Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

DU flytter bare IKKE hesten!!!!
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 01:36

Sådan en besked fik jeg i går fra mit ene opstaldnings sted hvor jeg har mit hoppe føl gående i løsdrift!

Hun har nu stået der i 1 måned på prøve..

De er SÅ glade for hende, de kan endda have deres pode på 2 år med på marken (altså på skulderne af en voksen) da hun ikke bider eller hopper op af dem, det har de vist haft dårlig erfaring med før hen. Deres pode kan også klappe og nusse mit føl og hun står HELT stille. Det synes de er fantastisk.

De var nu også skeptiske ved at sige ja til en 6 mdrs følle, men jeg fik lov og nu må jeg ALDRIG flytte hende

Manden af huset er ikke super glad for heste men nu går han vist liggggeee en tur eller 3 om dagen på marken (for podens skyld host host ), når han skal forbedre noget så står mit føl lige bag ham og vil hjælpe til, hun er vist gået RENT ind i hans hjerte

Så den besked fik jeg i går af manden him self...

Du må - ALDRIG ALDRIG - flytte den!!!..

Jeg kunne så sige at det var heller ikke min plan før end hun bliver 4 eller jeg køber egen gård...

Det er faktisk rart at andre folk kan blive SÅ glad for ens pusse nusse følle som jeg selv er og synes selvfølgelig hun er årets skønneste føl

Det giver sådan en rar følelse..

Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Hinnerup efter aftale

Andelslejelighed sælges i 8260 Viby J... Kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 07:06

altid dejligt når folk er glade for ens heste..

kan dog gå lidt for langt, jeg havde en hest stående et sted engang, hvor de også var super glade for den. Lidt FOR glade!!! jeg blev faktisk truet da hun skulle hentes. det var DERES hest nu!!! og de fjernede alle hendes grimer i håb om at vi ikke havde flere med i traileren.. plus de havde klippet i hendes man, for at beholde et minde om hende.. havde dem i tlf´en mange gange hvor de tud-brølede og smed på flere gange... jeg fik gentagende gange afvide at det kunne jeg bare ikke være bekendt, det var DERES HEST NU... og sådan blev det ved.. fik meget travlt med at hente hende hjem!!!

Naja

www.StaldLindgaard.dk

***Tilridning/træning og kommission tilbydes***

Alle slags Heste og ponyer købes og sælges.

***Opstaldning tilbydes***

Bedækning tilbydes af I´er hingst - Rød m. 4 sokker/blis

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 11:56

Super dejlig besked at få :)

Mvh Connie

Tosse på prøve ;D

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 12:06

Ja det er dejligt når andre er lige så glade for ens hest som man selv er..

Jeg har også fået af vide at jeg ikke må flytte min hest og hvis jeg vil sælge hende så vil de gerne købe hende og jeg må bestemt ikke tage hende med til kbh, så skal de nok passe hende

Hilsen

Henne

Opstaldning i Esbjerg søges !!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider