Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Står i stampe
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 01:20

Kender I den føelse af at man ikke kommer videre... Altså ikke kun på hesten men i det hele taget...

Kan bare ikke se hvad der skal til for at jeg kvikker op... Måske er det den barsel der er ved at være lidt lang... Ikke at jeg er træt af mit barn men trænger bare til nye input fra andre mennersker.... Føler at jeg står på det samme sted og ikke kommer videre... Ved næsten ikke hvordan jeg skal forklare det...

Man har lyst til at vågne op med en masse energi men den er det bare ikke... Nu skal det lige siges at vores barn ikke sover så meget for tiden pga tænder...:-) Det er der nok mange der kender til...

Måske er det har bare en måde at lufte ud på til folk man ikke kender... Men så er det så min måde at gøre det på...

Har bare brug for at snakke med andre hestefolk... Har selv været meget aktiv med heste inden barn... Har passet hest på fuldtid siden skolen så derfor er det måske lidt svært at slippe...

Ved det ik...

Nå men skriv endelig hvis I kender til bare lidt af det jeg skriver om...

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 08:30

kender det godt.

Karoline

Stald K

Horses for Life

K's Dragon Fly * Midnight * K's Babys Dream

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider