Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

snydt på markeds pladsen
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:10

Gode råd er dyre for tiden:(

har virkelig virkelig dummet mig denne gang.

hvor er det bare surt at være så god troende:(

skal bare lige ud med min frustretion og måske have ent lille klap på skulderen:(

er der andre der har været uheldige at blive snydt her inde?

evt nogle gode råd?

0
0
Svar på denne tråd

Anmeldt det?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:13

Har du anmeldt det til HN's moderation?

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

- nu med to ryttervante heste -

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

Dressursadel sælges, 300 kr.

Weather-Beeta stalddækken sælges

0
0
Svar på denne tråd

Ikke snydt
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:14

Jeg er aldrig blevet snydt men er tilgengæld blevet "snydt" af useriøse købere der gerne vil købe ens ting og når man har sendt kontonummer mm hører man aldrig mere til dem.

Pænt træls...

Men ja, man kan aldrig gardere sig -med mindre man kun køber af folk der bor i nærheden så man selv kan hente det.

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:15

Jeg har lige skrevet til en adm.

øv det er surt når man i forvejen ikke har for mange penge:(

0
0
Svar på denne tråd

nej jeg
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:41

er heldigvis aldrig blevet snydt på markedspladsen og har heller aldrig snydt nogen...

Jeg vælger stadig at tro det bedste om folk, og har uden at blinke med øjnene overført penge til folks konti for at få en ønsket vare......

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Har aldrig...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:58

...Blevet snydt, men syntes godt nok at folk er useriøse.

Har en del ting til salg her, og på et andet wbsite, folk skriver og er meget interesseret. Når man så har haft en længervarende snak igang, og aftaler at mødes sælge - ja så hører man pludselgt ingenting. Det er bare så irriterende at man skal bruge tid på så useriøse mennensker

Knus Fra Mie

Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl.
Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde
.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 14:50

nej jeg har ikke prøvet at blive syndt..

Støt klimaet, giv din underskrift på klimaunderskrift.vattenfall.dk/ signmanifesto.php

0
0
Svar på denne tråd

det er ikke
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 15:00

så nemt hverken at give gode råd eller klap på skulderen så længe man ikke ved hva det drejer sig om,

Synes mange bliver hysteriske om de ikke har fået det de har købt dagen efter at de har betalt.

Sier ikke du er en af dem, men mange råber ulv, ulv

så man ved ikke om du ikke har modtaget varen, fået noget andet end beskrevet eller noget helt andet.

så derfor er det ikke så nemt at si hverken det ene eller andre, andet end at jeg håber det løser sig

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

købes

køreklar hestetrailer m/ frondtudgang

10 000 -20 000

kun jylland

0
0
Svar på denne tråd

jeps..
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 15:04

Jeg er selv blevet snydt og hvor er det da træls folk vil ødelægge det for andre som er ærlige herinde. Menldte det dog til administrator og det hjalp:-)

Welsh hingst udlånes eller sælges

Bedækning tilbydes ved kåret welsh sec. a hingst.

0
0
Svar på denne tråd

Næh.....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 15:29

Og blev jeg det, ville der ikke være én enste i købers nabolag eller by som ikke var HELT klar over, at vedkommende skulle man IKKE handle med....

Vi er ved at sælge ud af vores heste ting, og alle har fået hvad de har betalt for, flere vender glade tilbage, at det var væsentligt pænere end de troede.... så hos os går det fint

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 17:03

Jeg har simpelthen ikk modtaget det jeg har købt. så mener ikke jeg "råber" op omkring noget eller er urimelig..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 22:35

godt det der med at snakke og snakke, om det man har til salg, og når det så endelig kommer til at vi skal være seriøse, så hører man ikke fra dem igen. Dette oplever jeg bla. lige pt., med den fantastiske hest jeg har til salg.

Jeg ved ikke om det er "drømmen om at købe" der spøger eller hvad det er.

Men jeg har ellers ikke prøvet at blive snydt, ikke herinde heldigvis.

Karina

Super smuk irish cob hoppe sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/214336/

Yderst velholdt hus i hvid pudset med sort bindingsværk, sælges på Stevns kun 2.090.000,-

robinhus.dk ID 36834

0
0
Svar på denne tråd

Det er svært
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 14:31

AT være helt sikker på at man får hvad man har betalt for - hvis altså det ikke er kontant ved afhentning.

Jeg plejer at gøre sådan når jeg har solgt noget at jeg sender folk pakkenummeret så snart jeg har modtaget pengene.

Dvs jeg beder folk sende mig en kvittering for indbetalingen - så holder jeg øje og har pakkelabel liggende - nummeret sender jeg så til folk så de kan se at man har købt "transport" - alternativt så tager jeg et billede af "maxi-brevet" og sender til dem.

Det handler meget om kommunikation - hvis man skynder sig at skrive at det er forsinket så blvier man selv også mere rolig skulle det være omvendt.

Der er ikke noget værre end ikke at kunne få fat i sælger :( også selvom sælger er super ærlig og bare har været syg eller lign.

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Har også
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:01

prøvet det fornylig. Jeg annoncerede med, at ville købe en sikkerhedsvest.

Jeg bliver kontaktet og vedkommende (x) siger hun har en vest til salg. Den var 1 nr. mindre end den jeg søgte, men tænkte, at jeg måske kunne passe den alligevel.

Jeg søgte en Small, men x sender en str. 24 child. Jeg står nu med en vest, der er for mig komplet ubrugelig, som jeg ikke kan komme af med igen.

X påstår hun troede det var en x small, men der skal kun et kig i ryggen til for, at kunne se det ikke var.

Hun havde ligeledes lovet den var celleinddelt, det var den heller ikke.

Hun vil ikke gi pengene retur, da hun har brugt dem.

Magen til useriøsitet skal man lede længe efter.

Og jeg mener hun bevidst har prøvet, at snyde mig.

Jeg har dog ellers lige handlet med en på Gul&Gratis om en hel kasse med forskellligt udstyr. 300 kr. incl forsendelse. Alt var som forventet og hun sendete pakken i sidste uge og har ikke fået pengene endnu. Dem skal jeg først sende idag. Så det var en super handel, at opleve.

Lidt sure opstød herfra.

Mange hilsner

Susanne

DSP hoppe. Dressur, 2ér udlånes, udlånes i Nordjylland

0
0
Svar på denne tråd

Stjerner
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:05

Det kunne være smart, hvis der kunne laves et system, hvor man kan give gode sælgere/købere stjerner eller lignende, så andre kan se det. Tror nok Qxl har sådan et "anbefalings-system".

KA Mag Core ox 4203

2003-2008

Heaven is a place nearby

www.youtube.com/watch?v=9jtP2a12sho

Partnership, Perfection and Performance

Choose Passier

0
0
Svar på denne tråd

Alicia
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 10:25

Jeg havde meldt det til moderationen - det er jo ikke ok.... og det er da ikke dit problem at hun har brugt pengene - men fik du ikke et billede af varen først?

Så havde du da opdaget at den ikke var celleindelt - jeg forlanger altid billeder inden jeg køber noget.

0
0
Svar på denne tråd

Problemet
Forfatter: 
Dato:  05-11-2008 11:01

er, at hun kontaktede mig på sms og jeg havde annonce på både Gul&Gratis og her på hn. Så jeg ved ikke om hun har set den her på hn eller ?...

Jeg har desværre nok været lidt blåøjet. Hun sendte et billede af den, hvor jeg så skriver tilbage, at den var da ikke inddelt i celler. Hun siger, at det er den. Okay, tænker jeg, det må være mig, der ikke kan huske korrekt, hvordan det skal se ud.

På billedet kunne man ikke se, at det ikke var den korrekte str.

Jeg ved, hvor hun bor. Så måske skulle man kontakte moderationen og gøre opmærksom på, at hvis der er et medlem af hn på den adresse er hun uærlig.

Jeg skulle ligeledes ha grimer med i pony, cob og full. Hun sender en x full, der ikke kan reguleres. Så den kan jeg jo bruge som seletøj til ponyen...

Jeg har lært noget af denne handel. i bagklogskabens lys, men det berittiger hende ikke til, at snyde på den måde. Tror desværre ikke hun sidder med dårlig smag i munden.

Det var tydeligt for, enhver med øjne i hovedet, at vesten ikke var den rigtige str. Man skulle bare kigge, der hvor der altid sidder str nr. i tøj.

Mange hilsner

Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Alicia
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 13:11

Jeg kan godt se hvad du mener og hvis man selv ikke kunne finde på at lave den slags handler ligger det også fjernt at andre kan.

Jeg kan kun håbe at du har fået det billigt og ja, jeg ville skrive til moderationen og høre hvad de kan "gøre" som du beskriver forløbet er det sgi frækt....

0
0
Svar på denne tråd

se mit indslag
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 13:33

Jep.. se mit indslag skrevet i dag d.6-11-2008.

Det er EN måde man kan gøre det på :)

Måske det kan få HN til at være et reelt sted at handle.

Pernille og Rigoletto

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd

ville lige sige
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 13:47

har nu prøvet 2 gange og

ville købe et refleksdækken af x og

et par refleks ben gamacher med xx.

snakket om priser og givet adresse men så intet hørt.

ville joo gerne havde haft dem så hurtig som muligt.

så mig i gemmerne og finde lidt frem og fået syet 2 ben gamacher a værdi af 30 kr som er rigtig fine,

men bare irriterende når man stå som ny ejer og intet har at sælger ikke følger ordenlig op.

men har lært nu at jeg ikke venter for længe for jeg vil vide og handlen er i hus.

0
0
Svar på denne tråd

Angelika
Forfatter: 
Dato:  06-11-2008 20:10

Jeg har efterhånden handlet en del på nette. Om alt fra legetøj til hesteting. Aldrig er jeg blevet snydt eller har slev snydt andre og så bliver man nok bare for godtroende fordi man har haft alle de gode oplevelser.

Så tror man ikke andre kan finde på, at snyde. Men har besluttet, at jeg vil opgive navn osv til moderationen, hvis nu X skulle være bruger herinde.

Jeg vil gerne skåne andre for samme oplevelse.

Mange hilsner

Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider