Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Blodprøver
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 19:16

eje hvor jeg hader de der pokkers nåle, sidder nærmest og spjætter når de skal stikke mig.

Min læge vil have taget blodprøver, da han mener jeg er i underskud af D-vitamin...

Jeg er total platfodet på begge føder, har ingen svej under foden som normale fødder er.

Og indimellem, hvis jeg har gået rigtig meget, ja så kan jeg næsten ikke støtte på foden.

Skide irriterende.

- og så panikker jeg....åh nej hvis og hvis....

Ja det er træls af have en angst for alvorlige sygdomme...

Sidste gang jeg fik taget blodprøver, havde jeg for lavt Folinsyre i blodet. Så fik jeg en kur, og så skulle jeg havde det i 2 måneder.

Håber ikke at der noget galt.

Øv, gider ikke...

Oldenborg hoppe sælges- www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Trylle-plaster hjælper
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 19:21

Køb et trylle plaster på apoteket, det gør jeg til min datter, hun lider også at nåleskræk og D-vitamin mangel. Du kan købe D-vitaminpiller, de er bare ret dyre, du kan også drikke ½ l skummenælk daglig, det skulle hjælpe på manglen.

God fornøjelse.

Venlig hilsen Hanne

Jeg søger et orange ANKY pad, gerne ubrugt til max 400 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Lotte
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 07:29

hvis jeg siger god fornøjelse til dig siger du så god fornøjelse til mig skal ned og ha taget prøver til sygehuset i dag kl 10,30 jeg plejer at være ligeglad med nåle, men her igennem det sidste år er jeg godt nok blevet træt af dem , utallige blodprøver og indsprøjtninger, nu må det gerne snart få en ende

vh Berit

Tinker hingsten De Dagda står til rådighed

Røngten uden anmærkninger

Se hans fulde kåringsbeskrivelse på

www.jlt-tinkere.dk

Nessa er til salg 3½ årig smuk Tinker hoppe

samt hingsteføl fra i år ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg drikker mælk
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 08:01

hver dag, så det er ikke der problemet er. Vi får også fisk ret tit, så heller ikke der.

Jeg ganske enkelt at min fødder bliver nemmere trætte og ømme, når jeg ikke har normalt svej.

Og jov, Berit, jeg skal nok tænke på dig.

0
0
Svar på denne tråd

Slap af....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 12:30

....når du skal ha taget blodprøven, og sid med næsen helt fremme så du kan se det hele.

Hvis du går ind i det, så gør det slet ikke ondt, men er til gengæld rigtig spændende...

Og GO fornøjelse med at hive dit D-vitamin niveau op, det tager lang tid at spise sig til...

Kan dog glæde dig med at der er en del forsøg igang ang. speciel lysterapi, jeg er selv forsøgsperson, og sidder her og er godt rød på arme, hals og kinder efter gårsdagens behandling - ak og ve, jeg lider for dig..

Mvh

Winnie

En af tosserne....

Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden

0
0
Svar på denne tråd

tsk tsk...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 12:32

slappe af, jeg siger bare nogle underlige lyde....og venter ihærdig at hun skal tage den ud igen...den dersens nål...

0
0
Svar på denne tråd

Blodprøver
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 13:13

Tro mig, man vænner sig til dem!

Jeg fik en overgang taget hver eneste dag fordi jeg pga medicin havde fået ødelagt mit imunforsvar

Men jeg kan stadig ikke se andre blive stukket :P

Mvh. Anna

Se min hjemmeside med over 10.000 billeder.

Foredrag tilbydes

www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 13:22

meget svære ådrer at stikke i, hvilket nogle gange fører til at de bliver ved med stikkeriet i det uendlige. Heldigvis rører det meg ikke en pind at blive stukket, så de får bare blive ved, selv om man ser ud som en nålepude eller stiknarkoman i efterkant.

Jeg ville egentlig råde deg til at IKKE se på, men forsøge at tænke på noget helt andet, snakke med søster om hyggelige ting mens hun holder på. Det er faktisk ikke nogen stor smerte: Rimelig fort overstået.

Men jeg vet hvordan det er å være bange: Har selv tandlægeskræk, og det finnes ikke nogen rationell forklaring på det, kun noget man må jobbe med. Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider