|
|
| Spøger det virkelig? |
|
|
Hejsa. Efter en dag i stalden, hvor hestene blev hygget om og kæresten synes det var vældig sjovt at sidde og tage billeder af alt muligt, incl. mig. Ja så spørger jeg mig selv, spøger det? Se her hvorfor..  Synes du ikke også der mangler noget på det billed.. feks mit ene ben? :S Hesten er Iøvrigt min hoppe Hope.  Det skal siges at normalt har jeg altså 2 ganske velfungerende ben, et med hver sin fod for enden.  Christine
Med den Brune og den Røde :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
| Forfatter:  |
Nanna ♥Chopin♥ |
| Dato:  |
04-11-2008 02:56 |
|
har du redigeret i det billede ? 
Nanna
Keep your friends close. Keep your enemies closer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
Vejlepige ♥Vipse♥ |
04-11-2008 08:34 |
|
Det ser da helt vildt sjovt ud !  Her hos mig spøger det også ! Jeg har tit oplevet at fylde vandkarret i vinterfolden helt op og en time efter er den KNASTØR !! Og hestene har med sikkerhed ikke været deroppe og drikke !! Jeg har studeret karret med lup og der er IKKE hul i den og desuden er sandet overhovedet ikke vådt rundt om den !! Det er da underligt....min mand grinede af mig til han selv oplevede det en dag...hold da op, hvor blev han overrasket. men jeg har desværre ikke billeder af mit spøgelse....det er sikkert gamle marie som tidligere boede på gården og hun er helt harmløs. MVH Vipse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
du må vist have redigeret i det  har lysnet billedet nu. og ja dit ben mangler.. men man kan godt se det er redigeret væk..  
Naja www.StaldLindgaard.dk ***Tilridning/træning og kommission tilbydes*** Alle slags Heste og ponyer købes og sælges. ***Opstaldning tilbydes*** Bedækning tilbydes af I´er hingst - Rød m. 4 sokker/blis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Najâ ♣staldLindgaard♣ |
|
|
Hvordan kan du se at det er redigeret væk? Har selv prøvet at finde "fejl", men kan sgi ikke lige lure nogle... Hvad så med toppen af hestens ben, det burde da mangle, da menneskebenet jo har dækket over det. Altså tror også selv at det er en joke, men synes det er ret godt lavet.
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen Joke. |
|
|
Billedet er taget med Mobil telefon. Og ja det så sådan ud da jeg så det på min telefon. Tro hvad i vil. Jesus Christ!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejlepige |
Muttemor |
04-11-2008 10:47 |
|
Uha, det lyder godt nok underligt!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mere mellem himmel og jord. |
Dollas ♥Dollas♥ |
04-11-2008 10:55 |
|
Ha ha... ja man kan tro hvad man vil.. men det ser da godt nok ud som om du ikke er helt alene med din hest og din kæreste i den stald... Det har også spøget meget hos mine forældre, og der har jeg da også set og hørt noget, som ihvertfald ikke kan forklares.. Så jeg tror ihverfald på dig... Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Stop op - Lev livet Du ved ikke hvor længe du har det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Gammelt slot |
|
|
Hestene står på et gammelt slot. Der sku efter sigende være en som har hængt sig derinde, om det passer ved jeg ikke.  Der er så mange skrøner jo.  Meen, når lyset blir slukket er det Meeget mørkt, så er det nu lidt uhyggeligt, der er ingen gade lamper i miles omkreds. :S uhh.. Men så længe hestene er trygge så er det fint for mig.  Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Trine »uden Hannibal« |
04-11-2008 12:46 |
|
Ej, det ser sjovt ud  Det ligner du har et menneskeben og et hesteben 
TRINE BLOCH AGER Hvert eneste sekund vi bruger på ikke at gøre noget, kommer endnu flere problemer, som vi kunne have undgået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig... |
Vibs 1 |
04-11-2008 13:06 |
|
Selvfølgelig spøger det, har oplevet det jævntligt.... Det ser mærkeligt ud med dit ben, og alligevel... det kunne være enorm spændende, at vide en masse om de mennesker, som har boet på det sted din hest står... Jeg kender til et sted, hvor det også spøgte, der var hestene vildt urolige, trives ikke, det var helt helt galt.... men alt blev stille igen, da de fik hjulpet spøgeren over på den rigtige side... I øvrigt en yderst spændende episode... jeg så på gården nogle år før dette skeke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| byttet ben |
|
|
Jeg synes til gengæld det ser ud som om dit højre ben er blevet byttet ud med det venstre (se stillingen på foden og ridebuksens omslag v. velcroen). Så nu spørger jeg, hvor er dit højre ben så henne???? Spurgte Dorthe S - som deler hjem med Gerda, der dog ikke gør megen stads af sig i øjeblikket.... (Gerda var den tidligere beboer i huset)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lysnet billede |
|
|
Skal lige siges, at det ses bedre på Najâ ♣staldLindgaard♣'s indlæg, hvor billedet er lysnet... KH DOrthe S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan |
|
|
er det lige at I kommer til konklusionen at det manglende ben skyldes et spøgelse?  Dårligt kamera på mobiltelefon, er det jeg først kommer til at tænke på. Du har vel haft flyttet benet på et tidspunkt og det har kameraet ikke fanget. Man kan jo se antydningen af dit manglende ben. Det er vel noget med lukketiden på kameraet?
/minski
Hestemassage tilbydes på Sjælland (se præsentation for mere info)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| benet. |
Louise *SpeeDyret* |
04-11-2008 13:29 |
|
Jeg kan faktisk godt se det manglende ben (så er det jo egentlig ikke manglende...??) på det lysnede billede. Foden er nede i HG-galleriet, men er "gennemsigtig". Jeg har lagt en rød ring omkring:  Hvis man (jeg) fokuserer kan jeg faktisk se hele benet som en skygge op langs hestens ben.
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spøgelser |
Louise *SpeeDyret* |
04-11-2008 13:34 |
|
...Men ellers er jeg selv en af dem der har en flok spøgelser omkring mig; er bare ikke den der tror, at spøgelser spiser menneskeben. 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er muligt. |
|
|
At det har noget med lukke tiden at gøre. på kameraet altså. Hehe, Men det andet lyder bare bedre, også synes jeg det var et sjovt billed.  Mht. at det er højre ben der mangler det kan jeg ikke forsvare, jeg har en lidt mærkelig fodstilling, så mine sko blir slidt skævt og kommer til at ligner sko til begge fødder. forstår i? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spøgeri |
|
|
Jeg er fuldstændig overbevist om at et spøgelse har taget dit venstre ben og byttet dit højre over på venstre side  Selvfølgelig er der spøgelser - man skal bare tro på det (ligesom nisser og ufo'er...) KH Dorthe S - der bor sammen med Gerda (som er et "spøgelse") og har hørt en nisse For øvrigt har alle mine heste også haft den evne, de kan bare se dem....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et barn |
conceicao ♥Prins Faust♥ |
04-11-2008 13:48 |
|
Det behøver jo ikke være et voksent spøgelse der er "gået" forbi, det ku jo være et barn.. Hjemme hos os har ve en gl. mand rendende med cigar i munden, jeg har ikke set ham, men af og til kan jeg lugte hans cigar.. så længe de er fredelige er det jo bare hyggeligt:-)
Lev dagen, som var det den sidste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg tror nu også der er noget mellem himmel og jord eks så har min gamle pony fået evnen til at se spøgelser... vi har aldrig haft problemer med at gå ind i ridehuset men fra den ene til den andne dag blev hun fuldstændig ræd.. jeg kunne ikke få hende ind over dør trinet og når det endelig lykkedes stod hun og rystede over det hele samt bakkede rundt og til siden osv i fuld fart.. når vi så endelig er kommet ind og rider rundt så selvom banen er helt nyharvet uden forskelig i farven eller ligne i bunden så knaldere hun bare bremsen og kikker på noget mens hun bakker forvildet rundt og ryster.. når vi så skal ud af ride huset igen står hun og ryster igen og springer ofte ud... meget mærkelig adfærd som hun ellers aldrig har vist nogen sinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede |
|
|
Jeg fik også engang taget et billede hvor jeg var gennemsigtig, som et spøgelse, meget underligt for jeg bevægte mig ikke specielt hurtigt, man kunne gennem min krop se skabet bagved. Dit tilfælde må være ligesom ved billedet af mig, deter nok kameraet der snyder lidt. Vi her hjemme grinede lidt af billedet og gjorde grin med at det skulle sendes ind til nogle spøgelses jægere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg undskylder hvis du ikke har redigeret i det..  men så tror jeg det er, som der er skrevet før, dårligt kamera.. tror bestemt også selv på spøgelser, dit billede ser bare alm. sløret/redigeret ud..
Naja www.StaldLindgaard.dk ***Tilridning/træning og kommission tilbydes*** Alle slags Heste og ponyer købes og sælges. ***Opstaldning tilbydes*** Bedækning tilbydes af I´er hingst - Rød m. 4 sokker/blis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spøgelse |
Mads-Hall |
05-11-2008 02:33 |
|
Najâ ♣staldLindgaard♣
Hej. Nu er det mig der har taget billedet, og det er skam ikke redigeret 
min overbevisning siger at der evt. er gået et spøgelse forbi i det jeg tog billedet men man ved jo aldrig..
Tror dog ikke at det er fordi hun rykkede benet da jeg tog det, for på andre billeder jeg har taget hvor en person har rykket sig, kommer der en tydelig omridse af den del der har rykket sig men sjovt billede ihvertfald
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|