Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

overvejer at flytte ham,,
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 16:17

Jeg overvejer at flytte mine to heste,(Araber og shetlænder) og skal ud og se på Hedegården, så får måske det stor hedeland at ride i det er svært at finde et sted til dem begge to men på hedegården er der boks til den stor og løsdrift til den lille

grunde til at jeg vil flytte er at pt. står de 2 forskellige steder fordi der ikke er plads i løsdriften der hvor den stor står, det er ellers et ok sted og hesten trivse og jeg kan også godt lide at kommer der, men der er lige et par små ting og det ved jeg godt der vil være alle stder, men vi har en stor dejlig skov men der er mange dage vi ikke kan ride der fordi der er jagt og om sommer er der så mange myg at der ikke er til at holde ud og så ville jeg gerne til et sted hvor der sker lidt mer, det er først i år klubben er kommet med i dansk rideforbund,og det er tit man er helt alene i stalden..

hvorfor flyttet du din hest..

Alice,Marco og Chili

0
0
Svar på denne tråd

Bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 05:57

Jeg flyttede mine heste i sommers og gør det aldrig igen. De blev flyttet tilbage i løbet af et par måneder. Ikke fordi det nye sted ikke var godt nok, men fordi det ikke var nær så godt det gamle (nuværende) sted.

Et kæmpe minus er, at du hiver din hest ud af flokken og ind i en ny, hvilket er en kæmpe stressfaktor for hestene. Ikke kun den flyttede, men det kan også være det for den allerede sammentømrede flok.

Kender folk, der lystigt flytter hesten 2-3 gange om året og det ville jeg bestemt ikke byde min egen.

/Patricia

"Not even Robinson Crusoe got all his work done by Friday"

www.passionforhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

tro ikke det bliver et
Forfatter: 
Dato:  07-11-2008 10:14

problem for han er vandt til at skifte lidt runde, men hensyn med hvem han står sammen med, for så er der to heste der ikke kan sammen og så kommer der en ny hest, så han er vandt til nye heste og er god til at få venner, problemet er også at jeg nu har den lille shetlænder, og løsdriften der hvor den stor står er ikke særlig god, og der er er ikke ander shettet hun kan gå sammen med, da han kom her til hvor han er nu, gik han lige ind i boksen og begynte at spise,og dagen efter kom han ud sammen med 4-5 valaker (han var 1 1/1 år og hingst) og der var ingen problemer

der hvor de måske skal til er der løsdrift til shetteren og ander shetter og boks til den stor, og så ville jeg gerne til et sted hvor der sker lidt mer, og ride klubben TEAM er tilknyttet stedet hvor jeg måske skal hen..

Alice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider