Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Windows Movie Maker
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 12:18

På vores gamle computer, havde jeg igen problemer med, at lægge mine optagelser fra videokameraet over på computeren. På min nye computer med windows vista, siger den at den ikke kan finde en kompatibel digital videoenhed.

Har et Sony, som er tændt og usb stream er on.

Er det programmet vista, der forhindre mig i at overføre filmen? Den skriver så dette:

This problem was caused by a compatibility issue between this version of Windows and Sony Handycam DCR-30, which was created by Sony Corporation.

Recommendation

To search for similar devices that are compatible with Windows Vista, go to the Windows Vista Hardware Compatibility List website online.

Rate this response:Provide Feedback

Nogle med et par guldkorn?

Søger en part til hoppe på 9 år i Ishøj:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/161551/2/

0
0
Svar på denne tråd

Har du
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 12:58

installeret den rigtige driver? Når det er Vista du har skal du bruge drivere der er lavet til Vista. Så det er ikke sikkert at du kan bruge den driver du har brugt på f.eks. XP. Du kunne prøve at kigge på kameraproducentens hjemmeside og se om de har nogle oplysninger om kompatibilitet eller om der er nye drivere.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 13:02

Aner jeg ikke. Dog har kameraet et par år på bagen, så dengang var der slet ikke noget der hed vista. (Mener det er fra 06)

Må prøve at kigge på deres hjemmeside, for der står af gode grunde intet om det i manualen..

Søger en part til hoppe på 9 år i Ishøj:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/161551/2/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider