|
|
| Hvad ønsker du dig i julegave ??? |
|
|
Jeg sidder og prøver at en ønskeliste, over hvad jeg ønsker mig til jul... Jeg laver den nu, da jeg gerne vil have andres i god tid, så jeg kan få købt gaverne inden december måned.. Men så kom jeg lige til at tænke på alle jer - Hvad ønsker i jer til jul ???
Hilsen Henne
Opstaldning i Esbjerg søges !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ønskeliste |
| Forfatter:  |
KamillaR |
| Dato:  |
28-10-2008 17:35 |
|
Penge Bog: Under en brændende sol af Khaled Hosseini Smykker Neon/pang farvet neglelak. Længere er den vidst ikke lige pt 
VH Kamilla My dream is gonna be my future.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit helt store ønske... |
|
|
... i år var en massagebriks. Og tænk den har jeg allerede fået:) Ringede til min mor for et par uger siden og sagde jeg ønskede mig sådan en. Men her i går tænkte jeg lidt over det og ville så købe en selv så jeg kunne komme i gang med at give massage:) Så ringer jeg til min mor for at sige det så hun ikks skal købe en. Det eneste hun siger er "ihhh altså nu har jeg jo lige købt en, så kan du jo ligeså godt få din gave med det samme" Hun er nu skøn den gamle:) Tina, som er et forkælet enebarn:)
En ny verden åbner sig og hvad skal det ikke blive til:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 ting til |
KamillaR |
28-10-2008 17:47 |
|
en playstation 2 m. enten en wii fit, wii sport, eller wii mario til Så har jeg noget at lave i min fritid 
VH Kamilla My dream is gonna be my future.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hmmm.... de årlige juleuroer fra george jensen billederne Ikonerne sælge i inspiration lagkage kniv fjerkræ saks stegegaffel smykker fra spinning bøger af dan broen : "moderisk bedrag" og "tankados kode" og den klassiske gavekort...
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker... |
Xoco ♣Davina♣ |
28-10-2008 17:49 |
|
jeg ønsker mig FRIENDS boksen af min kæreste. nye Moonboots af min far(har fået JA hihi). Desuden tilskud til en engelsk-oldgræsk ordbog der koster 1500 kr 
Xoco82 & Davina stud.theol Én gang løsdriftshest - altid løsdriftshest
"Ingenting udover det rimelige er behageligt, hverken for en hest eller et menneske" (Xenophon:Peri Hippikês)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jule ønsker |
Illum |
28-10-2008 17:50 |
|
Har ingen ønsker. Troede jeg skulle begave mig selv med en bil, men den har jeg så fået i mellem tiden. Så ingen ønsker... Har ALT 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et objektiv |
|
|
Jeg ønsker mig et Canon 70-200 f/2.8 L objektiv. Det koster lige i omegnen af 8.000 kr.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
HeidiZ |
28-10-2008 17:56 |
|
Kæresten og jeg ønsker os mange fælles ting i år. Vi er lige flyttet i hus, så mangler en masse ting bla. -Tæppe til under spisebord -Højbord til køkken (nogle som ved hvor man kan købe det???) -Billeder/malerier -Reol til stue -Skænk til køkken Jeg selv ønsker mig: -@!#$ and the city DVD box -Smykker og ikke mindst tøj, sko og en ny pung (drømmer om en LV )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbumbuuum.. |
|
|
Jeg er ret ligeglad  Bare vi får en hyggelig juleaften sammen, som vi altid plejer, og så er jeg glad ) Gaverne lader vi de store, de små om. Men jeg håber da, at min far er extra gavmild i år, og smider et OS pandebånd med svung, under træet(eller rettere, bare gir' mig pengene) eller måske en hest, jo - man har vel lov at drømme.. Men sidste år, fik jeg da en Ipod til 2000,- fordi han havde dårlig samvittighed over at have glemt min fødselsdag i august, jesus christ!! :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme... |
|
|
... som jeg ønsker mig i fødselsdagsgave Abonnement på Horse & Rider Abonnement på Your Horse Støbejernsgryde med låg (skal kunne komme i ovnen) HayBar Harry Potter 1,2,3,4 i Bloomsburys voksenudgave - indbundet Reol, Billy, 60 cm bred i birkefiner (ikea) Tynd guld halskæde 48-50 cm lang Lærreder og svæverammer Et par vinterstøvler Lige nu ønsker jeg mig specielt den omtalte guldkæde - jeg forventer at få mit "nye" guldsmykke inden for et par dage - men har ingen guldkæde ("nye" fordi det er min mors vielsesring der er blevet lavet til et vedhæng til mig - med en topas. Guldsmeden lovede at det var klart i denne uge!! Det er min fødselsdagsgave til mig selv)
Men jeg er egentlig ikke på "store" gaver med dem jeg holder jul med - så jeg regner slet ikke med at få nogen gaver, andet end måske nogle hjemmelavede ting fra børnene - men det er jo også gaver fra hjertet, og altid værdsat!
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Sikke nogle gode ønsker i alle har  Her er forresten mine indtil videre: Stieg Larsson, når mænd hader kvinder. Smykker Den nye cd med Heidi Parfume Nogle lange støvler.
Hilsen Henne
Opstaldning i Esbjerg søges !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeliste... |
|
|
Jeg har en ønskeliste liggende i word på computeren så jeg altid kan skrive min eønsker på, ellers er jeg helt blank når jeg bliver spurgt hvad jeg ønsker mig  Jeg ønsker mig selv SATC the movie. Til hesten er det straks noget andet  Han mangler et HL Polofortøj i cognac, et thermatexx ridedækken, stigremme til hans nye springsadel og et nyt bling-pandebånd... Mvh Signe
Med hesten Paragraff Klubmester i spring ISR 2008 (med den gamle part)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave? |
|
|
Nu vil jeg lige se hvad jeg får i fødselsdagsgave først, så kan vi tage julen bagefter. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfghfj |
sdueholm |
28-10-2008 20:58 |
|
Manden og jeg ønsker os sådan nogle kedelige fælles ting som: En ny skænk til stuen en ringeklokke en lampe til havestuen vi giver hinanden en kastration og en sterilisation....til kattekillingerne, ikke hinanden. Jeg ønsker mig en 12ér duekasse til at fragte mine marsvin i når de skal udstilles ved bare ikke lige hvem jeg skulle have det af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ønsker mig hende her:  Men lige så meget som jeg ønsker mig hende, lige så meget ved jeg, at jeg ikke får hende 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jule ønsker |
|
|
Ønsker til jul... Maleri af Glen, malet af WinnieM (Har sagt til min kæreste at det kunne jeg rigtig godt tænke mig, men jeg tror ikke at han høre mig) Ny puder til mine kurve møbler. Et nyt føresædde i min bil. /Signe
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaveræs |
pjemm |
28-10-2008 21:28 |
|
Æh, det ved jeg ikke lige. Det er ikke så vigtigt. Eller, de ting jeg ønsker mig er for store til at jeg får dem. Bare jeg kan få lov at slappe af herhjemme og passe mine dyr istedet for at sidde på lit de parade et eller andet sted fx. hos svigerne, så er jeg glad. Gider ikke det der hurlumhej. Køber mine småkager i år. :Pia
Rollo søger måske alter ego Krav: Vallak, charme, selvtillid, lækkert hår Skal kunne tåle græs Ønsker: under 1 m, gerne speciel farve Billig i indkøb, pasning spares der ikke på Bliver ikke videresolgt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhskjdhaskj |
Anna-S |
28-10-2008 21:34 |
|
Jeg ønsker mig ingenting - som Illum har jeg ALT der betyder noget for mig, men for en god ordens skyld finder jeg på lidt småting (hvilket du Illum måske også gør?) Jeg har en god familie, gode venner, min dreng (kat), en tosset hund (herligt jeg ikke er familiens eneste tosse!) og ikke mindst en hest der overgår min drømmehest - hvad kan man så mere ønske sig?! Pjatting jeg alligevel ønsker mig (først de praktiske): - Uldsokker (ellers er gummistøvler KOLDE om vinteren). - Fleecedækken til Flicka i 145 cm (hendes 125 cm er bare en smuuuule for lille ) - Ridedækken - vandtæt og med fleecefoer. - Walker-Rug - til vores gåture - så kræet kan få skuldrene frie  De ufornuftige: - Foundation/pudder i et. - Øjenskygge (sølv) - Undertøj - Måske en parfume (når jeg lige har prøvet den - flasken tiltaler mig bare - og mine 20 parfumer savner jo endnu en ven ) - Penge (ved jeg jeg tilfældigvis får en STOR ration af) - En tøsedag med veninder - Betalt træning i motionscenter  - Tøj (alle tøjdele kan bruges, hvis bare de rammer min smag ) - Sko - gerne et par fede vinterstøvler (min anden mani ud over parfumer...) Måske jeg burde skrive det ned? Så meget står der ikke på ønskesedlen 
Anna og Flicka - et broget makkerpar!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved ikk |
chriis |
28-10-2008 21:37 |
|
ved ikke helt hvad jeg ønsker mig lige nu. så langt frem kan jeg slet ikke tænke  men da jeg læste dit ønske Julie, blev jeg s*u helt trist, ved ikke hvorfor, det blev jeg bare. så jeg har egentil et ønske, det er at jeg havde pengene til at købe den dejlige hest til Julie og opfylde hendes store ønske.
~De heldige ejere af ~ Cela Gaia Apollo & Monse I er de bedste !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha mange ting |
Ronjaven |
28-10-2008 21:54 |
|
HP photo printer popstars karoke klarborg advents stage pandora narmbånd penge parfyme mascar hvem hvad hvor osv men lad os nu se jeg har fødselsdag om 10 dage sååh hvis man er heldig for jeg noget af det jeg ønsker mig der.knuzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker |
|
|
tja jeg ville da helt klart gerne have en ny sadel, men det blir det nok ikke til, og kan også vente. mit største ønske er at få styr på min økonomi. julie jeg vil krydse for at dit ønske går i opfyldelse.
mvh hilsen NICOLE "AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME, DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN" <>--hoppeføl efter Wilkens sælges--<> SE PRÆS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønskeseddel: |
|
|
Lækkert tøj Uldjakke Gavekort til Kop og Kande Blød lyserød badekøbe Blender med glaskande God stegepande 32" eller støre fladskærmstv Digital fotoramme Pung Sengetøj Sengetæppe Make Up + Mascare DVD: NCIS PlayStation 2 el. 3 DVD optager Herstal vægstager Sko Nytårs galla kjole Malleriere Gavekort til et rejseselskab Ørkens sønner på DVD Tøsefilm på DVD Smykker Lækker vinterjakke til staldbrug Gode stald/vinterstøvler Smykkehånd/træ
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene
Fjordhest sælges/udlånes/bytte. (Solgt)
Weekendjob søges.
Fuldblodshoppe kårede i DH med 8 i helhed sælges.
Opstaldning søges til hoppeføl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaveri |
pjemm |
28-10-2008 22:16 |
|
Nu har jeg siddet og tænkt lidt, og tænk, alle jeres dimselister inspirerer mig slet ikke. Lysestager og stegepander - det har jeg jo, og smykker får jeg ikke taget på. Men skulle nogen få lyst at forære mig en Randers Miniline eller Böckmann Junior, så er det HELT i orden!  Hvis Charlie fortsat opper sig, så skal han have en ny trense, den gamle er mør og ved at knække. Men jeg vil hellere selv vælge... :Pia
Rollo søger måske alter ego Krav: Vallak, charme, selvtillid, lækkert hår Skal kunne tåle græs Ønsker: under 1 m, gerne speciel farve Billig i indkøb, pasning spares der ikke på Bliver ikke videresolgt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Dina 1 |
28-10-2008 22:17 |
|
Mere luft i økonomien. Min/vores økonomi er på nulpunktet i øjeblikket  Nej fis Jeg fylder rundt d. 6/12 så jeg har liiige et par ønsker. Som sædvanlig smykker (kan bare ikke få nok )
Dina
Smil og livet smiler til dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg, sdueholm læste |
Illum |
29-10-2008 08:29 |
|
Dit svar ang. neutral behandling, tænkte jeg Whau de er godt nok moderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig |
|
|
Tja, jeg har også alt hvad der er værd at have, og mangler ikke noget nævneværdigt. Men alligevel er der ting jeg godt kunne tænke mig at have! - Golden Stripe ulddækken i 165 m. krydsgjorde - OS Venedig trense til Cargo - En ny ridejakke, jeg er TRÆT af at fryse Der er sikkert også andre ting, men det er de ting jeg først og fremmest kom i tanke om. Hmm burde føre min ønskeliste videre så jeg kan svare folk når de spørger mig.. /Lene
Min elskede Basse, 15/09/08.
When a loved one becomes memory, memory becomes treasure.
Nu med Cargo B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes ikke rigtigt |
JLH ♥Wannamus♥ |
29-10-2008 09:03 |
|
jeg kan finde på noget, men et nyt halstørklæde ville da være dejligt  MVH Janni
l'heureux propriétaire d'un cheval appelé Musse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weeeeeeeeeee |
|
|
Jeg starter også lige at skal have min fødselsdag overstået først her dn 2/11  Min ønske listen ser sådan ud BOT rygvarmer til min lille pru hest Vinter ridejakke Et par høje støvler Øreringe Kieffer Anna trense( man har vel lov at drømme)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeseddel |
|
|
Tja jeg ønsker mig et størrere bur til mit marsvin, og tja ikke rigtig noget ellers
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit ønske. |
|
|
Kursus hos Johannes. 
Sælges ;
Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget så beskedent som.... |
|
|
Hilsen Anima. Genial MB-MA springhest sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øsnkeliste |
|
|
Min ønskeliste ser således ud pt. Bog : Dressur med kyra,rid med system,logik og konsekvens. D&G ur C´est chic guld Et pulsur Træningshandsker Stigebøjler i messingfarve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ønsker mig en blender. Pandora led, fra støt brysterne. Og tatoveringer. Og det er nok den korteste ønskeseddel jeg nogensinde har lavet. Det må være pga. alderen 
Skrev Tatjana Akvarier med tilbehør sælges. Send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig.. |
inger christensen |
29-10-2008 19:28 |
|
en håndsyet trense til herman fra enten sadelmager tanja lange, eller lykkely sadelmageren. Har forelsket mig i den trense, som tanja fremstiller på videoklip på epona-tv. sådan en model, åhh hvor ville jeg nyde at give herman den på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for første gang |
maisen25 ♣Maisen♣ |
29-10-2008 21:45 |
|
Er min ønskeliste ikke særlig lang.... Har faktisk alt, står ikke og mangler noget som jeg for alt i verden ikke kan undvære.... har lige fået en datter i august, har min dejlige kæreste, hestene, hus og bil.... og dog hvis det virkelig skulel være noget skulle det være lidt mere luft i økonomien på en tusse eller to  men de ønsker det er blevet indtil videre er: Øreringe Sort nederdel parfume mascara dejlig striktrøje
Med Venlig Hilsen Mai...  Nu med hund,heste, bil og den dejligste kæreste og pige fra 25 august 2008
Lækkert ædelt hoppeføl sælges eller byttes.. kan ses på præs under Ice.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| af mig selv |
tralle-trold *Tone* |
29-10-2008 22:07 |
|
ønsker jeg mig 1 stk af dem i linket under http://www.made-to-measure.dk/ ellers ønsker jeg mig gaver givet fra hjertet og som jeg trenger. feks krydderhyller da jeg elsker krydderier og har ca 100 forskjellige af dem lige nu i poser og nogen i glass, knivmagnetlist til at henge på væggen, en god bog etc. Dvs gerne praktiske gaver Det jeg absoludt ikke ønsker mig er pyntegjenstander, figurer, porselensdukker,pynteputer, håndklær, shampo, makeup etc
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue købes køreklar hestetrailer m/ frondtudgang 10 000 -20 000 kun jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker... |
|
|
Min ønskeseddel i år, som helst skal fylde så lidt som muligt i kufferten: - Nye flybilletter hjem på juleferie fra Malaga
- En masse knus og kram fra familie og venner
- En masse DVD-er optaget fra ganske alm. dansk tv
- DVD-boks med en eller anden spændende serie
- Biografbilletter så jeg kan invitere min dejlige veninde i biffen
- Nyt musik i mp3-format
- Gavekort til Ikea, Malaga
- Nyt og bedre Skype headset
- Designbøger med internationalt møbeldesign (fylder godt nok, men de er pladsen værd, og man kan aldrig få for mange!)
- Ekstern harddisk, så jeg kan lave backup af mine projekter
- Julehygge, hjemmelavet konfekt og måske en smule sne!
Næh, den bedste gave bliver, foruden at se familie og venner, at få adgang til alle mine opmagasinerede ejendele - det bliver som at få det hele foræret påny! SÅ skal kufferterne fyldes op! Og jo, så ønsker jeg mig at jeg ved et trylleslag kan flydende spansk... Men det sker næppe. 
Nu i Malaga - hvor solen skinner, naturen er fortryllende, og hestene er fantastiske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Årh jamen jeg fylder år her den 23/11 , så der håber jeg da jeg får nogen af de ting jeg ønsker mig  En os trense til prinsessen Et lækkert uldtæppe en nye sadle .. rambo plus dækken  og til mig selv , er det penge til min tatoveringen
Den Lykkelig Ejer Af Rosengårdens Caliopi !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ønsker mig |
|
|
et job, en fast indkomst, styr på min økonomi, og ja min mand ikke har ondt i ryggen hele tiden, at vi får en normal hverdag, ja jeg er jo sådan en kvinde som har det hele, så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal ønske mig, såååå deeet...
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nøj altså |
Illum |
30-10-2008 08:48 |
|
Hvor er du organiseret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker |
Tine ♥Oliver♥ |
30-10-2008 08:50 |
|
mig en hvid og frostfyldt jul  Derudover ønsker jeg, at vores jul bliver hyggelig og vellykket, da vi selv holder den, for første gang. Af ting ønsker jeg mig: 1 Fulgehus Dolce&Gabbana Light Blue parfume Helena Rubinstein eller Dior Mascarra Samt en vellykket fødsel til januar. Tine
- Venter lille Oliver 19/1-2009 -
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*
-Rigtige kvinder har horn på sadlen-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jul jul |
|
|
Åhh den jul... Jeg er heldigvis så heldig, at jeg har fødselsdag i juni, så jeg glæder mig til jul og skal ikke have noget overstået inden da.... men af ønsker kan min liste se sådan her ud: Et nyt tv (kommer nok ikke til at ske) Stegepande REGNTØJ!!!! Sokker Det er hvad jeg lige kan komme på, men mest af alt ønsker jeg mig en dejlig aften i godt selskab og dejlig mad - GOD JUL til jer alle 
Oldenborg til salg:
5- års vallak, 7 års vallak samt 1 års hingst Lilla Masta regndækken str. 125 sælges Rød ræv til rundt om halsen sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeseddel |
|
|
dette er bare de ridetig jeg ønsker mig : Gamacher røde str full Hacamore med sort læder str full Regndækken fra Catago rødt Grime fra Catago str. pony i guld/brun/beige Ridejakke. Str 36. Varm og vandtæt. I sort eller rød V-Pandebånd str. full med røde sten skærlund design Regndækken, str 115. Lyserødt eller rødt Grime rød. Blød nylon str. Pony Grime rød. Blød nylon str. Full Gamacher, spring, røde, Stævnejakke, str. 38. rød med sort krave Back On Track hasebeskyttere 600 kr Fleecetæppe gråt. Str. 155 cm Grime (dem med fleece) str. Pony Grime (dem med fleece) str. Full Antik-skåret undelag, sort 17" Martingale. Sort med bling bling. Str full Springunderlag gråt 17" Neprenklokker str. Full springsadel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wii... |
pernille 7 |
30-10-2008 16:40 |
|
Kamilla R: Du skal ikke ænske dig en playstation2 med wii-spil! Du skal ønske dig en Wii med wii-spil... Ellers virker det ikke Og lad for guds skyld være med at ønske dig "My horse and me", det er verdens dårliste spil. Der imod er sports og Exitetruck rigtig sjovt! Min ønskeseddel: Gucci Envy Me, eau de parfum Tøj Smykker, Pilgrim, Julie Sandlau, Spinning guldringe Romantisk miniferie Pop-dvd til Singstars til Playstation 2 Buzz Hollywood med buzzere til Playstation 2 Boule-kugler, metal Fine flasker til hjemmelavet saft Fine sylteglas Regnvandsmåler - diskret og ikke pensionistagtig Bog, Blomsterhaven af Bernd Hertle, Peter Kiermeier og Marion Nickig Have-bål, Trip-trap, støbejern Gavekort til planteskole Flagermuslygter, 2 stk, hvide Mælkebøttejern Æggebægre fra Ittala, Origo, orange Saftpresser Ismaskine Kaffemaskine med espressomaskine fx fra Krups Poul Pava lærredstryk, "Videnskab eller gud, vigtigst af alt er kærligheden" 80x80 eller 120x120 Brændekurv i sorte bildæk Hvide ridebukser, str. 40 Løbevanter og hue, sort fleece eller lignende Gavekort til ansigtsbehandling Hårprodukt: Wella SP Polish cream (billig på lookfantastic.com) Hårkur: Wella SP 3.1 Hydromask (lookfantastic.com) Redken All Soft Shampoo og Balsam (igen lookfantastic.com)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker |
|
|
En sølv ræv Penge til nye Parlanti springstøvler (7500 kr).. Tja det var vist det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker ingenting, kun |
|
|
en flybillet til egypten, men den får jeg jo nok ikke  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleønsker |
|
|
Min mor planlægger at være tidlig ude i år, så jeg har været igang med en ønskeliste. Det meste er til det daglige i stalden, men også lidt luksus til mig selv. - pikeur jodphursbukser - pikeur fleecejakke - varme, vandtætte støvler - thermatex dækken - smykkesæt fra skagen
Mvh Mette, Macon & Luna Lille Hovgaard Hestepension vi har et par ledige bokse til efteråret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
Bettina Møller ♣Stald Højbjerg& |
30-10-2008 18:11 |
|
at jeg kan få skrabet penge sammen til gaver til julen og ikke mindst til at finde pengene så vi kan holde konfirmation næste år;=) syntes det ser sort ud lige nu
Bettina.....
Lækker fjordhoppe på 2 1/2 år sælges - langbenet og meget høj
medlem af de altid støttende mødre på langsiden NU både med Damask, Idol og lille Sandra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Jeg ønsker mig egentlig aldrig det helt store. I år kunne jeg godt bruge lidt penge, så jeg kan få råd til at kastrere hunden. Men ellers ikke noget specielt. Jeg er nok et af de mennesker der mener at hvis folk vil give mig en gave, bør de gå en tur i gågaden og når de falder over en ting hvor de tænker "Det skal hun bare ha'" så bliver jeg som regel også altid glad for det.
Nogle mennesker siger livet er hårdt, men i forhold til hvad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ønskeliste: |
Sascha Maria ♥Sugar Amira♥ |
31-10-2008 15:01 |
|
Først de usansynlige, men største ønsker: En bil (der kan trække en trailer incl heste) En hestetrailer En rengående hest (med fornuftigt sadelleje) Dressursadel til hest med umuligt sadelleje eller i det mindste bare en ny cykel Så de alm ønsker: Penge/gavekort Hvide dressurgamacher Anatomisk lædergjord til springsadel Kieffer bicolor:  eller Arlene:  Gult underlag-gule bandager HS Bow Balance stigbøjler Kingsland bomberjakke og jeans ridebukser Skibukser Smykker (ørestikkere+halskæde m blomst, den er vidst hjemme) Dubarry støvler Ridehjelm En lottokupon med stor gevinst Armani solbriller med styrke (dem ender jeg nok med at købe selv) BOT fleecedækken BOT T-shirt til mig selv Og en hel masse andre ting jeg ikke kan komme i tanke om nu..
ღ Sugar Amira ღ -min lille klodsmajor og problembarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ham her |
|
|
Og jeg er så heldig at han ankommer inden jul, gerne midt i november... Så rejsen i julen bliver ikke til noget, men pyt. Danmark er jo dejlig.. 
Hilsen Malena Nu med Fellponyer og Spælsaufår
Motorcykelsæder ombetrækkes!
Klik ind på www.ombetraek.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ønsker |
|
|
mig at en eller anden kommer og melder sig frivilligt til at tage min nattevagt, så jeg ikke behøver at køre hjemmefra kl 22.15 og så jeg ikke behøver at sove d. 25. Dec for jeg atter skal i vagt den 25. om natten. Det er mit jule ønske 
Sally vil altid være savnet. Du var mit blod, min sved, min glæde og nu min store sorg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker: |
|
|
Jeg har kun et ønske i år, og det er et par læderridestøvler. Og dem er jeg allerede blevet lovet af min mand.  Ellers kan jeg ikke lige se hvad jeg skulle mangle, men plejer at ønske mig sådan noget som gavekort til massage o.lign. Det kan jo altid bruges. 
Mvh. LoneR
Trænger din garderobe til fornyelse, så tjek www.123hjemmeside.dk/red_dancer
"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder" Citat: Dolly Parton.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|