Ja det er så den virkelighed jeg må tage stilling til nu...
Jeg arbejder, eller meget snart, arbejdede jeg i en mindre lokal Aktiv Super meget tæt på mit hjem og min hest.
Den har været til salg nu en 3-4 måneder, da ejeren er ved at være oppe i årene, og hans helbred er vist heller ikke for godt.
Vi har jo alle gået og håbet, at den lille hyggelige købmand blev købt af en anden købmand, med en stor pose penge, men der har ikke rigtig været det store interesse...
Og nu, idag, skete det så, vi fik alle vores fyreseddel 
Den lille butik lukker 1. december...
Og jeg er bare helt knust! Jeg elskede bare det arbejde, alle de søde kollegaer, og alle de søde kunder... og nu er det slut... det er bare slet ikke til at fatte, at vi spredes for alle vinde... det er bare så hårdt 
Udover det er der jo så lige det faktum at jeg er på SU (ja hvem kan leve af det) og at min hest udlukkende er finansieret af mit arbejde!
Så nu skal jeg ud og søge job, og det meget hurtigt, for jeg har ikke råd til at gå en måned uden arbejde...!
Bare ikke lige hvad man har brug for op til jul... men på den anden side gør det det forhåbentligt nemmere, at få noget andet...
Så forhåbentligt går det altsammen, det plejer det jo, og det skal det bare!
Men det er bare så underligt, jeg har kommet i den butik siden jeg var helt lille, og meget meget snart er den ikke mere... 
Mvh. Lotte - sindsyg hvor virkeligheden slog hårdt!