Lidt for sent så jeg annonsen på en af de store norske: finn.no
"Problemhest bortgives". Jeg leste annonsen, og det var min gamle part-ponny. joda... Problemhest. Visst kunde hun være det. Siden hun har været banket helseløs og behandlet utrolig dårlig, og siden gået med feil sadel så hendes ryg gjorde ondt, så har hun faktisk ikke tillid til hele verden. Kun til nogle personer.
Jeg har aldrig havt problemer med hende, og mitt hjerte blødte da jeg så at hun stod til at blive bortgivet, sådan der helt uden videre.
Skulde ikke ha flere hester nettop nu, fordi jeg har mer end nog med dem jeg har, men kunde enda ikke lade være. Men så var hun allerede borte til en pige der driver med mounted games.
Jeg håber det går godt. Det kræver at pigen er rigtigt fintfølende og lytter til hesten, ellers kommer hun til å få et antall flyveture, og hesten forsvinder ud i det ukendte igen.
OM det skulde fungere, så har pigen ganske gratis fået verdens mest konkurrenceinrættede og hyperraske ponni, og kan hurtig tage seg opp i landseliten.
Jeg skal følge med, men har ikke allverdens håb.
Stakels lille Cherie. De klarede visst ikke ens at sette sko på hende der hun var nu.