Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gaven til far:) HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 21:40

SÅ er det snart jul igen Og som studerende må man igang i god tid, så jeg køber 2 gaver om måneden så kommer det hele ikke på 1 gang. Mor er let nok -Gavekort til hendes yndligs-skønhedsklinik, og yndlingscreamen fra bodyshop.

Lillebror - Ps3 spil som han ønsker sig, og bedste veninden R-Noir fra channel og kæresten er også overstået.

Også står man med det tilbagevendende problem der kommer HVER jul! Gaven til Far Manden der er så tilfreds med alt hvad han har, og som der ikke mangler noget.

Han går ikke op i en bestemt hobby hverken rødvin eller sokker. Det eneste han samler på er dyrt Hifi - altså fladskærme GPSér osv, men det ligger ikke lige i min prisklasse, og han køber selv det han har lyst til.

han ser ikke dvd film, og sidste år blev det et gavekort til fodmassage men han tog mere afsted for at gøre mig glad end fordi han havde lyst (Kender min far)

Han har rent ud sagt alt det han har brug for og jeg har ikke et eneste godt ønske, ville jo gerne gøre ham rigtig glad med en gave der bare lige rammer. Men de flrste år bliver det bløde praktiske pakker, fordi jeg ikke aner hvad jeg skal købe.,

Gode råd modtages MEGET gerne !!!

Min Far er forresten 55 år.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 22:38

Min far er ligesådan. Mit indtryk er faktisk at han bliver glad for de ting, jeg synes er kedelige. Han får 3 grå JBS undertrøjer af hans mor hver jul, og dem ser han frem til hvert år 8-)

Mine søskende og jeg plejer at lægge sammen, og de seneste år har den stået på tøj og et lækkert og meget smukt skærebræt. Manden ønsker sig simpelthen intet..!

Emilie Watson

Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd

nu ved jeg
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 23:23

ikke hvor du bor, men hva med biletter til en hi-fi messe/udstilling de koster ofte mellom 50-150 kr pr stk bilett til transport til/fra udstillingen/messen eller en overnatting hvor en sådan messe bliver holdt.

et eksempel på messe selv om den holdes næste måned så kan du nok finde nogen i 2009

www.hifi-musik.dk/udstilling/

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

købes

køreklar hestetrailer m/ frondtudgang

10 000 -20 000

kun jylland

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 01:11

Mi far elsker at hygge sig med en god bog. Ellers er en flot skjorte da noget enhver far kan bruge :)

Nanna

Keep your friends close. Keep your enemies closer

0
0
Svar på denne tråd

Chokolade bil
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 08:01

Min far er heller ikke just nem at finde gaver til , så til hans sidste fødselsdag fik han udover de sevanlige sokker og skjorter en chokolade bil! Den vakte vild glæde!

Prøv at se den her

www.fruhansenschokolade.dk/ index.php

KÆRT BARN HAR MANGE NAVNE
"Fabrix Sir Chipolini"

Chips
Lomme Chips
Fabrikken
Den Røde Badut Springer

"Kærsholms Chapmann"
Chap
Chappy
Chappy Chap Mann
Mini Bamse Fyr

0
0
Svar på denne tråd

Den værste er far
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 10:09

Hvad med en gaveæske med specialøl

Et øl- eller vinsmagningsarrangement

Et gavekort til en god reataurant (så får den bedre halvdel også noget ud af det)

Jeg har de seneste år købt en gave til 'Giv En Ged'

(Folkekirkens Nødhjælp). Bekræftelsen herfra har jeg så pakket ind og givet til min far. Han bliver simpelthen så glad, for som han siger: 'Jeg ønsker mig bare en god aften og så er det da bedre at nødlidende får min gave i stedet for'

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider