Jeanette O: det kan egentlig godt være- hun stoppede på p sprøjten sidste år- den skulle fornyes d 1 okt. hvis hun skulle fortsætte, men det skulle hun af flere grunde ikke. Men hun har endnu ikke været i løbetid derefter (dyrlægen sagde som at hos mennesker kan der gå 1 - 1 1/2 år), så det er da måske og forhåbenligt det der er svaret.
Det var ikek det store problem førhen da hun om natten bare blev lukket i gårdspladsen og tisse om natten hvis hun skulle.
Blærebetændelse tvivler jeg meget på- for det har hun ahft en gang før, og der er intet andet der tyder på det skulle være det igen set ud fra sidste gang med det hele. For der nåede hun ikke engang at sige til, der lavede hun alt indendørs fordi hun ikke kunne holde på noget i 2 min.
HundeGitteMor: nej det er vi ragende enige om- men da min mand skal tidligt op på arbejde vil jeg ganske simpelt ikke begynde at diskutere med hende på den tid af dagen da han vågner nemt. Og jeg skal blankt erkende at jeg efter 10 min er ved at blive sindssyg af at høre på piven og brummen og hunden der går lidt tilbage- og så frem for at gå tilbage igen ved siden af min seng for at vække mig og få mig i gang.
Dernæst KAN der jo være en grund der forårsager dette andet end en snu hund som sådan som Jeanette osse skriver- det havde jeg bare ikke lige tænkt på. Og er det tilfældet ja så skal hun jo altså og så kan jeg ikke bare bede hende vente nogle timer længere med mindre jeg har et ønske om det skal foregå på gulvtæppet i stedet.