Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sikke en nat
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 00:17

skulle lige et smut ud gennem bryggerset for at smide en tom papkasse ud i stalden, men hva' er nu det? sjask sjask og våde strømper lader til at vores dykpumpe i sivebrønden er stået af - igen, og manden min sidder i varmen på en boreplatform langt ude i den persiske golf, og godtnok er jeg lidt af en handywoman, men der sætter jeg grænsen

Så må vist hellere ringe til en vvs'er straks fra morgenstunden og så håbe han har tid at komme med det samme, der er intet der virker, toiletterne vil ikke trække ud, og vasken siver lige så langsomt, og vandet, ja det trækker op af gulvristen i bryggerset, så jeg har lige brugt en times tid på at tørre vand op fra gulvet, øv sådan noget møg!

Så hvis der er nogen der har et par tudekiks og en gulvklud i overskud er jeg den glade aftager

Mvh Naja med våde sokker

Smart 3'er pony sælges, super temperament

0
0
Svar på denne tråd

liwegfkuvqw
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 00:28

For dæwlen da det lyder som noget @!#$ (bogstavelig talt)!

Lige til at spolere ens nattesøvn..

Desværre kan jeg ikke tilbyde andet end et virtuelt skulderklem med ordene "håber det kan blive ordnet hurtigst muligt!" :)

Hvor er det træls for dig..

Held og lykke med det!

0
0
Svar på denne tråd

hulk...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 00:38

det er bare noget møj jeg føler med dig

skynd dig ind i sengen og under dynen med noget varmt at drikke

så du kan få en god søvn

x fingre for at du får en til at komme hurtigt og lave det

0
0
Svar på denne tråd

arj øv da.
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 00:54

tja i vores vaskekælder opdagede jeg sidst at der var hul på et af rørene, som faktisk lugter som om det er en faldstamme, indeholdende noget jeg helst ikke vil i kontakt med.

jeg ringer på akut tlf efter boligselskabet - men de tager den ikke. jeg ringer dagen efter - det skulle de nok se på.

her til aften skal der vaskes igen, og sørme om der ikke står en fin stråle ud af røret endnu - godt nok ikke i min retning - men det er sgudda klamt.

så jeg må på den igen i morgen for de tager stadig ikke akut tlf.

gad vide om man kan tilbageholde husleje på sådan et grundlag????

Karina82

STUD BASK

Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser

Mangler nu alligevel hestelivet....

0
0
Svar på denne tråd

karina
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 13:41

kan se jeg trods alt er heldigt sluppet, min søde svoger kommer her om en times tid og monterer en ny dykpumpe, så kan det forhåbentlig køre indtil vi får lavet nyt kloakanlæg, som min mand mente vi hellere måtte se at få lavet inden længe.

Mvh Naja

Som for 3. gang har søppet vand op fra bryggersgulvet

0
0
Svar på denne tråd

åh det kender jeg kun alt for godt
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 15:44

vi har også¨dykpumpen kørende, dog er vores værste problem at toiletterne i huset ikke vil trække ud, når vandstanden står højt. men det er også pænt klamt at skulle bruge svupperen til at få div. ting til at forsvinde fra toilettets vandoverflade og ned hvor det hører hjemme.

jeg har faktisk været ude ot røre i septitanken så sent som i dag, og der går nok et par måneder endnu før den skal tømmes...

kram herfra, håber det snart bliver bedre!

Sød og venlig børnepony sælges billigt, se link:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=56569943

mangler du en pony der kan rides af børn og voksne??skriv en pb

0
0
Svar på denne tråd

Ej.......
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 15:53

Ej øv..... Det var da en træls oplevelse !

Håber da i det mindste hestene har opført sig pænt

www.roedsgaard.dk

Heste/ponyer til salg.

0
0
Svar på denne tråd

og så var det lige så godt
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 16:35

troede jeg, begge dykpumper virker, til gengæld er der en prop i afløbet fra bryggerset, selvf. det afløb hvor både vaske- og opvaskemaskine løber ud, så er glad for at jeg nåede at få vasket en masse inden det stoppede til.

så mandag morgen regner jeg med at må have en vvs'er ud og kigge, laves det skal det!

Og Caroline pga det her møg har jeg ikke været på rideskolen endnu men kører om 2 minutter.

Mvh Naja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider