Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øjenlågsoperation ?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 16:48

Jeg har lige været afsted i dag.

Magen til mere kold læge skal man nok lede længe efter. Så informationerne var ikke mange, dem kunne jeg læse mig til i hans vejledning,sagde han.

Nå men her til aften bløder det stadigvæk lidt, spænder og gør ondt.

Nu har jeg så læst flere steder på nettet, at folk ikke har ondt eller besvær efter operation, at det hele var smertefrit ?

Er der nogen af jer ænder der har erfaringer med denne operation og evt. vil dele dem med mig..??

Hilsen Malena
Nu med Fellponyer
og Spælsaufår

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Min erfaring
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 17:24

Jeg fik for lidt over 10 år tilbage opereret mit venstre øjenlåg på Herlev sygehus.

Jeg fik et blåt øje, lidt hævelse og ømhed.

Jeg havde dog hele den første dag mit øje gemt væk bag en bandage, som jeg så selv fik revet af da jeg sov, men det skulle også have luft dagen efter.

Fik creme til smørring og en klap til at gå med, for at holde skidt væk fra øjet, da det ikke kunne lukkes helt i den første tid efter operationen.

Hvor har du fået din operation? Jeg er opereret af Overlæge Henrik Lund-Andersen og det var meget professionelt, og husker stadig mandens navn selv om det er over 10 år siden.

God bedring må du have

Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

frederikssund
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 18:31

Ingen klap, men crem morgen og aften. Is/frosne ærter ofte.

Jeg har fået lavet begge øjenlåg i dag.

Ellers må jeg bare tage turen til øjenlægen i morgen. Man bliver bare lidt bekymret, når det bliver ved med at sive blod

Hilsen Malena
Nu med Fellponyer
og Spælsaufår

0
0
Svar på denne tråd

hvad med at smøre øjet...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 19:18

Kan huske at jeg skulle komme en dråbe af den medgivne creme i øjet,lige derefter blev synet lidt sløret.

Jeg var blevet informeret om kontrol dagen efter inden jeg fik operationen - jeg kunne så vælge at overnatte på sygehuset, hvilket jeg gjorde og så fik jeg dagen efter en super instruktion i hvordan jeg dryppede øjet, og fik set mig i spejlet fra sengekanten ( flotte farver ).

Efter et operativt indgreb er det ganske naturligt at vævet kan væske lidt, sørg for at sov med hovedet højt.

0
0
Svar på denne tråd

teamalena
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 12:27

Hej Teamalene

Åh hvor det løber mig koldt ned ad ryggen....PRÆCIS samme oplevelse har jeg været igennem for et par måneder siden ved samme læge i frederikssund. Hold KÆFT, en led fyr, netop inge informationer, man blev bare vendt ryggen, korte svar, ingen beroligelse, når man ligger der og er rystende bange!!! Det var faktisk meget psykisk belastende at skulle lægge sig under hans kniv og her bagefter kan jeg stadig skælde mig selv ud over, HVORFOR i alverden jeg ikke sagde til ham, at jeg aldrig i livet ville lægge øjne til, når han opførte sig så ekstremt koldt!! Jeg føler virkelig meget med dig, han burde afgjort ikke have lov til at have med patienter at gøre. Bare måden han med en alt for hurtig optegning lavede tegningen for snittet....pyha tænkte jeg, er han virkelig så sikker på hånden.... og jeg må da sige, at jeg var bekymret over, at snittet ligger lige højt nok og nåede helt ud til næsen! Idag ser det dog ok ud og er glad for det. Men for søren da, oplevelsen med ham hr Thygesen kunne jeg dælme godt have været foruden:o( Stakkels dig, jeg ved hvordan du har det lige nu...

Trøst fra Charlotte

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

clairvoyance på mennesker og dyr

læs mere: www.mindnsoul.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 20:28

Har I selv skulle betale for jeres operationer, eller er det gået over det offentlige ?

Hvor slemt skal det være før det offentlige betaler ?

Jeg kan/vil gerne betale, men er bare nysgerrig.

Det er hovedsagelig mit venstre øje der driller, om morgenen og når jeg er træt, kan jeg have problemer med at åbne øjet helt, der falder ligesom en flap ned og tynger - super irriterende !!!

Tillykke til jer der har fået operationerne foretaget - håber at I fik hvad i ønskede :-)

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Dortep
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 11:11

Ham lægen jeg var hos hev lige ud i mine øjenlåg (der hvor øjenskyggen ligger) 5 sek. tog det! Jeg kunne næsten ikke ligge maskare på uden mit øjenlåg også blev feddet ind Selv syntes jeg det var slemt, men andre sagde de ikke lagde mærke til det.

Allerede nu kan jeg mærke en foreskel, og hævelsen er ikke faldet endnu. Sådet tegner sig godt, bare arrene bliver fine

Jeg vil ikke anbefale "min" øjenlæge, hvis man gerne vil have en behagelig- menneskelig oplevelse. Men hans arbejde kan jo godt være i topklasse, det kan jeg først svare på om 2-3 måneder ;-)

Det er nøjagtigt som Charlotte har skrevet, jeg håber jeg har mod til at fortælle ham det på tirsdag, når stingene skal ud...

Prøvede ellers at søge på nette om ham og om han havde lavet noget @!#$, men fandt intet....

Hilsen Malena
Nu med Fellponyer
og Spælsaufår

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor i al verden
Forfatter: 
Dato:  14-11-2008 17:56

bliver i opereret af en person I ikke føler jeg trygge ved??

Det kunne ALDRIG falde mig ind!

Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Kate....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 09:52

Når man er der første gang, tænker man , nå men sådan er det vel.En mand af få ord. Det tager jo kun 30 sek. med at få vurderet om man er "egnet"

Så kommer man til selve operationen som man har ventet på i MEGET lang tid.

Nervøs er man jo, og her finder man ud af at manden ikke er særligt oplysene eller medfølene,men man tror ligesom at det nok skal komme.

Det hele går bare så stærkt fra man kommer ind af døren, til man bliver henvist til briksen, man bliver sådan lidt wow, inden der er gået 2 min er man tegnet op og nålen stukket i en. Han sagde dog dette kunne gøre ondt og ja det gør det meget...

Det er ikke sådan man har lyst til at springe op fra briksen og sig næe du jeg finder en anden læge.

Det er først bagefter man tænker, hold da op hvad skeete der lige der.

Jeg søgte som sagt på denne læge på nettet, men fandt ikke noget. Jeg ville dog bare sikre mig at han ikke havde lavet noget @!#$.

Som sagt er hans arbejde jo ok, der kan jeg jo ikke klage.

Hilsen Malena
Nu med Fellponyer
og Spælsaufår

0
0
Svar på denne tråd

teamalena
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 09:34

Det er præcis som du beskriver, det går nemlig utroligt hurtigt, og man når først bagefter at tænke, hvad pokker skete der lige der, HVORFOR reagerede man ikke!?? Måske fordi man ikke tidligere har oplevet sådan en fåmælt person i en lignende situation, man bliver ligesom lidt paf... første gang tænkte jeg som du Malena, at det dælme ikke tog ham mange sek lige at trække ud i huden og sige ja de trænger! Så er man ude af døren igen, lettere målløs:o/ Nå, men man har sgu ventet i måneder på den operation, så det går nok....dagen oprinder og man går nervøs ind og får hurtigt de få instrukser, og så har man fået de yderst pinefulde sprøjter...og ja så rejser man sig jo bare ikke og skrider. Bagefter kan man altid finde på mange måder, hvordan man da bare kunne have gjort, men sådan fungerer de fleste mennesker vist bare, mon ikk? Men egentlig ret skræmmende synes jeg! Havde jeg ikke selv oplevet det, så havde jeg sikkert sagt som du Kate

Men men, resultatet er heldigvis ok, og jeg fortryder ikke selve indgrebet.

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

clairvoyance på mennesker og dyr

læs mere: www.mindnsoul.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider