Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Leje sommerhus nytårsaften - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:34

Hej alle ænder!

Min kæreste og jeg ville rigtig gerne leje et sommerhus og holde nytår i, gerne ud til vandet, og meget gerne i Karrebæk/Enø ved Næstved ( men andre steder på sydsjælland kan også gå).

Jeg har kigget div. sommerhusudlejnings-sider igennem (dansommer, dancenter osv) Men jeg synes det er lidt dyrt, da nytår åbenbart gælder for næsten højsæson . Vi har nok ikke råd til at ofre meget merer end 2000-2500 for en uge.

Så var det jeg tænkte at i her på Hn muligvis kender nogen der kender nogen der har et sommerhus på sydsjælland som de gerne vil leje ud til os Nytårsaften ( plus et par dage før og efter).

Det behøver ikke være så stort for vi er kun to, det skal helst ligge i nærheden af vandet, men ikke nødvendigvis med havudsigt

Og så skal vi kunne have lillehunden med i huset

I er også velkomne til at skrive hvis i en gang har lejet et hus igennem et knap så dyrt udlejningsbureau, som vi måske kunne prøve.

Mange knus fra Charlotte

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

Sommerhus
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 21:50

Hej Charlotte!

Kan se, at du ikke bor så langt fra Karrebæksminde - så kunne du lave en seddel med dit ønske og så hænge det op på opslagstavlen i supermarkedet derude. Eller evt. på en af opslagstavlerne i sommerhusområderne, der er flere rundt omkring derude.

Så kunne det være at en af sommerhusejerne "bed på" - og nok til en lidt lavere pris end de dyre katalogpriser.....

Jeg kender desværre ikke nogen derude mere, men held og lykke.

mvh

KIRSTEN

0
0
Svar på denne tråd

go ide
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 19:39

Ja det var en god ide, hvis der ikke kommer noget andet tror jeg da lige jeg vil smutte forbi og hænge en seddel op derude. Tak for forslaget kirsten.

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider