Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Føler mig snydt - ingen penge endnu
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 12:08

Sidder her i lidt af en knibe. 25. 3 bestiller jeg en gallakjole. Det er 3 uger før galla, og noget sent ude, men den burde kunne nå at komme! Det gør den så desværre ikke, så dagen før må jeg panikslagen ud og købe en anden. Beslutter mig så for at se tiden an, for kjolen må jo snart komme.

Glemmer så tiden, og pludselig er der gået 2 måneder. Jeg skriver så en mail, og spørger til hvor kjolen bliver af. Den er åbenbart ikke kommet endnu, og vi bliver så enige om at hun sender pengene tilbage, da jeg jo ikke længere har noget at bruge kjolen til, og den slet ikke er kommet.

I juli rykker jeg så for pengene. Men der er stadig ikke sket noget!

Hvad skal jeg gøre? Det er "kun" 700 kr det drejer sig om, men det er da en del penge for mig som er på elevløn (dengang SU). Det skal lige siges at det er en onlinebutik jeg købte igennem.

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Betalt hvordan
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 12:13

Hvis du har betalt med kort (Dankort el. lignende), så kontakter du din bank, og beder dem annullere betalingen.

Hvis du har lavet bankoverførsel, må du ned i banken medbringende dokumentation (e-mails) på at du ikke har modtaget varen. Forhåbentlig vil banken trække betalingen tilbage, men det er ikke sikkert.

0
0
Svar på denne tråd

Fordelen....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 12:17

Fordelen ved at handle på nettet med dankort er, at der er en forsikring som gør, at får du ikke din vare, så har du ret til at få pengene tilbage..

Det er bare at futte i banken med de oplysninger du har, så kan de hjælpe dig..

Det er kun, hvis du handler med dankort, du har den fordel. Derfor bør man ikke handle med bankoverførsel, da det er som at spille, enten vinder du - eller du taber....

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 12:23

Jeg brugte paypal... Bagklog kan man altid være, og skulle have valgt bankoverførsel men banken havde lukket og det skulle gå stærkt med at bestille kjole. Og mener ikke man kunne betale med dankort, til trods for det er et firma som sælger til mange...

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Paypal
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 12:51

Jamen er Paypal ikke bare en service der trækker beløbet fra dit kort?

Når jeg bruger Paypal, så fremstår butikken/stedet jeg har brugt penge på da af min kontoopgørelse.

Min Paypal trækker jo pengene på mit visakort. Dermed betaler jeg jo stadig med dankort, bare over en mere beskyttet forbindelse?

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

måske..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 13:07

Det kunne da tænkes! Tror måske lige jeg skal ind og læse på deres websted og se hvordan og hvorledes. Ellers må banken vel kunne rådgive mig!?

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Bruger du PayPal
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 15:18

så er du heldig, der kan gøres noget - men jeg ved ikke om der kan det nu 2 mdr. efter.

Hvis du bruger bankoverførsel så er det som at tage penge ud af din pung og give det til en anden. Du har ikke en kinamands chance hvis vedkommende ikke er ærlig!

Det lærte jeg på den hårde måde forleden, og fik en opsang henne i banken - piv piv, heldigvis var det kun 475 kr,- og min bankdame grinede lidt af mig, og nu har jeg lært lektien, der bruges PayPal eller Dankort nu ;)

/Lene

Min elskede Basse, 15/09/08.

When a loved one becomes memory, memory becomes treasure.

Nu med Cargo B

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider