer... Påske!

0
0
Svar på denne tråd

Fiesta...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 13:46

Det bliver dog ikke den slags underholdning denne gang, men tak for din læse iver

Den kommer til at omhandle det at miste sin far ved et selvmord, alt hvad der skete på selve dagen og det kaos der herskede i mange år frem. Håber og tror den kan give en smule forståelse og trøst til andre familier, der måtte udsættes for det samme.

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med dem
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 14:55

der laver "virkelighedens verden" bøgerne?

Det kunne jo lyde som noget der passer dertil?

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

0
0
Svar på denne tråd

Vicky02
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 16:40

det havde jeg slet ikke tænkt på... det er ihvertfald en mulighed.

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Bøger...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 19:15

Måske kunne du starte med at tage kontakt til foreningen for pårørende. Jeg er ret sikker på, at der er en forening for efterladte efter selvmord. De kan garanteret hjælpe dig med at finde ud af, hvem du videre kan prøve at henvende dig til.

Det er ikke for at tage modet fra dig, men min fornemmelse er, at der bliver skrevet en del af efterladte/pårørende til mennesker med mange forskellige sygdomme og måske er det det samme med selvmord (og måske ikke). Derfor skal bogen nok enten være rigtig god og med en ny vinkel, eller også skal den især henvende sig til folk i samme situation, og så er det, at den der forening nok kan hjælpe.

Psykiatrifonden har også et forlag, hvis det er.

Hvis du ikke har mulighed for at tage til bogforum, så kan du i hvert fald se en liste over repræsenterede forlag på bogforums hjemmeside. Der kunne jo være nogle spændende derimellem og de fleste har en fin hjemmeside, hvor man kan se, hvad de modtager af manuskripter.

I hvert fald lyder det som et spændende (og vigtigt) projekt, som du må have held og lykke med!

Mvh.

Anna

Efter 10 år uden hest kommer... Påske!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider