|
|
| Noget sødt du er vild med..? :-D |
|
|
Jeg er helt vild med æbleskiver for tiden. Og de der julemarcipanbrød med nougat.. uhhhmm!!  Har du også noget sødt, du bare er helt vild med??
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
*Pusling - du var min lille, søde gave sendt fra himlen* *Feb. '07 - 18. okt. '08*
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Juleskum fra Cloetta! Det hitter her hos mig lige for tiden..
Emilie Watson
Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
Min vidunderlige kæreste!
Hilsen Pernille Nu som fjordheste rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slik... |
|
|
Ja juleskum fra Cloetta og Guldkarameller!!!  Det er bare mums. Mvh Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Pelle, Hehe.. 
Vrinsk fra Esma
*Pusling - du var min lille, søde gave sendt fra himlen* *Feb. '07 - 18. okt. '08*
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De store |
| Forfatter:  |
Bente 3 |
| Dato:  |
09-11-2008 17:17 |
|
gode juleappelsiner!!! Mmm jeg spiser da lige en to tre stykker om dagen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... |
|
|
He he.... Det bliver nok chokoladeovertrukne nødder. F.eks. M&M's 
MariaHelena & Primmer "The greatest thing you'll ever learn Is just to love and be loved in returned."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Åhh juleskum fra Cloette er jeg også vild med. Forresten så var min lille hamster Pusling helt vild med havrekiks. En gang i mellem fik hun et mini-stykke. 
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oreo chokokiks |
|
|
Dem kan jeg konsumere rigtig mange af  
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
Havregrynskugler (helst med cognac). Portvin (rød)  Frugt.
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx |
|
|
PiaR, Åh sorry. Nu har jeg set overskriften.. det er jo chokokiks. 
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klokkeblomst8 ♥Pusling♥ |
|
|
Læs overskriften  Den kan være rigtig godt - når man ulejliger sig med at bruge den..
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxx |
|
|
PiaR, Jeg bruger meget sjældent overskriften. Og læser også kun sjældent andres overskrifter. 
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalala |
|
|
Morten 
MVH Rikke (:
Morten <3 A day without you, is like a day without sunshine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften... |
|
|
.. er en del af indlægget. Det er derfor den er der  Og hvad jeg er vild med af sødt... det hele næsten. Har næsten aldrig mødt en kalorie jeg ikke kunne lide. For tiden er det mest pandekager der er et hit - med dulce de leche på... mmmm mums!
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ååååhr |
|
|
PiaR - man må ikke snakke om Oreos, nej man må ej Det er den ultimative kiks/småkage - og hvis de er doubble stuffed er de dobbelt så gode  Jeg elsker i øvrigt ALT sødt stort set 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala (: |
|
|
Summerbird chokolade (helst de små stykker og så deres romkugler), og vindruer spiser jeg hele tiden - næsten 
Astrid P Med Præsthøjens Nico-Light<3 BROMFIELD SPRINGSTØVLER SÆLGES Skriv PB for information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pandekager |
|
|
Pandekager m. vanillieis og ahornsirup  Tror jeg vil gå i køkkenet og bage nogle, mums! Hyg Jer! vink
Mvh Viben.
Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre. Binley Sala tilsalg
Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008. www.bornsvilkar.dk
Heller ensomhed end dårligt selskab.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ELSKER |
Nanna ♥Chopin♥ |
09-11-2008 18:47 |
|
hjemmelavet konfekt, fx. marcipan dybbet i chokolade med kokos eller hakkede nødder på. UHM (den der chokoladesmelter er faktisk supersmart )
Nanna
And the rain will kill us all We throw ourselves against the wall.
Keep your friends close. Keep your enemies closer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx |
|
|
Bente 3, tak for inspiration.. jeg har lige købt nogle lækre appelsiner. Ville også have købe ÆBLESKIVER, men de var udsolgt.  PiaR. og Sine, Hvor kan man købe Oreos chokokiks henne??
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan du |
|
|
i fx SuperBrugsen. Føtex har dem nok også. De er amerikanske og er først kommer til DK indenfor de seneste par år. I USA køber man dem i megapakker og man kan få dem med mint, chokolade, etc SAMT doubble stuffed Herhjemme er det noget mindre pakker, men de er bare NAM! Bør spises med mælk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Aijj det lyder lækkert. Dem vil jeg prøve.. 
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nammenam |
|
|
Oreos er FANTASTISKE!! og specielt med et glas koldt mælk. de har dem nede i kvickly  men juleskum er os bare for lækkert hehe. hilsen anja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til den søde tand |
|
|
hmm.. jule marcipanbrød/trastamme med nugat, fra netto  den er bare god 
Vær om din hest hver dag, det kan være din sidste dag med den idag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt klart |
|
|
min gamle hestebasse på 22 år , men ellers hjemmelavet chokolade mousse med et strejf af økologisk appelsin og ristede mandler, pyntet med iskold flødeskum uhmmmmmmmmmm. Men man får det måske en gang om året, men ih guder det smager så englene synger. Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt der... |
TinaR |
09-11-2008 20:00 |
|
ligner, lugter eller smager af chokolade  Ellers er Daimtærte (købes på frost) et hit med flødeskum og friske bær - mums mums
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
09-11-2008 20:03 |
|
Ben & Jerry's new york choko bombe med et helvede af nødder... Dén er bare.. mmmmmmmmmmmmm...
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ssssssssss |
|
|
sofie ♥Luna-tøsen♥, YES, det skal være den fra Netto. Namsi..
Vrinsk fra Esma
Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som arose |
|
|
Jeg siger det samme som "arose". Havregrynskugler . mmmh . intet bedre , udover min dejlige kæreste 
Med Den Skønneste Jonas Som Kæreste .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Fuldstændig enig |
|
|
med TinaR.... CHOKOLADE!!!!!!!! Har lige haft et RIESEN-flip... Nøj det var godt... Og ikke noget med et flip på en dag, nej nej, mine flip plejer at tage uger... Kan godt være et problem, så nu er jeg igang med at afvænne mig selv for en periode fra ALT der ligner, lugter eller ser ud som chokolade.. Men hvad er det så lige man gør når man af kollegaen får en pakke After Eight som tak for at have passet blomster???!! Man kunne lige så godt have givet en ludoman en spillemaskine! For faen da! Sååå øhm, min afvænning er gradvis... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Mors hjemmelavede havregrynskugler og mandariner 
JHNs Championatlister! helt nye springstøvler sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er det |
|
|
Minto toffee karameller lige nu  Ih - jeg får lyst til havregrynskugler...
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget sødt. |
staldhestely |
10-11-2008 00:56 |
|
Brændte mandler, Mmmm de er lækre  Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ØØØHHH er jeg den eneste, der spiser lakrids i lange baner???? Kan sgu blive helt nervøs for, om lakrids er på vej ud af markedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|