|
|
| ^Julegave til kæreste? |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
04-11-2008 06:52 |
|
.. ja, som overskriften siger - Hvad giver i jeres kæreste i julegave? jeg er lost, og mangler simpelthen nogle ideér - til en kæreste der har alt. og intet ønsker sig.
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu uden Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Cathrine - Nathalie - Sabrina
^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave.. |
|
|
Er i samme dilemma som dig. Har overvejet lidt en espressomaskine, men ve de virkelig ikke. Godt at der er langt tid til, så man har tid til at finde ud af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi giver |
Muttemor |
04-11-2008 07:26 |
|
Vi giver hinanden dyne og hovedpude i julegave - RET Hr og Fru Danmark-agtigt, men vi bor sammen, og kunne sådan set ellers bare bytte penge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift... |
|
|
Jeg overvejer at finde en kogebog til mænd, og så håbe, at han forstår en lille hentydning 
Hilsen Jette - nu med Gul(d)klumpen Tjalfe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| + fødselsdag |
|
|
min kæreste har så fødselsdag d. 1. januar (!), så jeg skal ud i at købe to gaver i december. Jeg tror, det bliver en skjorte en af gaverne... Men synes så godt at den anden kunne være lidt mere personlig og kæresteagtig - svært manden har jo alt det, han vil have!
mvh Sisse Skimlet hoppeføl Corratus x Fuldblod sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver... |
|
|
Vi må have nogle flere forslag på banen, for jeg er også helt blank! og jeg står også i fødselsdag + julegave oven i hinanden! Hvorfor har mænd aldrig nogle ønsker? Det er bare super svært og ellers bliver det nogle super kedelige gaver... Så lidt forslag til kæreste-agtig gaver modtages med kyshånd ...
Grøn med hvid top Cheval Liberte 2002 XL fra 2007 sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg lurer lidt på nogen billetter til et underholdnings arrangement...
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver....... |
|
|
Hej... har godt nok ikke nogen kæreste. Men en storebror og en far... ss. Til storebror har jeg tænkt mig at lave sådan nogle brødposer og så vil jeg lave en halstørklæde i fingerstrik... en forsinket fødselsdagsgave... ss. Og far vil også få en halstørklæde...
Så hvis I er lidt kreative er der masser af muligheder for at lave noget specielt... ss.
Hygge Sprit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæreste-gaver |
Muttemor |
04-11-2008 10:46 |
|
ok, hvis man vil lave nogle rigtig gode kæreste-hyggegaver, kan man da også købe følgende: (også til en bror ) 2 billetter til en koncert biograf-gavekort (kan vist købes i biograferne) en middag for 2 på en lækker restaurent 1 stk ansigtsbehandling til mænd Noget til hans sport (f.eks. en lækker håndbold, nye fodboldstøvler osv.) Noget til hans hobby (topnøglesæt, vinkelsliber, jagt-ting osv.) Billetter til en kamp osv osv. Håber, det kan bruges til noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaveræs |
Hexio |
04-11-2008 10:51 |
|
Står også i jule- og fødeslsdagsgave oveni hinanden. Til fødselsdagen får han billetter til super cross arrangementet i herning til feb. Mht julegaven er jeg blank.
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est - Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle Nu med Gredstedgårds Campari!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
HannahC |
04-11-2008 10:57 |
|
åh, jeg hader at købe gaver til mænd, hehe. Min kæreste har også alt, men er nået frem til at han altid kan bruge en maskulint duftende bodyshampoo og en til håret også. Skjorter og t-shirts og varme trøjer er også altid et hit. Ellers havde jeg lurret på at strikke noget kreativt til folk i julegave i år  Som noget personligt har jeg tit tænkt på at tage et billede af mig og vores kat og lave det til en musemåtte eller et puslespil, hvor han får nogle brikker hver adventssøndag lidt platte måske, men de er da skægge og anderledes, hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske en ferie |
Baronessen |
04-11-2008 11:07 |
|
Jeg tror vi vælger at give hinanden et luksus weekendophold eller en miniferie. Vi har haft en ret hektisk tid, så vi trænger virkelig til at bruge lidt tid på afslapning og på hinanden.
Baronessen
* Nu sælger jeg igen de populære hvedekernepuder * (varme/kølepuder) - se præs Graviditet - gaveidé - forkælelse
Regel nr. 1: Der skal IKKE være børn til et bryllup!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gave race! |
Nullern ♥Fabiola♥ |
04-11-2008 11:08 |
|
Min får advents gaver Var totalt blank da vi havde års dag, så det skal lige gøres godt igen 
1. søndag: 2 ens sæt sengetøj 2. søndag: moderisk bedrag 3. søndag: tankadovs kode 4. - er jeg ikke helt sikker på endnu...
men er meget sikker på at han skal have en sølvkæde i julegave og et lille digt om vores tid sammen men kom gerne med idéer til den 4 advents gave 
-Sagde Nullern!! Som er lykkeligere end nogensinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Min kæreste får nok billeder. Problemet er bare, barn nr 2 er ikke født endnu, og jeg vil gerne give billeder af hans piger sammen. Med termin 1 dec. risikere jeg jo at gå over (igen) og mon ikke fremkaldelse tager meget tid i december. Ellers må det jo blive et gavekort til en prof. fotograf som tager kunsteriske familie billeder. Jeg hader almindelige opstillede billeder . Anbefal gerne en fotograf i århus området + yderzonerne (og pris?).
Kilden. Med fjordhesten Sussi, forventer føl, efter Mosegårdens Kejser 09
og miniaturen Tarzan Mor til Lea 02.05.06 og med termin 01.12.08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
04-11-2008 14:58 |
|
hvor fantastisk, at det ikke kun er mig, som har problemer med julegaveideérne :p haha. Jeg har også tænkt lidt over et gavekort til et weekendophold  .. men ellers et gavekort ud og spise :')
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu uden Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Cathrine - Nathalie - Sabrina
^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi man bor sammen |
|
|
Jeg er lost. Er der virkelig nogen som seriøs mener at man "bare" fordi man bor sammen ikke behøver give hinanden gaver, fordi det er ligesom at bytte penge????? Og nej jeg synes ikke det er forkert at give hinanden dyner i gave, heller ikke selvom man feks køber dem sammen. Men jeg kunne aldrig drømme om ikke at give manden en gave når han fødselsdag, til jul eller en hvilken som helst anden dag.. Prisen på gaven har ingen betydningen, det er taneken der tæller. Men ja er der nogen som det er svært at købe gaver til så er det mænd. Jeg selv har en A4 ark med ønsker, og mænderjeg kender skal man heldig med vis de har 2 ønsker....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu har jeg ikke kendt min kæreste så længe endnu, så et weekendophold er ikke helt på tale. Manden ønsker sig bare ingenting! Men af de platte gaver går jeg lidt med en overvejelse om min nøgle?!? Hvis jeg nu laver en flot kopi af min nøgle og finder en fin æske? For mig at give den har det jo sindsygt meget betydning, men jeg ved ikke lige hvordan sådan en gave vil blive modtaget? Ellers bliver det nok en flot t-shirt af en art...
Grøn med hvid top Cheval Liberte 2002 XL fra 2007 sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jettedj |
pernille 7 |
04-11-2008 17:27 |
|
Jette Dj - du skal købe "Kvinderne ud af køkkenet - 20 år efter" til ham! Den gav jeg min kæreste i fødselsdagsgave, og den faldt i supergod jord. Den er humoristisk og med lækker mad, som ikke gør mænd dummere end de er  Venlig hilsen Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Tjah, 'kæresten' og jeg har været sammen et halvt års tid. Ingen af os har særlig meget luft i økonomien for tiden, så vi overvejede det lidt. Vi har længe gerne ville ind og se Andens nye show når det kommer til byen. Så vores julegaver bliver: Jeg giver billetter til showet, han giver et godt måltid mad på restaurant inden. Det bliver super godt! Men mon ikke der falder en lille ting juleaften alligevel?
Indehaver af DAMP-ponyen!
Rokoko - Hvil i fred min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111111111111111 |
Lenette0 (Nancy VD Haar) |
05-11-2008 00:31 |
|
I bøger og papir hvor jeg arbejder kan man købe kærlighedskuponer eller romantiske. Der er 12 kuponer i hver som man kan bruge til at forære kæreste som eksempelvis siger: 1 aften med mig i ikke ret meget tøj og med en god rødvin på bordet, dato underskrift mm.. Du kan også glæde med mindre oplevelser - med disse kærlighedskuponer opnår du stjernestatus hos modtageren... Vælg mellem: Kærlighedskuponer til HAM, Kærlighedskuponer til HENDE og Romantiske kuponer. Det er noget der virker for modtageren ) Kuponhæfter
Dejlig frieser hoppe sælges. Gode papire. Kan stilles til kåring i 2009. Født 2004. Se præsentation. 50.000 kr
En frieser er et valg for livet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sko... |
Sascha Maria ♥Sugar Amira♥ |
05-11-2008 14:25 |
|
Tja, min kæreste gider ikke selv bruge tid på at shoppe tøj og den slags, og da han har fødselsdag i august er det ca hver ½ år jeg skal finde på noget.. Og det passer ret tit med at et par nye sko er tiltrængt.. Og ellers får han en sweatshirt, sidste år en vinterjakke.. I år tror jeg det blir noget billedehalløj.. Tjek dem her: www.trendsales.dk/ main.asp?site=view_ite...w_userinfo
ღ Sugar Amira ღ -min lille klodsmajor og problembarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
05-11-2008 21:04 |
|
.. Daaamn, jeg syntes det er svært - .. nogle gode forslag der er kommet - specielt den med billeder :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
jo jeg er genial. Jeg giver, hvis alt går efter planen, et weekendophold til rønbjerg feriecenter - jeg glæder mig  Derudover håber jeg at kunne aflevere et par gode billeder, taget af fotograf til ham 
Nanna Hyllested Stald Kiels Krønike Liva Halsnæs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julen 2008 |
EmilieBA |
26-11-2008 15:31 |
|
Jeg står i den lykkelige situation, at min kæreste har fødselsdag d. 25 december  han har de fedeste fodboldstøvler og her i vinter halvåret spiller holdet jo futsal, så det er udelukket med nye støvler. Playstation 3 har han, spil? spiller stortset kun FIFA eller FOOTBALL MANAGER - og jeg har lige givet ham FM 2009 - smart ! Ipod - gav ham en sidste år, som stadig holder  Sko... ?? Tøj... ?? Dufte..?? Er det ikke lidt kedeligt kun at få sådan noget som mand?  Overvejede en swiptur et sted hen, men jeg har kun råd til at sende en af os afsted og det er jo knap så sjovt. Flere ideer end dem der er givet er mere end velkomne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min får |
|
|
Helt sikkert en GPS eller et gavekort til massage !! 
Sofie med Spøgelset Økologi er IKKE = dyrevelfærd!! Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja... |
Regie |
27-11-2008 12:34 |
|
Det er det samme hvert eneste år... Jeg har lidt følgene i tankerne (men mangler også nogle flere indput) Et armbåndsur, et stykke kunst/maleri, tøj (men hvad?!)manchetknapper (men vil han bruge dem?), en behandling hos "mens room" eller hos "barberen" i århus, hvor man blir nusset om og får en sjus. Måske en ny tegnedreng, eller den der søde toastmaskine, der rister brødet sådan at der står "i love you" på det. (hm måske lidt for kvalmt).... Argh det er svært. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
TulleFelix ♥Felix♥ |
27-11-2008 19:39 |
|
Uhh.. syntes også det er så besværligt at finde noget til kæresten, især fordi han er af den holdning at "gaver skal være noget man ikke lige køber normalt" men hvad fande køber man så, når han ikke en gang selv ved hvad han ønsker sig. Jo et nyt job, men har bare ikke lige nogen kontakter inden for robot industrien, så den må han selv klare. Der burde være en guide fra mænd af til deres kæreste om at købe julegaver. For det skal også være noget jeg ved han kan bruge for han får aldrig taget sig sammen til at bytte tingene. Så det skal jeg gøre hvis de ikke bare skal samle støv..
Tine og Felix Stald Vodagergård www.vodagergaard.
Ære være mindet om Alexia, Abiegail, Dea og Alexia´s ufødte føl,
i vil altid betyde noget helt særligt for os og aldrig blive glemt
godnat smukke tøser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver,, |
Gitte (Tyran) |
27-11-2008 20:14 |
|
uh.. jeg ville have sagt den var svær, men nu er jeg blevet lidt småond på mine "gamle" dage.. så han får 5 liter fordblå maling til MIN bil..(som han jo så passende kan male for mig mellem jul og nytår) og evt. en ny kobling også.. til gengæld får han også en lun sweater, og jeg har lige i sidste uge købt enormt dyrt tøj til ham.. (brugte 2000kr på 1skjorte, 1par bukser & 1 t-shirt + bælte.) som han skal bruge når vi skal på rådhuset den 13.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Jeg er faktisk slet ikke begyndt at tænke på hvad jeg vil give min kæreste i julegave endnu... ...jeg tør ikke, aner slet ikke hvad jeg skal give ham...suk...  Det er ikke nemt, når han køber det han har brug for, når han altså har brug for det...  I skrivende stund overvejer jeg muligheden for at give ham et par sko...men...altså...synes det er lidt fesent.
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæresten.... |
|
|
Ønsker sig den nye senserro kaffemaskine, som kan lave latté osv. Så den køber jeg til ham.  Jeg havde ellers tænkt på nyt tøj, men det er som regl altid sidste udvej når jeg ikke ved hvad jeg skal give ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan se en forretning her |
|
|
Så vidt jeg lige kan se er alle der har svaret kvinder der ikke ved hvad de skal give deres mandlige kærester i julegaver. Så som mandlig kæreste er her min ønskeseddel. Ski løbesko Grillpande Lille pande med låg Snekæder til 205/55-16 Pizzakniv kødhammer kødnåle matador-spil badetøfler. dynebetræk Så hvis i vil så kan i bare gå i gang og send en pm, så skal i nok få adressen gaverne skal sendes til. Skiene skal være til middelgod løber, ca 170 lange...  Men ellers er det altså ikke så svært at købe gaver til mænd, giv dem noget så de føler sig lidt lækre og maskuline, så er den hjemme. Ellers noget til bilen, alt hvad der styrker deres ego...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste |
|
|
Min kæreste havde fødselsdag i tirsdags... Han fik: Et rivejern og meljævner (jeg mangler det når jeg laver mad ) Det nye klovn spil (han elsker at se klovn) En skrabejulekalender Og en halskæde. Sådan en "doggy" en eller hvad den hedder. Ligesom dem de har i mili. den er bare meget mindre og meget flottere. Der har jeg så fået graveret hans navn og fødselsdato på forsiden og på bagsiden stod der "Din Tina" Den blev han rigtig glad for. Så det da en gaveidé. Nu ved jeg så heller ikke hvad jeg skal gøre til jul 
Tina Attlantiz Firfod Fairly´S Wonder-Worker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm......... |
MaFilaNoir |
27-11-2008 21:01 |
|
drenge/ mande gaver.. Min lillebror har fødelsdag den 25 dec så jeg har lagt det sammen til en stor gave sammen med 2 af mine søskende så han får en nusser lille blanings hvalp den 25 dec. Han har længe ønsket sig en hund men min far har aldrig ville ha en ny efter vores hund døde for ca 10-11 år siden. nu er mine forældre skilt så nu er der grønt lys fra min mor, der ud over får han halsbånd, lov pligtigt hundetegn, masser af legetøj til den, foder og lidt penge til hjælp til vac samt chip. Min kæreste har allerede fået sin gave et kraftigt sølv armbånd..
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser 
Kunne du tænke dig at leje et hus med 6 bokse til, ridehus og bane? i Ørbæk på fyn? skriv pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
27-11-2008 22:19 |
|
Smykker plejer at være en meget god idé - især hvis de er lidt maskuline - der kan fås nogen fede her. Ellers hvis I kan huske en eller anden ting han har kigget på for længe siden, køb en pose af hans yndligsslik som bonus, noget til bilen eller noget i den stil. Håber I kunne bruge det til noget.
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nå...jaja...det er en trøst...om end sølle, at andre også render rundt og er fattig på ideer. Min mand har det med KUN at ønske en ting...fedt...for så er det jo virkelig en overraskelse hvad man får...til med har han fødselsdag d 8 januar...suk suk.. Han ønskede sig faktisk en guitar..western..han har tre andre, så jeg tænkte..Jep...det er da lige hvad han skal ha...men men..fordi jeg syns det var en fed nok ide at ønske sig sådan en, ja så havde han da bare lige bestilt den, og har just fået den ind ad døren...suk igen. Den anden dag kom Guitar Hero on tour ind ad døren, så heller ikke en mulighed. Tøj...nope..Han køber selv, ligesom også jeg gør, når han mangler. Dufte...æhhh...nej..der er crowded i toiletskabet.Undertøj?No no no...for kedeligt..jamen aner simpelhen ikke hvad jeg skal stille op..KÆMPE suk. 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg havde først overvejet... |
|
|
...at give manden et cruise med dfds og to af vores gode venner ville så gerne med...Men de er nu gået fra hinanden plus lidt andre ting er kommet i vejen så det ved jeg ikke helt... Ellers får han nok en GPS som han længe har ønsket sig...Kunne også finde på at give ham nogle oplevelser da vi begge arbejder så meget at vi sjældent kommer ud... Forresten det med billeder af en selv det er en rigtig god ide:) Jeg skal ud til tre damer i morgen og tage boudoir billeder af dem til deres mænds julegaver:) Og har faktisk været ude hos forbavsende mange det sidste stykke tid for at tage lidt frækkere billeder. Så det er der åbenbart mange der bruger:) Tina
"Forsøgspersoner" søges til massage bor tæt ved Skælskør. Det er selvfølgelig gratis.og tager ca. 30 min. Skriv over pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hvede jeg |
|
|
røs fik kæresten en nitendo wii, men med en dyrlæge regning på 17000 en hest i ridning, så ser det sort ud
Mvh Susanne Pari-lida og Waldini.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved.... |
|
|
Virkelig heller ikke, hvad jeg skal give min bror, synes det er mega svært  tror han får en t-shirt eller en sweatshirt, men det er også bare lidt tamt. Ville gerne give ham billetter til Anden, men dem har han selv råbt op om, at købe, såå...
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min julegave |
lilleulv |
28-11-2008 10:35 |
|
blir nog at jeg følger med på en udflugt til Claes olsson (legebutikk for voksne drenge), og at han får gå rundt så længe han vil og købe nye drenge-leger. Han er også meget til bøger, og til mærkelige dismer som ingen andre end han ved hva kan bruges til. Ingen smykker, ingen klær, ingen duft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|